Голямо благодаря! Удоволствие беше да питам, а те с търоение да отговарят и обясняват, докато диагностиката тече! При мен за щастие нямаше приблеми, освен препълнено с фреон над нормите, но го оправихме.
Сега е пушка и след леки напътствие се надявам да се видим най-рано следващата година за профилактиката! :)
Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Както винаги - професионална работа и добро отношение
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Аз ако трябва да пиша при всяко влизане в бокса ще съм на всяка страница и ще стане подозрително. Милен и Стефан са ми спечелили уважението преди много време. Дори да е имало нещо за коментар след ремонт веднага са ми обръщали внимание + извинение (което никога не съм търсил). Точни хора с перфектно отношение към клиентите.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 25 фев 2017 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
здравейте и от мен! Аз също искам да изкажа похвала за Стефан (с него успях да се запозная) за добре свършената работа относно съживяването на климатроника на моето "пастетче" Б5.5! Благодаря ви! Железни сте! Препоръчвам :)
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
nurv написа:Аз ако трябва да пиша при всяко влизане в бокса ще съм на всяка страница и ще стане подозрително. Милен и Стефан са ми спечелили уважението преди много време. Дори да е имало нещо за коментар след ремонт веднага са ми обръщали внимание + извинение (което никога не съм търсил). Точни хора с перфектно отношение към клиентите.
Hough!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Днес посетих с Passat B5.5 и Audi A3. Специални благодарности на Стефан и Милен за новата атмосфера в двете коли!
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Благодаря на Стефан, че ми възстанови климатика на тройката, който вече бях отписал, на съвсем разумна цена. Вътре е фризер вече.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Вероятно и по-горе съм писал, но никога не е късно отново да кажа добра дума за Стефан и Милен, благодаря им за отношението и изключително добрата работа, която вършат. БРАВО.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Още един доволен клиент от Elbatron. С няколко думи - така се прави бизнес, учтиво отношение с клиента, точност и много добра организираност, срещу разумно заплащане, да не кажа даже евтино.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
За другата седмица да се погледне и ревизира климатика на една А класа 160?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Благодаря за добрите думи! Радваме се, че можем да помогнем и че сте доволни!
Този въпрос е най-добре да уточним по телефона, защото в момента свободните ни часове се менят много динамично и ако предложа ден и час тук, е напълно възможно, поради по-бавната комуникация, докато се уточним, той вече да не е свободен. Принципно, както съм написал в началото на темата, в активния климатичен сезон, записването при нас е около 10-тина дни предварително и в момента за следващата седмица са останали не повече от 2 или 3 свободни часа за профилактика на климатични системи, тъй като всичко друго е заето.
Тук е и мястото да напомня отново на желаещите да ни посетят, че работим само с предварително записване на ден и час за посещение и е почти невъзможно да обърнем внимание на някой, който е дошъл без предварителна уговорка, заради което тези автомобили в по-голямата си част биват връщани (единствения шанс е ако някой не дойде точно тогава или ако колата е за нещо наистина съвсем дребно). Много хора се пробват с израза "ама аз вече пътувам към вас от другия край на София, ще ме върнете ли? " и правилния отговор е - да, ще ви върнем, а причината е, че това е крайно неуважително към хората, които са се потрудили да си запазят час и да изчакат понякога и 10 дни, за да им дойде реда и са били така добри да се съобразят с начина ни на работа. Някак не става някой да се обади, да си запише час, да си чака 10 дни, за да му направим дадения ремонт и ние накрая да му зарежем колата и да не си спазим поетите срокове, защото някой се е сетил днес, че утре ще пътува за морето и иска да му работи климатика и на всичкото отгоре е решил просто да дойде и да си нахалства, докато му се получи... Държа да подчертая и друго - това се отнася със същата сила и за луксозните коли, които в по-голямата си част се опитват да се вредят без никаква предварителна уговорка - за нас няма значение дали ще дойдете с VW Golf 2 или с лъскаво Audi S8 - ако колата няма записан час, никой няма да и обърне внимание.
Ще използвам и мнението си, тъй като рядко пиша в собствената ни тема, да помоля две други неща :
1. Когато сте си записали ден и час, ако поради някаква причина няма да можете да дойдете (без значение каква е тя), предупредете ни, дори да е час по-рано, защото така часовете остават заети и лишавате други хора от възможността да им свършим работа. Извадката ни за тази седмица сочи, че не са дошли 8 клиента, които ако се бяха обадили да предупредят, нямаше да се налага 8 други да чакат още 1 седмица... Предварително благодаря!
2. Моля за пореден път, да се съобразявате с работното ни време, което нарочно е написано няколко пъти в първата страница на темата и когато давате координатите ни на някого, предупреждавайте го за по-особеното ни работно време. Именно поради тоталната липса на съобразителност вече няколко години, направих моят номер "служебен" т.е. отделен апарат, който да си седи в сервиза. Неудобно е за хората, които трябва да ме намерят спешно, но не става и обаждания в 2 посред нощ със следното съдържание (това беше последното, ама то и другите са подобни) :
- Здравей бате, извинявай за късния час, да те питам само така набързо, колко струват задни амортисьори за Голф 3-ка ?
- Здравейте, не бих могъл да кажа в момента, защото по обясними причини не съм на работа и не мога да проверя каквато и да е цена в момента...
- Аааа, добре, то не ми е спешно, аз така само да си знам, като реша да ги сменям, ще се обадя по-натам.
Най-любимото ми е " Знам, че не рбаотиш днес, в понеделник и понеже ти е по-спокойно, ти се обаждам сега да те питам..." . Да, ама вашият понеделник, е моята неделя...
Именно поради подобни случаи и по над 50-60 обаждания всеки понеделник (без изключение, понякога от едни и същи хора, на които всеки път обяснявам, че в понед. не работим, а те всеки път казват, че не знаят), ми омръзна и апарата вече си седи в сервиза. Както и друг път съм писал, ние не сме денонощен сервиз, нито експресен сервиз, рядко можем да помогнем от разстояние, графикът ни е в сервиза т.е. не можем да запишем час на никого, ако не сме там и с това всъщност се изчепрват 99% от нещата, с които можем да сме полезни извън работното ни време. Много от въпросите също така могат да се уточнят с размяна на 2-3 лични съобщения тук - извадка за цена за даден ремонт, записване на час, справка за дадено обслужване и т.н.
Е, пак ми се получи дълго, ама идеята беше да съм по-изчерпателен .
vucata написа:За другата седмица да се погледне и ревизира климатика на една А класа 160?
Този въпрос е най-добре да уточним по телефона, защото в момента свободните ни часове се менят много динамично и ако предложа ден и час тук, е напълно възможно, поради по-бавната комуникация, докато се уточним, той вече да не е свободен. Принципно, както съм написал в началото на темата, в активния климатичен сезон, записването при нас е около 10-тина дни предварително и в момента за следващата седмица са останали не повече от 2 или 3 свободни часа за профилактика на климатични системи, тъй като всичко друго е заето.
Тук е и мястото да напомня отново на желаещите да ни посетят, че работим само с предварително записване на ден и час за посещение и е почти невъзможно да обърнем внимание на някой, който е дошъл без предварителна уговорка, заради което тези автомобили в по-голямата си част биват връщани (единствения шанс е ако някой не дойде точно тогава или ако колата е за нещо наистина съвсем дребно). Много хора се пробват с израза "ама аз вече пътувам към вас от другия край на София, ще ме върнете ли? " и правилния отговор е - да, ще ви върнем, а причината е, че това е крайно неуважително към хората, които са се потрудили да си запазят час и да изчакат понякога и 10 дни, за да им дойде реда и са били така добри да се съобразят с начина ни на работа. Някак не става някой да се обади, да си запише час, да си чака 10 дни, за да му направим дадения ремонт и ние накрая да му зарежем колата и да не си спазим поетите срокове, защото някой се е сетил днес, че утре ще пътува за морето и иска да му работи климатика и на всичкото отгоре е решил просто да дойде и да си нахалства, докато му се получи... Държа да подчертая и друго - това се отнася със същата сила и за луксозните коли, които в по-голямата си част се опитват да се вредят без никаква предварителна уговорка - за нас няма значение дали ще дойдете с VW Golf 2 или с лъскаво Audi S8 - ако колата няма записан час, никой няма да и обърне внимание.
Ще използвам и мнението си, тъй като рядко пиша в собствената ни тема, да помоля две други неща :
1. Когато сте си записали ден и час, ако поради някаква причина няма да можете да дойдете (без значение каква е тя), предупредете ни, дори да е час по-рано, защото така часовете остават заети и лишавате други хора от възможността да им свършим работа. Извадката ни за тази седмица сочи, че не са дошли 8 клиента, които ако се бяха обадили да предупредят, нямаше да се налага 8 други да чакат още 1 седмица... Предварително благодаря!
2. Моля за пореден път, да се съобразявате с работното ни време, което нарочно е написано няколко пъти в първата страница на темата и когато давате координатите ни на някого, предупреждавайте го за по-особеното ни работно време. Именно поради тоталната липса на съобразителност вече няколко години, направих моят номер "служебен" т.е. отделен апарат, който да си седи в сервиза. Неудобно е за хората, които трябва да ме намерят спешно, но не става и обаждания в 2 посред нощ със следното съдържание (това беше последното, ама то и другите са подобни) :
- Здравей бате, извинявай за късния час, да те питам само така набързо, колко струват задни амортисьори за Голф 3-ка ?
- Здравейте, не бих могъл да кажа в момента, защото по обясними причини не съм на работа и не мога да проверя каквато и да е цена в момента...
- Аааа, добре, то не ми е спешно, аз така само да си знам, като реша да ги сменям, ще се обадя по-натам.
Най-любимото ми е " Знам, че не рбаотиш днес, в понеделник и понеже ти е по-спокойно, ти се обаждам сега да те питам..." . Да, ама вашият понеделник, е моята неделя...
Именно поради подобни случаи и по над 50-60 обаждания всеки понеделник (без изключение, понякога от едни и същи хора, на които всеки път обяснявам, че в понед. не работим, а те всеки път казват, че не знаят), ми омръзна и апарата вече си седи в сервиза. Както и друг път съм писал, ние не сме денонощен сервиз, нито експресен сервиз, рядко можем да помогнем от разстояние, графикът ни е в сервиза т.е. не можем да запишем час на никого, ако не сме там и с това всъщност се изчепрват 99% от нещата, с които можем да сме полезни извън работното ни време. Много от въпросите също така могат да се уточнят с размяна на 2-3 лични съобщения тук - извадка за цена за даден ремонт, записване на час, справка за дадено обслужване и т.н.
Е, пак ми се получи дълго, ама идеята беше да съм по-изчерпателен .
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Явно проблема е повсеместен. Напоследък има 2 редовни обяснения като дойде някой и не е звънял. Едното е днес си вземах почивен ден и идвам от другия край на София специално да ми видите колата. Другото е утре /или в рамките на 2-3 дни/ ще пътувам. И като откажеш на някой се почва едно цупене, мрънкане, а понякога и нерви и въпроси от рода - ама наистина ли няма да я погледнете. Или "Аз съм само за едно закачане дошъл.", и като откажа се поставя въпроса - "Е толкова ли не можеш да отделиш 5-10 минути.". Обикновенно закачам и казвам има еди каква си грешка и следва: "Може ли сега само да го погледнем". Е тука вече нервите ми се скъсват.........
Това с запазването на час и неидването е също така - рядко се обажда някой като няма да дойде да каже. В такива моменти сърдечно благодаря на човека който е намерил 1 минута и е решил да се обади и да предопреди.
А за звъненето в почивните дни и извън работно време дори не ми се коментира - едва 5% или по-малко се сещат да се извинят, че звънят в неподходящо време, останалите директно почват с въпросите или желанията си.
Наскоро даже имах следното откровение от клиент - "Аз не съм виновен, че си си избрал такава професия".
Това с запазването на час и неидването е също така - рядко се обажда някой като няма да дойде да каже. В такива моменти сърдечно благодаря на човека който е намерил 1 минута и е решил да се обади и да предопреди.
А за звъненето в почивните дни и извън работно време дори не ми се коментира - едва 5% или по-малко се сещат да се извинят, че звънят в неподходящо време, останалите директно почват с въпросите или желанията си.
Наскоро даже имах следното откровение от клиент - "Аз не съм виновен, че си си избрал такава професия".
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Всичко си е до човек и възпитание :) Аз началото на миналата седмица си бях запазил час в Елбатрон за Петък 17ч, но ми се появиха неотложни ангажименти и трябваше спешно да замина, писах им на скайпа, че няма да мога да дойда и друг да се възползва от часа ми, благодариха ми за това, че им писах и си пожелахме всичко най :)
Като цяло като съм доволен от отношението на някой, винаги ще направя така, че и той да е доволен от моето. Въпрос на възпитание и разбиране е, като знаеш, че хората са толкова заети и да се направиш на ощипан и просто да не идеш без да ги известиш е... меко казано селско изпълнение...
Аз лично съм доволен от отношението на Милен и Стефан, винаги отзивчиви и помагат с информация, стига да знаеш как и къде да питаш, доста сме си писали и за странични неща и въпроси от различно естество, но винаги като съобщения във форума или скайп. Аз самия също съжалявам, че не можах да си взема часа, но се надявам някой да е успял да се възползва, а аз като цяло се имам за възпитан и културен човек и просто нямаше как поне 1 месидж да не им напиша, че съм възпрепятстван.
Успехи и скоро ще се чуем с колегите да направим обслужването на климатроника, кеото не можахме да направим петък.
Поздрави!
Като цяло като съм доволен от отношението на някой, винаги ще направя така, че и той да е доволен от моето. Въпрос на възпитание и разбиране е, като знаеш, че хората са толкова заети и да се направиш на ощипан и просто да не идеш без да ги известиш е... меко казано селско изпълнение...
Аз лично съм доволен от отношението на Милен и Стефан, винаги отзивчиви и помагат с информация, стига да знаеш как и къде да питаш, доста сме си писали и за странични неща и въпроси от различно естество, но винаги като съобщения във форума или скайп. Аз самия също съжалявам, че не можах да си взема часа, но се надявам някой да е успял да се възползва, а аз като цяло се имам за възпитан и културен човек и просто нямаше как поне 1 месидж да не им напиша, че съм възпрепятстван.
Успехи и скоро ще се чуем с колегите да направим обслужването на климатроника, кеото не можахме да направим петък.
Поздрави!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Аз точно това исках да кажа - на никого няма да се разсърдя, че си е запазил час и не е могъл да дойде, стига да ме предупреди, защото все пак записваме колите около 2 седмици предварително. Това е много време, през което много неща могат да се случат и клиента да е възпрепятстван да дойде ( дете ще се разболее, нещо друго по колата ще се счупи, командировка някоя и т.н. още 100 неща). Независимо каква е причината, нищо не пречи да бъдем уведомени по телефона с обаждане или пък sms и да знаем, че този час вече е свободен. Примерно за миналата събота не дойдоха 5 коли, а отказах на поне 10 човека да им видя колите за деня, защото всичко беше записано... Ако някой от тези, които не дойдоха, се беше обадил, първия, който звънне след него, щеше да получи неговия час, вместо да го запиша за след 2 седмици... Има хора, които не искат да чакат толкова време, но въпреки това си запазват час при нас, за да имат сигурен ден и час, ако не намерят нещо по-бързо. Това също го разбирам, ама отново не е проблем човека да вдигне телефона и да каже "реших си проблема, няма да идвам" , никой няма да му се сърди, не сме в детската градина :) . Аз така или иначе съм си в сервиза по цял ден, така или иначе ще намеря какво да правя, докато съм там, дори нито една кола за деня да не дойде, ама така си губите времето взаимно един на друг :) .
Иначе Ники е прав за много от нещата и знам, че може да ме разбере, защото е от нашата страна на нещата...
Иначе Ники е прав за много от нещата и знам, че може да ме разбере, защото е от нашата страна на нещата...
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Може да съм малко краен и да ме "понахранят" някои, но понякога крайните мерки дават резултат. Който не се обади, че не може да дойде влиза в "черен" списък и следващото записване само на място и 20 лв. /примерно/ капаро. Ако пак не дойде и ви е съвестно да приберете парите-нуждаещи се много. Може да ги дарите на деца кито имат нужда от операция например.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта