Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Масла Motul и добавки Bardahl
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7781
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes Benz ML _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Нед 08 апр 2007 22:39


Приятно ни е, ние сме Стефан и Милен! :)

Сервизът ни се занимава със следните дейности :

-> Автомобилни климатици, климатроници, термотроници, автопарно, перки и т.н. - вече над 8 години усилено се занимаваме с профилактика и ремонт на автомобилни климатични системи и автопарно, основно на Volkswagen, Audi, Seat и Skoda, както и климатични системи на много други марки автомобили.
Сервизът ни работи с висококачествени стендове за автомобилни климатични системи и консумативи, производство на водещите фирми в бранша и притежава съответния международен сертификат, издаден от Българска Браншова Камара / Машиностроене , за работа с флуорирани парникови газове, използвани в автомобилните климатични инсталации. Имаме възможността да предложим доставка на голям набор нови резервни части - охладителни перки, водни и климатични радиатори, термостати, водни помпи, компресори, филтър-дехидратори, вентилатори за парно, стъпкови моторчета за управление на клапите при системи с електронно управление (климатроник, термотроник), температурни датчици, нови оригинални тръби и маркучи за фреон R134a, както и ремонт на някои елементи на системата, когато това е възможно - маркучи, компресори и т.н. Сервизът разполага и с азотна инсталация, за тест на херметичността на климатичните инсталации при съмнение за пропуск (за разлика от сгъстения въздух, азотът не съдържа никаква влага, която е доста вредна за системата, а и е по-слабо температурно зависим, заради което теста с азот, е доста по-прецизен).

-> Ходова част,трансмисия и спирачна система - ремонт на преден и заден мост (смяна на лагери,втулки,шарнири,тампони,маншони,амортисьори,пружини,носачи,рейки и т.н.),ремонт на хидравлични рейки и помпи, смяна на ръчни скоростни кутии, съединители, полуоски и карета, смяна на елементи по спирачната система и всички други компоненти по ходовата част на автомобила Ви. Също така изработваме на място в сервиза и медни спирачни тръбички с различни накрайници, според нуждите на спирачната система на съответния автомобил. Не се знаимаваме с обслужване или ремонт на автоматични ск. кутии, както и с ремонт на ръчни ск. кутии.

-> Двигатели - текущи обслужвания и ремонти (смяна на масла,филтри,ангренажни ремъци,ролки и др.),четене на записаните грешки с VAG-Com .Имаме възможност за измерване на налягането на маслото в някои смазочни системи, както и налягането на горивото в някои горивни системи.

Важна информация, адрес на сервиза и работното ни време :

Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 10:30 до 19:30 вечерта. Сервизът ни не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници.

-> Работим с предварително записване на точен ден и час за посещение в сервиза, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете. Това се отнася дори за четене и триене на грешки с VCDS. Целта е да се спазва коректно графика и реда и да е по-лесно и удобно и за вас и за нас - вие не губите времето си в чакане, ние пък си планираме работата.
-> За планови ремонти, като смяна на елементи по ходовата част, съединители, ангренажни к-ти, радиатори и компресори на климатични системи и т.н., записването при нас обикновено е за след около една или две седмици, понеже понякога сме доста натоварени.
-> За услуги, като четене на грешки с VCDS или профилактика на климатични системи, реагираме в рамките на няколко дни или в много редки случаи, за същия ден.
-> Препоръчително е да ни попитате колко време отнема съответния ремонт при нас, макар обикновено да го споменаваме, защото понякога времето, което ни е необходимо, значително се разминава с представите на клиентите и така се получават неточности.
-> При закъснение на един автомобил с повече от 15 минути, той обикновено губи часа си, понеже закъснението на един автомобил, води до необходимост всички други след него да чакат - не е редно някой, който си е записал час и е дошъл на време, да трябва да чака заради някой друг, който не е дошъл на време.
-> Поради плътният ни график, ако си запишете час за едно конкретно нещо, ние ще свършим само това и на въпросите от типа "а може ли да погледнете и еди какво си, така и така съм дошъл " или пък "нека да сменим и ето това", обикновено ще откажем, ако не е работа за буквално 5-10 минути. Ако желаете да направим няколко неща наведнъж, кажете ни за всички тях още тогава, когато запазвате часа си, за да предвидим достатъчно време за всичко.
-> При нас първо записваме ден и час за оглед или диагностика на дадения проблем, след което записваме друг ден и час, за отстраняването му, ако това отнема повече технологично време. Причината е, че ако състоянието на колата позволява, е по-добре и за двете страни, да си я ползвате, от колкото да я складираме при нас за няколко дни или примерно 2 седмици, без да се работи по нея, докато и дойде реда. Така можем да планираме времето си по-точно, Вие можете да разчитате на колата си, както и да бъдат осигурени нужните части, ако трябва да бъдат поръчани и доставката им отнема определено време.
-> Препоръчително е да се избягва поставянето на диагнози предварително, които не са потвърдени от специалист и записването на час за нещо, за което не сте сигурни, че е това, от което имате нужда. По-добре си запишете час за диагностика на проблема и оставете на нас да ви кажем какво трябва да се направи, защото ако си запишете час за дадена процедура, а се окаже, че имате съвсем друг проблем, тогава обикновено планираното време не е достатъчно и се налага да се разкарвате още поне един път, за да решим проблема, след като установим какъв е.
-> С много от нашите клиенти уточняваме цени за някои ремонти, без да сме виждали колата на живо или без подробен оглед и често нямаме информация за "подобрения" , от сорта на метална кора под двигателя, допълнително монтирани осветления, датчици, копчета и т.н. по арматурното табло, газова уредба, допълнителни кабели и устройства за озвучителна система и други подобни допълнително монтирани системи и елементи в двигателния отсег на колата или по купето. Във връзка с това, въвеждаме опцията за допълнително оскъпяване в размер на до 50% от цената за дадения ремонт или профилактика, която сме коментирали, в случаите, когато тези неща пречат пряко на работата ни и създават неудобства и забавяния при дадената услуга, която сме коментирали да извършим. Примерно един некадърно прекаран кабел под таблото (за газова уредба, за озвучение, за аларма, за осветление и т.н.) ни коства доста време и усилия при демонтирането на таблото и в общия случай трябва да бъдат разглобявани неща, които не е нужно да се разглобяват по принцип, за да се стигне до някой от краищата му и да бъде откачен ( стига да не е запоен и двата си края де, както е обикновено), в последствие да се прекара по нормален начин, успоредно със заводската инсталация под таблото и да се свърже отново. Същото важи и за кабелите за газовите уредби, изпарителите и клапаните на газовите уредби (умират да ги сложат върху важни възли от климатичната система) и т.н. Разбира се ако нещата са изпълнени добре и не създават проблеми, цената на ремонта няма да се промени. Положението с металните кори не е по-различно - често се сблъскваме с корозирали болтове, изкривени от удари кори и т.н.
-> Точно, както е описано в горната точка, е възможно дадената предварително от нас цена, да се промени по време на извършване на ремонта, ако възникнат усложнения от някакъв тип - скъсани болтове, повредени резби, други повреди от корозия и старост и т.н. Тогава следва съгласуване с клиента и се взима решение как да процедираме нататък.
-> Не носим отговорност за допълнителни проблеми, които може да възникнат по време на работата ни по отстраняване на даден проблем, тъй като много елементи по автомобилите създават проблеми при опит да се разглобят - стари пластмасови или гумени детайли, които вече са много по-крехки и се чупят, корозирали резбови съединения и т.н. Често уморени части ни остават в ръцете, при опит да разглобим даден възел по автомобила и когато това се случи, не рядко клиентите казват "то си беше здраво до сега" - факт, но вече не е, което ние не чувстваме като наш проблем, тъй като говорим за части на по над 5-10 години, понякога и за 30-годишни... Случвало ни се е дори за ел. крушка на 30 години да водим подобен разговор, как така била изгоряла точно при нас, а 30 години си била работила без проблеми. Тези неща са несериозни и предвид това, го описваме тук като условие - ако някакъв елемент се счупи или повреди, докато се опитваме да разглобим даден възел от автомобила, спазвайки предписанията на производителя за разглобяването му, няма да го приемем за наш проблем - обаждаме се, обсъждаме какво се е случило и какво да предприемем нататък. Обикновено предупреждаваме, но все пак, да се има предвид, ако сме пропуснали да предупредим. Естествено това не значи, че даден елемент няма да бъде максимално пазен, при съответната процедура, но е напълно възможно да кажем един пластмасов щуцер на 20+ години, да се счупи, при опит да откачим маркуча от него.

За връзка с нас, в работното време на сервиза (от Вторник до Събота от 10:30 до 19:30) :

Милен - mobile: 0896 799 135
Стефан - mobile: 0895 428 161
Skype - elbatron_service


-> Не винаги имаме възможността да приемем обажданията ви дори в работното ни време, така че ако опитвате да се свържете с нас на посочените телефони и не успявате, предварително се извиняваме за това неудобство и ще сме благодарни ако използвате другите форми за контакт с нас - лично съобщение тук във форума или посоченият Skype, като имате предвид, че на лично съобщение отговаряме понякога дори в рамките на седмица (зависи колко сме натоварени), а в Skype отговаряме само през работното ни време, като също е възможно да получите отговор след няколко часа или дори на следващия ден (също зависи колко сме натоварени).
-> Учтиво ви моля, когато искате да се свържете с нас, в извънработното ни време ( Неделя и Понеделник, официалните почивни дни и празници, както и работните ни дни преди 10:30 и след 19:30 ), да използвате формата за Лични съобщения (ЛС). Също искам да помоля, когато давате координатите ни на ваши приятели или колеги, казвайте им и за по-особеното ни работно време, защото много хора, които не са чели тази тема и не знаят работното ни време, се опитват да се свържат с нас в Понеделник или пък в делничните дни преди 10:30 и се чудят защо не се получава. Предварително благодарим!
-> Имайте предвид, че понеже графика ни е много динамичен, запазването на ден и час за посещение в сервиза чрез формата за лично съобщение, не е най-удачния вариант от гледна точка на бързина и ефективност. Причината е в това, че докато прочета и отговоря, след което вие прочетете и отговорите, обикновено е настъпила промяна в графика (някой се е обадил по телефона примерно на колегата) и вече предложения от мен ден или час не е свободен. С цел да се избягва подобно забавяне в комуниакцията, най-добре е да звъннете на посочените телефони и да уточним направо ден и час, според възможностите в точно този момент и от Ваша и от наша страна. Благодаря!


Сервизът се намира в гр. София, кв. Красна Поляна 2 , на ъгъла на улиците Спас Вацов и Ришки Проход. Влиза се от бул. Никола Мушанов или бул. Възкресение, по ул. Добротич и след това по ул. Спас Вацов, до кръстовището и с ул. Ришки Проход. Кръстовището ще познаете по това, че има 3 високи блока от ляво и единична бетонна гаражна клетка от дясно. Ние се намираме отсреща в дясната част на бившата промишлена зона (бяло хале с две бели врати). Ето и GPS координати на точния адрес (не за всички GPS устройства са точни, защото зависи от формата на въвеждане) - N42 41 30.8 E023 16 36.9 . Ако така не успеете да се ориентирате, използвайте за ориентир бл. 28А - ние сме диагонално срещу него през кръстовището.


Ето и цени за някои процедури, свързани с климатичните системи, с малко разяснения кое какво значи (цените, посочени тук, се актуализират в началото на всеки климатичен сезон, така че са напълно актуални към деня, в който ги виждате) :

-> профилактика на климатична система - така наричаме състоянието, при което климатичната система на автомобила работи, дори и незадоволително и в общия случай се нуждае от дозареждане на хладилен агент. Същата поцедура се прави и профилактично с цел смяна на маслото на агрегата през интервал от 1 или 2 години, според автомобила. Процедурата включва източване на съществуващия фреон от системата, източване на част от старото масло от системата (няма как да бъде източено на 100%, без системата да се разглоби на съставните си части и да бъде почистена с почистващ спрей за климатични системи), вакуумиране на системата, тест за вакуум, наливане на ново масло, наливане на оцветител за течове (оцветителя е задължителен за всеки един автомобил, който е минал през нас) и предписаното от производителя количество фреон, за дадената система. Всичко това се извършва напълно автоматично от двата професионални стенда за обслужване на климатични системи. Цената на тази услуга зависи от количеството източен фреон от системата и количеството, което системата трябва да съдържа по спецификация на производителя. Началната цена е 30лв, като в нея са включени 300 грама фреон, масло и оцветител. За всеки следващи 100 грама липсващ фреон, цената се увеличава с 10лв. Т.е. ако системата е предвидена за 700 грама фреон и в нея има налични 600, 500 или 400 грама, заплащате 30лв за профилактиката. Съответно ако в система, предвидена за 700 грама, има останали 300 грама, заплащате 40лв, ако има 200 грама, 50лв и т.н. В цената влиза абсолютно всичко - фреон, масло, оцветител за течове и извършването на самата манипулация, без никакви допълнителни такси за това и онова :) .При Пасат В5 и В5.5 (съответните Ауди А4, А6 и А8), поради по-специфичната климатична система, ако е необходимо, допълнително се заплаща смяната на капилярната тръбичка, която се извършва при профилактика на системата (общо 10лв за частта и смяната). Препоръчително е профилактиката да се прави преди началото на всеки летен сезон, а задължително се прави през 2 сезона, защото за 2 сезона маслото в системата се води достатъчно остаряло, за да бъде сменено и се предполага, че количеството фреон е значително намаляло (нормалната загуба за чисто нов автомобил е 10-20% от количеството фреон за една година, нататък с възрастта на автомобила, процента расте и достига до 30%, за кола над 5 годишна възраст). Процедурата по профилактика на системата отнема около 45 минути.

-> зареждане на изцяло празна климатична система - това е състоянието, когато системата не работи изобщо и причината за това е изцяло празна система т.е. нищожно или никакво количество хладилен агент вътре. Първоначално системата се надува под налягане с азот, за да се види дали има течове и колко точно бързо изпуска (за да се прецени дали въобще има смисъл да се зарежда с фреон или изпускането е твърде голямо). Този тест се прави при студен автомобил (т.е. да не е работил двигателя и да не е загрял), за да бъде прецизен. Ако системата издържи този тест успешно, следва зареждане на системата - стенда вакуумира системата и след това я зарежда с предписаното от производителя количество фреон, масло и оцветител (оцветителя е задължителен за всеки един автомобил, който е минал през нас). Цената се образува на принципа на 10лв за 100 грама фреон, като в нея влизат работата, фреона, маслото и оцветителя. Съответно ако системата събира 700 грама фреон, цената ще бъде 70лв за всичко от-до. Тук също важи горното описание за Пасат В5 и В5.5 с капилярната тръбичка. При по-големи системи, от сорта на и над 900 грама, цената се образува с определен % отстъпка, заради голямото количество фреон, което системата побира (иначе за 2000 грама фреон, цената на този принцип би трябвало да е 200лв... :screwy ). Процедурата отнема общо около 60, до 90 минути, като за прецизен азотен тест, както споменах и по-нагоре в темата, е необходимо автомобила да не е загрял т.е. най-добре е да се остави от предната вечер при нас. Обикновено при празни системи или ремонтирани системи, препоръчваме преглед на системата след между 2 седмици и 1 месец, за да се огледа системата за евентуален пропуск - този преглед е безплатен и влиза в цената на зареждането на системата. Той е наистина важен и не е добре да се пропуска или отлага.

Гаранционни срокове и условия, свързани с климатичните системи и парното:

Всеки сменен от нас елемент, е обект на някаква гаранция, която обикновено е описана в документа, който получавате след извършения при нас ремонт, както и описание при какви условия важи гаранцията. Примерно ако сменим климатичния компресор на автомобила Ви, той има определена гаранция, при определени условия, към датата на рекламация - това е описано в документа. Когато примерно е ремонтиран или сменен даден елемент по системата, ако поради някаква причина той дефектира, гаранцията поема всичко - подмяна на дефектния елемент и свързаните с него елементи и това става напълно безплатно. Същото важи и ако поради настъпилия проблем, изтече и фреона от системата - зареждаме за наша сметка. На никого не можем да гарантираме, че когато изтестваме една система и я заредим след това, тя няма да изтече, защото обикновено системите са на по над 5-10 години, което е предпоставка за проблем във всеки един момент - по всяко едно време може да настъпи дефект в даден елемент на системата и това да доведе до невъзможността и да работи - чупи се компресор, чупи се клапан, пробива се радиатор или маркуч и т.н. Същото важи и за ремонтиран от нас елемент - примерно сменяме контролен клапан на компресора, но след даден период от време, компресора се поврежда - това няма как да се предвиди, защото компресора си е механичен елемент и както днес е здрав и работи, утре може вече да е тотално повреден. Същия пример мога да дам и примерно с климатична тръба - демонтираме я, заваряваме я, монтираме я и след месец или два, тя започва да изпуска от друго място - няма как да го предвидим и как това д абъде обект на някаква гаранция. Иначе да, ако протече от нашата заварка, е обект на гаранция.
По въпроса за парното - всеки радиатор, който монтираме, има гаранция 12 месеца, която не важи в случаите, когато той дефектира заради автомобила - мръсна охл. с-ма, повишено налягане в системата, вода, замръзнала през зимата или друг механичен проблем, който е довел до повреждането на радиатора. Материалите, които използваме за ремонт на клапите, при колите, които се нуждаят от облепяне на клапите, са с доживотна гаранция - докато колата е кола, повече няма да се наложи клапите да се облепят отново.

Тук можете да намерите доста информация за автоклиматиците, като принцип на действие, проблеми, дефекти и т.н.и друга полезна информация по темата -> Цък .

Последна промяна от zfa159 на Сря 11 окт 2017 18:14, променено общо 294 пъти.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11951
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 окт 2008 13:01


много моля темата да не се превръща в чат!
има лични.
ако имате проблеми и питания-ползвайте ги.
темата е за отзиви.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7781
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes Benz ML _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 0:02


:beer

Последна промяна от zfa159 на Вто 05 юли 2011 8:22, променено общо 12 пъти.




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3800
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Отвори врати клубно сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 24 апр 2009 8:54


Ще ви посетя.
Съвсем близо сте ми.
Имам проблем с алуминиевите тръби/маркучи/снадки на климатичната ми инсталация - PASSAT B5 1.8T.
Само едно уточнение - работно време и удобно такова за контакти? Събота, неделя?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7781
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes Benz ML _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 22:51


Понеже попитахте за работно време -> работим от Вторник до Събота от 10:30 до 19:30. Предварително не е никак лошо да звъннете, ако решите да идвате, защото обикновено имаме доста задачи за деня и не е много ясно дали ще можем да ви обърнем внимание.

Последна промяна от zfa159 на Пон 29 юли 2013 13:06, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Гергин
Мнения: 1351
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: Софийските гори : Бистрица

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Сря 29 апр 2009 19:42


Браво и успех, колега.

ISC са хубава марка машини, а и автомат. Това съм чувал.
Доста климатичари подценяват според мен не толкова марката, но класа машина.
Ти не си от тях.
Сега ако кажеш и, че си я взел от фирма в кв.Дружба(не пиша името за да не стане реклама) и Марио ти я е докарал :D




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2513
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот lyubobg » Пет 01 май 2009 21:57


Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:




Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот DimitarBT » Пет 01 май 2009 23:30


Стефко е точен.имам проблем климатроника,и човека съвестно се отнася към проблема.а дори не поддържаме пряк контакт...
п.п.на колегата с пежото ще кажа че може.няма значение каква марка е хафтомобила mhihi




Потребителски аватар
Гергин
Мнения: 1351
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: Софийските гори : Бистрица

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Съб 02 май 2009 8:34


lyubobg написа:Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:


Може със сигурност. Ако не е някое пежо на стария фреон, тогава накраиниците са и с друг захват и..... абе не става. Говоря за много стар модел.
Но нека Стефан каже, тои е на "пулта" :Mr Green Fun .




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7781
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes Benz ML _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Съб 02 май 2009 17:40


Така....радвам,се че има развитие по темата за сервиза :)
Машината поддържа огромна база данни с коли - според двигателя и годината има вградена база данни колко масло се сипва и колко фреон.....съответно има и една дебела книга с доста марки и модели коли - там си пише всичко....всичко е от значение - марка,модел,година,двигател,седан/комби,тип компресор....всичко....ама на повечето коли си пише...а и в Аутодата има информация за количествата (там има грешки и не се доверявам много).Машината има автоматична функция ама тя не е удачна за БГ автмобилите понеже каквито количества изтегли ги вдига с +10% и ги налива обратно....а дефакто в повечето системи има по-малко от половината количество необходим фреон и както се оказа и на моя Пасат - нито капка масло....+10% пак си е 0....а трябват около 120мл по принцип.
Иначе - накрайниците за R134 фреон са стандартни на всички автомобили.Съответно всяка кола,която е производство след 07-08.92-ра година е обект на моите желания както се казва mhihi .Накрайниците са идентични....разликата е само,че при по-новите често е само един, понеже е достатъчен за обслужване на системата....при по-старите са два - високо и ниско налягане.

За R12 накрайниците са различни и машината не е същата (тази би дала фира при подущването на този фреон).По принцип избягвам да правя преминаване от 12 на 134 защото R12,който се намира в системата трябва да изхвъря в атмосферата....което не е особено полезно....защото нямам как да го събера с машината.Съответно обаче ако системата вече е празна от челния удар,примерно или е изпуснала фреона си от някъде,остава само да се изпразни прецизно маслото от системата и да се смени дехидратора с такъв за 134....по-голмямата част от маслото се съдържа във филтър- дехидратора, а останалата е по тръбите и в картера компресора....щателна промивка с въздух или азот под налягане го вади безгрижно от тръбите,демонтаж на компресора и източване през пробката му,също е достатъчно и след това не е проблем колата да се преправи и да си работи с новия фреон за напред. Има вече едно ново универсално масло,което дори да се смесва с маслото за стария фреон,не му е проблем и не се пресича,което прави излишна смяната на дехидратора и свалянето на компресора от колата и още повече улеснява работата по смяната на фреона.

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 юли 2011 15:08, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
mvghost
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот mvghost » Пон 04 май 2009 20:11


Доволните от работата на сервиза продължават да растат :D Имаме специални благодарности и почерпка от дядото с Лагуната :drunk




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2513
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот lyubobg » Съб 09 май 2009 13:05


GPS координати на сервиза :D

N42 градуса 41 минути 29.6 секунди
E023 градуса 16 минути 36.2 секунди
или напишете това в Гугъл мапс :
N42 41 29.6 E023 16 36.2

Впечатления - перфектното внимание към клиента - бавно и продължително разяснение какво и къде се вкарва.
Част 2 - устройство и принцип на работа на климатик mhihi




Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот DimitarBT » Съб 09 май 2009 22:55


Така.Искам да поднеса своите искрени благодарности на Стефко.Помогна ми,и си имам отново климатик.Без него нямаше да се справя сам,а контактувахме само по-телефона.Много съм доволен.Давайте все така :drunk :drunk :drunk.проблема беше в контролера,този с дисплея и бутоните.пратих му го,разбра коя анджаклама е дала фира смения,пробва го на неговата кола и го засили обратно към мене.още един път тенкю :bowdown




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 13891
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот stefan4o » Нед 10 май 2009 20:54


Имам честта да познавам лично своя адаш и смея да гарантирам за него, че ще се отнесе съвестно към проблема, над който се мисли. Пожелавам му все повече доволни клиенти, а на себе си желая лятоС да го посетя и да ъпгрейднем малко колата с а/с :drunk . Ех, защо всичкото майстор е само в София :Mr Green Fun




Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот passatdriver » Вто 12 май 2009 16:32


едно въпросче колега в наий-скоро време ще ти дойда на гости със саксото понеже днес открих дупка на алуминиевата тръбичката има ли варянт да се завари





Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dvanew, nikimen и 8 госта