Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Масла Motul и добавки Bardahl
japona
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: RE: Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот japona » Съб 04 мар 2017 14:43


zfa159 написа:Конректно този случай го помня добре, но се пропускат доста факти около него...

Първо искам да започна и аз с конкретна препоръка за отношението на колегата japona към сервизите, с които работи и тя е да бъде коректен и той - сагата ни с този колега започва още през 2014-та година. В сервизът ни той и колегата му докараха едно Ауди А6 4.2 FSI за ремонт по ходовата част - смяна на тампони на магарето и някакъв накрайник, ако правилно помня. При извършения ремонт посикаха да видим и климатика и ние написахме препоръка да се смени компресора на климатичната система, защото не работеше коректно. Колегата каза "поръчай компресора, като е при теб ще я докараме да го смените". Компресора струваше 1440лв, понеже е строго специфичен за този автомобил и ние ест. го поръчахме, без да поискаме капаро (голяма грешка от наша страна). Беше доставен след 2 седмици и от тогава започва мъката ни - звъним, че е при нас, колегата казва "колата сега не е свободна, пътува, ще ти звънна да я докараме да го смените след седмица". Минава седмица, втора - греда, никой не се обажда, а времето си минава. Звъня пак и птам "да го връщам ли, какво се случва?" , а отговора е "не, недей, другата седмица ще го сменяме". Така минаха сумарно около 2-3 месеца и изтече срока, в който мога да върна компресора (до месец след покупката). При последното обаждане да питам какво всъщност се случва, колегата каза със съвсем спокоен и равен тон "аа, ами то, таковата, аз вече не работя там, а шефа май продаде колата, така че компресора няма да се сменя" .Това на мен ми звучи, точно като "оправяй се" , което твърди, че сме казали и че е оставило толкова горчив вкус от отношението ни... Какво да кажа аз сега за горчивия вкус - 1440лв прашасват на рафта от 3 години (да, още си е при нас и не е продаден), гаранцията на компресора мина 3 пъти вече и аз седя и си чакам да се появи друго А6 4.2 FSI за смяна на компресора и да се надявам клиента да иска да си сложи нов компресор, седял 3 години в кашон, без гаранция... Нито един път при следващите си посещения в сервиза не събра куража да попита "момчета, какво стана с онзи компресор, с който ви прецаках, продаде ли се, върнахте ли го някак? " . Както става ясно не пожела и да си го плати и да си го вземе, тъй като не става за Ауди А3 1.9 PD, a и е по-лесно някой друг да се оправя...
Въпреки това колегата japona и неговото Ауди А 3 останаха клиенти на сервиза, макар че имах дълъг спор с Милен дали да е така, предвид крайно некоректното му отношение и финансовата загуба, която ни нанесе.

Сега към това оплакване, понеже фактите са малко по-различни :
1. този шуцер не знаех, че е повреден, когато смениме маслото и филтрите, иначе колата нямаше да излезе от сервиза в това състояние, защото двигателя е помпа-дюза (ASV ако правилно помня) и има подкачваща помпа в резервоара и ще олее всичко с нафта, ако има пробив там. Ако съм знаел, колата нямаше да мръдне от сервиза, докато не се отстрани проблема. Палеше си нормално и нямаше теч на гориво при филтъра.
2. след като се обади, че колата не иска да запали, ти казах да я докараш и ти каза, че ще пробваш да я запалиш или ще намериш начин да я докараш, понеже искаш да я видим същата вечер, защото ти трябва да си я ползваш и аз казах, че ще те изчакам, колкото е нужно, за да я видим същата вечер. Не е ставало дума за съдействие от наша страна, защото ако беше, работим с човек денонощна пътна помощ - идва, качва колата и ни я кара, без ти да се разкарваш, а когато установим защо има проблем, си заплащаме разходите за транспорта, ако е по наша вина. Не един и двама души от този форум са свидетели, че когато не е имало друг начин и са ме помолели, съм отивал с моят си джип (не Гегата), да тегля разни коли до сервиза, дори да нямам нищо общо с ремонтите по тях и да не става дума за проблем, който е възникнал в следствие от наша работа по тях.
3. когато дойде колата при нас, вече всичко беше олято с нафта и ти казах, че вероятно е от щуцера или гумичките му отдолу (новите да са дефектни) или отвора на филтъра нещо не е наред (случвало се е и това). Предложих да поръчам нов щуцер, тъй като наистина нямам втора ръка, ама ти каза, че си искаш колата и да пробвам да сменя само гумичките отново, защото шуцера можеше да дойде най-рано за следващия ден. Смених гумичките и си взе колата отново. После ми звънна от Стамболийски и каза, че проблема продължава и мирише на гориво и че ще си купиш щуцер от хората, от които ползваш отстъпка, за да се смени. Повече не се обади, а не разбирам какво пречеше след като си си купил щуцер, да дойдеш да го сменим за наша сметка, да ти го платим и да измием всичко с препарат и защо не се обади, за да се довърши работата, както трябва? Ние не ядем хора и както казах, въпреки проблема и некоректното ти отношение спрямо нас с компресора, сме решили и занапред да бъдеш наш клиент и да получаваш същото коректно отношение, както всички други, макар да не получаваме същото в замяна. Елементарно е да измием двигателния остсег, да се смени пистовия ремък ако е нужно и да се възстановят финансовите ти загуби. Щом имахме 1440лв да си купим компресор, който няма да използваме 3 и още не е ясно колко години, със сигурност един щуцер, един ремък и едно шише Meglio нямаше да са ни проблем :) . Пък и не са толкова важни парите, важно е отношението към проблема и отстраняването му.
5. бирата и гегата - аз не пия алкохол по време на работа, понеже всяка сутрин и всяка вечер минавам по 15км от вкъщи до сервиза и обратно с колата, което изключва възможността да пия бира по време на работа. С това се занимават брат ми (собственика на въпросната Гега) и няколко момчета от задните сервизи, които нямат какво да правят, но не и ние с Милен - ние сме там, за да работим и когато си свършим работата, си отиваме, за да си пием бира вкъщи :) .
6. цената на щуцера, понеже е изтъкната в оплакването :

Изображение

Цената за Бош, както се вижда, е няма и 14лв, доста далеч от 30лв. Цената за Феби или Вайко, какъвто можех да осигуря за следващия ден, е под 10лв действително, както съм казал и тогава.

:beer

Така, така нека да изясним нещо. А6 съм я докарал аз първия път за проблем с климатика, беше обслужен и платено всичко. След това, по моя препоръка, колата се докара във вашия сервиз и оттам нататък не съм имал отношение по поръчката на частите, особено компресора! Или забрави, че си ходи нея в Младост и човека, който отговаря за нея се свърза с теб и си комуникирахте с него? Или може би не помниш добре, че след това, същия този колега ви докарва и vw eos за ремонт? И да не забравяме на кого си звънял за прословутия компресор, не на мен, а на човека, караш колата! Никога не съм ви поръчал аз компресор по телефона !!!!!
Доста тъпо от твоя страна да кажеш, защо не извади пари да си го купиш?
През цялата сага докато сте си говорили, защо не си го върнал?
Хубаво, нека е моя вината, че съм ви препоръчал, чак скандал имало дали да ми обслужваш колата. Много добре помня, как след месеци като дойдох, точно от теб научих за това и звънях да проверя дали е вярно или това го забрави?
Кое е некоректното от моя страна?
Че съм ви осигурил работа и клиент ?
Относно моята кола, явно пак не помниш добре, никога не съм отказвал колата да остане в сервиза, тя даже седя цял ден преди това! По телефона беше ясен, докарай я в сервиза, нищо не мога да направя.
Колата няма подкачаща помпа в резервоара, хайде това не помниш, ама да ми обясняваш меглио, ала бала и как се излиза от паркинга на мол Сердика, айде моля ти се. Едно ремъче, едно клапанче, влезе в тона на гаражния майстор, аз не съм искал ти да ги отстраниш, просто ти обяснявам какво е станало и колко съм платил за тройника. Мерси, че ми извади цена на феби. Бтв не съм казал, че си бил пиян, а това заварих в сервиза!
От цялата пледоария не разбрах, мен ли обвини в нещо или просто не си призна небрежното отношение при възникване на проблема?
Тройника не беше счупен преди да се смени филтъра! Защо замаза тоя проблем с друга история? Как точно тази предистория оправда отношението ти?

Чак сега видях какво си писал подробно, човек ти сериозно ли твърдиш, че си говорил с мен по телефона в продължение на 3 месеца? И аз съм говорил тия неща?
Да се видим във вторник да изясним с кой, кога и на кой телефон си комуникирал? Защото е чиста лъжа!

@Edit:Понеже пиша от телефон, да разясним още нещо за останалите четящи!
Как протече срещата ни след това. Дойдох с човек от друг град да му погледнете климатика. Мойто уважения, че го приехте! В процеса на работа, ти ме попита "ти случайно, не идва ли с една а6?" Казах да. И ти започна историята "тоя твой колега излезе несериозен, поръча компресор и не дойде да го вземе!" Питах защо, след като знам, че идва с еос-а след това и ти ми разказа същото, като по -горе, обаче сега реши да ме сложиш мен, като главен герой! Какво казах тогава "съжалявам за станалото човек, ще се обадя да питам защо, аз не работя там!
Може би съм бил с треперещ глас, но от възмущение!
Дори ти казах, че имам познат с 3ка дизел на а6 и си търси компресор, ти обаче отказа, защото бил друг.
Питах те има ли капаро? Защо не го върна и последва горната история. Така ли беше Стефане? Точните ти дума бяха, имаме си един компресор сега, несериозно е така. Ама нали в форума сме големци, не съм искал да го платя?!? Кога стана въпрос да го плащам Стефан???
Защо не спомена, че с фирмата работехте с фактури, с плащане по банка? Защо не им фактурира компресора и изпрати фактурата? Имаш всичко необходимо! Нали, дай да плюем, щото е по лесно! Защо не го решихте тоя въпрос при следващия ремонт на тяхна кола? Е това не разбрах от цялата история. И да звъннах и питах за тоя компресор още докато бях в сервиза. Отговориха ми, че сте се разбрали и колата е продадена! Нещо да съм скрил? Това ли ти казах 6 месеца по късно?
Мога да извадя всичките ни разговори от 2014 по електронната ми фактура за да ти покажа, че гореописаните "факти" от теб са лъжа и никога не си ми звънял!!!

Преди една седмица бях при вас, да беше казал какви претенции имаш към мен и че не искаш да ми обслужващ колата.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7784
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes R class _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 04 мар 2017 16:39


За тройника си признах, че вината е моя, че явно се е счупил при смяната и се съгласих да поема отговорност, а вината, че не си се върнал да го сменим и да почистим след това, не разбирам защо е моя. На никого никога не съм казал, че двигател, залят с нафта, не е проблем, както ти твърдиш. Извадил съм цена за Феби тогава, защото това е имало за следващия ден и можеше да свърши работа, докато се купи хубав, за да може да си ползваш колата нормално, но цената за Бош се вижда в мнението ми и определено не е 30 лв (погледни внимателно, че цената на снимката е за Бош и даже го има номера на тройника по тази марка). Когато се обади и каза, че колата не пали, ти казах, че мога да те изчакам и да я докараш да я видя и както видя, те изчаках да дойдеш, за да видя какво се случва, въпреки че това се случи след работното ни време. Какво си заварил в сервиза, не говори за мен и за моята работа - там обикновено има хора, които не са част от персонала на сервиза и като такива, могат да правят, каквото искат или по-точно, каквото им позволя, което включва и това да си пият бирата и да си говорят, без да ги засяга моята работа и твоята кола. Аз лично не съм участвал в това, а съм останал да те изчакам след работното си време, за да видя какво става с колата и какво мога да направя, за да реша проблема (виждам, че го оценяваш, разбира се преносно казано). Ако не беше казал, че ще си намериш начин да дойдеш, щях да организирам нещо, за да дойде колата до сервиза по удобен за теб начин, но нямаше да стане веднага, каквото беше твоето желание. Колата седя в сервиза преди да сменим маслото и филтрите и никой не е знаел, че ще има проблем с нея, за да поръча тройник предварително. Както и сам каза, ми с еобади в 18:00, за да ми кажеш, че има проблем и вечерта в 20:00, когато колата дойде обратно, вече и да съм искал, не е имало откъде да се вземе тройник, а и не се знаеше, че проблема е точно в него (можеше да са гумичките, както и дефектен отвор на филтъра). Споменах вече няколко пъти, че по този въпрос си в правото си да поискаш компенсация и вместо да се оплакваш с една година задна дата, можеше при последното си посещение в сервиза, да ни кажеш какво е било, какво е станало, какво ти е струвало и да бъдеш компенсиран, както и да се извиним най-малкото. Но, както и ти каза - тук, във форума е по-лесно да се храни, вместо очи в очи.
За Ауди-то А6 намесих темата, защото ти спомена как некоректно сме постпили с теб и сме те оставили да се оправяш, ама тактично пропусна твоята некоректност към нас 2 години по-рано. За тази кола съм коментирал всичко единствено и само с теб, защото ти му записа часът , както за профилактиката на климатика, така и за ремонта на ходовата част и ти го докара заедно с колегата ти и колата още тогава беше записана с твоя телефон в нашата документация (който е идвал при нас, включително и ти, знае - получава си дакомуент за извършения ремонт - марка и модел на колата, рег. и номер, име и телефон на клиента, за да имаме обратна връзка). Телефонът в работната карта на колата е твоят до ден днешен, който е и в работните карти за твоето Ауди и дълго време твоя номер беше записан в моят телефон като " Audi 4.2 FSI" , на когото звънях и за компресора. Никога никъде за тази кола не сме имали друг тел. номер и може да се види в единствения документ за ремонт по нея, когато сменяхме тампоните на магарето - твоят номер и твоето име. Когато колата дойде за окачването, лично ти ме помоли да видя пак климатика, защото не работи добре въпреки профилактиката. Профилактиката и ремонта на ходовата част бяха платени коректно, така е, за това не споря изобщо. Констатирах, че компресора не работи добре и препоръчах да се смени. Колата след ремонта на ходовата част, я докарах до Младост и пак на теб звъннах, че съм на уреченото място (кръговото на тролей номер 8 до Окръжна болница), за да я вземе колегата ти от мен, защото с теб се разбрхаме да я върнем на него и ти тогава ми даде неговият номер, за да се чуем и да се разберем къде съм аз и къде е той. Даже имаше една драскотина на предната броня и ти звъннах отново, когато той дойде, за да потвърдиш на колегата ти, че така си е била, когато сте я оставили в сервиза, понеже той не помнеше дали е била така или не и искаше да се уточни, преди да я приеме. Плащането действително беше по банка, така е, ама на какво основание мога да фактурирам компресор, който не е монтиран и не е доставен дори още? Освен това тогава никой нямаше идея, че компресора няма да стигне до колата - още беше в режим на поръчка и чакахме да пристигне. Когато дойде следващия път при нас с твоето Ауди А 3, те попитах защо се случи така с този компресор и ти тогава отново каза, че не работиш там, както ми каза и по телефна последния път и звънна на другия човек, за да се уточните окончателно, че така и няма да се смени и ще си имаме компресора за скъп спомен, понеже колата няма да дойде и да се монтира, защото е продадена. Тогава предложи ли да им го фактурираме, за да си вземем парите за него - не. Казали са ти, че са се разбрали с нас, ама ти попита ли дали е така - не. Остави ни "да се оправяме" , както намерим за добре. Поръчката беше коментирана лично с теб, след като при ремонта на ходовата част констатирах, че не работи съвсем добре и затова климатика е слаб - обясних ти защо трябва да се смени, че вероятно са му износени сегментите, защото е карана с много малко масло в системата и коментирахме цената му, след което ти каза, че ще попиташ собственика и, след което звънна и каза да го поръчваме и ако искаме капаро, да кажем на момчето, на което ще върнем колата, за да ни осигурят. Понеже плащането ставаше по банка, реших да не се занимавам с капаро, защото смятах, че няма да има никакви проблеми, както при предишните две посещения на колата - за профилактиката и за ходовата част. На другия човек аз просто съм върнал колата и с него не съм коментирал нищо, освен какво сме и правили, защото му беше интересно какви са тези тампони на магарето. Но както и да е, не са ми нужни каквито и да е разпечатки и разправии по въпроса, защото този случай е приключил още преди 3 години и то с минус 1440лв за нас. Какво е ставало в тази фирма и с тази кола, мен не ме интересува - нито кой я кара, нито кой я поддържа, нито кой плаща за нея. Интересуваше ме, че за колата, която при нас се води на твое име и в работната и карта е твоя телефон, беше поръчан компресор, който си остана за нас, понеже ти си напуснал, а шефа ви е продал колата, ама никой от вас по веригата не се сети да се обади и да откаже поръчката. Към днешна дата дори това не ме интересува, защото е минало, заминало, но и моят горчив вкус си е останал, както ти се изрази. Не съм го върнал поради причината, поради която не взех и капаро за него - доверието между нас за ремонта на тази кола, понеже няколко пъти беше казано „ще я докарам” и докато чаках това да се случи, мина времето, през което можех да го върна, както казах вече. Никой няма да ме чака 3 месеца, за да го върна, а това, че аз съм бил наивен да чакам и да не взема капаро, си е моя грешка, която си я отичтам всеки път, когато видя кашона му :) .
Въпреки това, аз не промених отношението си към теб и колата ти и решихме да те запазим като клиент, защото преценихме, че не си искал така да се случи и именно затова никога този въпрос не е повдиган и не е разискван повече, до сега. Компресора не беше за твоята лична кола, а за служебна, която по ред причини е попаднала при нас и с нея се е случило това и затова решихме да зарежем случая така и да продължим да се грижим за колата ти. Ние си имаме компресор и това е, майната му, с извинение. Именно затова никой никога не е казал, че не иска да ти обслужва колата и си останал наш клиент до ден днешен.
За преди седмица - колегата ми Милен ти прави колата (пак смяна на масло и ф-ри) и също ме попита след това „Това не беше ли момчето с компресора за Ауди-то 4.2 ? ” и аз му казах „Да, точно той е.” . Ние претенция нямаме, защото е минало заминало, говорим за отношението, понеже ти започна темата за нашето към теб и как сме те оставили да се оправяш, а ние не видяхме нещо по-различно от теб към нас 2 години по-рано. Доказателството е още в сервиза - кашона с компресора си е там и в момента. Когато дойде при нас за пореден път миналата седмица, ти също не каза, че имаш някаква претенция за този тройник и изобщо за този ремонт от преди една година, а можеше да ни кажеш от какво си останал недоволен и с горчив вкус, докато беше на крака при нас в сервиза миналата седмица, вместо тук, но така on-line е по-лесно... Най-малкото можеше да ти го платим, както и да те компенсираме за неудобствата, които сме ти създали тогава и да се извиним за всичко. Така или иначе обаче, щом този въпрос е останал неразрешен и смяташ, че се отнасям към теб и към колата ти като гаражен майстор, който ще ти смени едно ремъче, едно тройниче и т.н. и така ще замаже грешката си, за мен не е проблем, а решението е много просто, макар и година по-късно - калкулираш си вредите, които сме ти нанесли - тройника, изтеклата през него нафта, изгубеното време, цената на това някой да те извади от паркинга на мол-а и да те дотегли до сервиза, почистването на двигателя и нанесените по него вреди, в следствие от омазването с нафта и т.н. и назови сума, която искаш да получиш като обезщетение, след което заповядай да си я получиш в работното ни време. Така аз ще съм чист пред съвестта си, че не съм останал некоректен, а ти не си останал недоволен и излъган и оставен "да се оправяш" , както и ще можеш да си сигурен, че примера с Ауди-то А6 не се използва, за да се замазва положението и да се размива грешката, кояот съм допуснал.
При предишния негативен коментар за серивза какво направих - извиних се от името на колегата, предложих да видим какво се е случило, предложих компенсация, казах си всичко така, както е редно да се направи. Същото направих и сега по този казус, макар да е от преди година и ще очаквам да кажеш как желаеш да бъдеш компенсиран. А пък аз с компресора на Ауди-то вече съм издухал супата и това си остава мой проблем, понеже в тази вече бивша за теб фирма, не се намери някой с достатъчно големи топки, който да си понесе отговорността за поръчката му и да си има един компресор за 1440лв на бюрото :mhihi .

Двигателя ти по спомен е ASZ 1.9 TDI PD 130к.с. , понеже помня, че гледахме нещо за турбо пътищата по едно време и гледахме, че за точно този ASZ са рядкост и ти си поръча някакъв цял кит турбо пътища и друг кулер. Той има потопяема горивна помпа в резервоара - ето и справката :

http://www.ebay.co.uk/p/VW-Golf-Mk4-1-9-TDI-PD-Diesel-Fuel-Feed-Pump-130-150-ASZ-ARL-1j0919050/1666638282

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-Seat-LEON-Skoda-OCTAVIA-VW-BORA-GOLF-1-9-TDi-FUEL-PUMP-NEW-/281970997591?hash=item41a6c7f957:g:NI0AAOSw2s1U0iks

:beer

Последна промяна от zfa159 на Нед 05 мар 2017 12:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Volkswagen Passat 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Съб 04 мар 2017 20:29


japona написа:Но понеже темата се напълни с дежурните празнодумци

И кои са дежурните празнодумци?
Всички, които са доволни от работата и отношението на Милен и Стефан, ли? Които се обосновават, защо са, и ще са клиенти на сервиза?
А ти, какво точно казваш? Освен, че разкриваш някои доста жалки страни на сложната си личност.
Завиждам на Стефан. От почти 20 години се занимавам с бойни изкуства, не защото искам да набия някой (отдавна мога да го направя), а за да достигна това ниво на търпение и самоконтрол, което, той, мамка му, явно, има вродено.
Завиждам му. На теб - не.
Hough!




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7784
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes R class _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 04 мар 2017 20:54


Яворе, благодаря ти за мнението и че имаш висока оценка за нас, ама идеята не е да се бием, както и да се караме и да се клеветим кой, какво, как, защо и т.н. и затова имам добър самокнотрол - не съм конфликтна личност :) .На колегата явно съм му счупил тройника - факт. Според него не съм реагирал адекванто - ок, така да е, не мога да споря по този въпрос, защото имаме различни гледни точки. Ако беше друг сервиз, дори нямаше да го изчака да се върне, а да са си тръгнали в 19:31, щом работното време е до 19:30 и да са го отсвирили за някой друг слънчев ден, когато са на кеф. Аз съм останал, изчакал съм след работно време, опитал съм се да намеря решение същата вечер, защото още тогава съм намерил вина в себе си, за случилото се и за неудобството, което съм му създал с теглене до сервиза и това, че не може да си използва колата. Не съм успял да намеря решение - ок, пак моя грешка, която пак признавам. Нищо не пречеше обаче после, след като се е справил с проблема, да дойде в сервиза и да платим тройника, без значение от цената му и да измием двигателя, за да не седи олят с нафта и да огледаме има ли други щети от нафтата - ремъка как е, ролките как са, каквото е било залято, дали всичко е наред. Обаче не мога да приема за коректно да дойде в сервиза, да си говори с нас, все едно нищо не се е случило, да не каже и дума за случката на живо, а после, след седмица, да се оплаче тук в темата. Нямам нищо против писането на критични коментари, защото са полезни за работата ни, ама е редно да ми се каже първо в очите, особено след като сме се видели на живо седмица по-рано. Ако тогава остане неудовлетворен и разочарован, има пълното право да седне и да ме нахрани и няма да кажа и дума в своя защита, защото когато човек е виновен, си е виновен - това е истината. Заради това пак ще го кажа - нека колегата калкулира всичките си неудобства и да заповяда да се реваншираме, защото за мен така е редно да се случат нещата, за да няма остатъчни "вкусове" и за двете страни.
Другия случай го оставям на страна вече, а го засегнах изобщо, защото ми стана тъпо, че кой е оставен "да се оправя" , се гледа само от едната страна.
:beer




Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1764
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот icefire » Нед 05 мар 2017 0:18


Да опиша и аз как Стефан и Милен какво отношение имаха към мене като клиент. Случката е следната: Аз съм в чужбина, колата седи без акумулатор в двор в София на 10 км от сервиза, не е палена от 1 година, акумулаторът е у нас на задядно. Аз исках да сменям на скоростната кутия профилактично нитовете на дифа (Bora с DUU кутия - който не знае за проблема с нитовете да потърси във форума), понеже след това бях решил отново да карам колата ежедневно и исках да ми е спокойно че няма някъде на път да се строшат. Отделно от това исках и профилактика на климата и някои други неща по мотора. Тъпото беше, че съвсем нямаше кой да я закара до сервиза.

Хората се отзоваха на молбата ми за помощ и отидоха те самите до нас, събраха акумулатора, монтираха го в бората, извадиха я от двора (питайте ги ако искате как се излиза от тоя двор), закараха си я сами до сервиза. Тук само ще отбележа, че съвсем нямаше гаранция, че колата ще запали като ѝ се сложи батерията или че като запали ще стигне до сервиза без екшън по пътя. Все пак не беше докосвана 1 година. И това е само началото на безкрайната толерантност към моите безумия.

Стефан ми свали скоростната кутия и сам я закара с неговата си кола на друг човек, който също прояви страхотна готовност за помощ и макар че съвсем не беше длъжен да се занимава с нещо подобно ми направи ремонта на кутията. Няма да го цитирам кой е, щото едва ли иска още такива като мене да му звънят за подобни работи... После Стефан ходи да я вземе, като същевременно ми оправи сума ти неща по спирачките (предните накладки буквално се бяха разпрашили от седенето).

Сглобиха ми колата, обслужиха климата, смениха ми каквото исках по мотора и колата беше готова аз като се прибрах. От тогава вече е минала над 20к км, а аз никога няма да забравя как се отнесоха към мен и как ми влязоха в положението.

Цялата тая работа между другото беше без оскъпяване за ремонта (айде сега вземете да им звъните да ви събират колите от запустяли дворчета... :drunk )

Та на фона на цялото това нещо да се твърди че хората оставят когото и да било "да се оправя"... някак си не се връзва. Имам впечатления и от сервизи в Германия, но обслужването при тях е на по-високо ниво от всичко, което съм виждал досега. Хората винаги са отворени за диалог при възникнали въпроси, независимо дали свързани с ремонта или не. Също така предлагат пълна прозрачност относно какво е правено по колата, разпаднало ли се е нещо при ремонта, има ли констатирани други проблеми и т.н.

Още един път благодарности и към двамата и пожелание за много успехи и повече точни клиенти.

Относно конкретния случай, понеже и мен ме заинтригува, ето това показва ЕТКА:
Изображение

Ето линк към ел. помпата която си мисля, че трябва да бъде, ако моторът е ASZ (не съм сигурен има ли охлаждане на нафтата): https://www.pkwteile.de/vemo/2290311

Тоест с настоятелно въртене колата вероятно е щяла да запали и е можела да се върне и на ход без теглене и т.н. Ако щуцерът да е бил счупен още в сервиза, за няколко километра е щяло яко да смърди на нафта и да се причини екологична катастрофа... тогава и да стигне до мола, няма да има повече дизел в резервоара...




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Volkswagen Passat 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Пет 24 мар 2017 9:23


За пореден път - огромно "Благодаря!". Инцидентно, без да имам записан час, успяха да отворят заключената капачка на резервоара на Мегана на жената.
А, и не пият, не само алкохол, а и газирано, когато са на работа :11 .
:bowdown




rootman
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 26 фев 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот rootman » Вто 28 мар 2017 8:47


Искам само да кажа лично мнение, че тези хора са супер отговорни и сериозни. Препоръчвам на всеки, който се колебае дали да отиде при тях. Професионализмът е на високо ниво! Изключително коректни.




Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1634
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: Audi A4
Двигател: BRD 2007
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот batko_miro » Вто 28 мар 2017 21:17


Отново благодаря за бързата реакция и коректното обслужване на климатичната система.
Живи и здрави да сте момчета :th_up




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5955
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот vlado_tonev » Вто 28 мар 2017 21:41


И аз искам да изкажа мнение специално за Стефан.Не го познавам като човек,но впечатленията ми за подходът му към всички в този форум са че е уникален талант.Отзивчивостта му към моя проблем с климатика ме изненада приятно.С няколко обяснения и насоки на лични съобщения,той реши БЕЗПЛАТНО моята драма.Благодаря ти,Стефане. :bowdown




danakoplatec
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот danakoplatec » Вто 28 мар 2017 21:59


За мен, Елбатрон е повече от сервиз. Това е място на хора, отдадени на работата си по изключителен начин.Бъдете здрави,Благодаря Ви за всичко.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7784
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mercedes R class _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Сря 29 мар 2017 17:21


Благодаря на всички за изразеното мнение за нас, работата ни и отношението ни! :bowdown

Също така имаме удоволствието да съобщим, че по случай затоплянето на времето, тази година за пореден път имаме възможността да предложим вече тенденциозната ни пролетна промоция за профилактиката и ремонтите на климатичните системи на настоящите ни и бъдещи клиенти :) . Промоцията се състои в 20% отстъпка от цената за зареждане и дозареждане (профилактика) на климатичните системи, както и от цената за труд за ремонт на климатичните системи. Промоцията ще бъде в сила за периода от 04.04.2017г. включително, до 27.05.2017г. включително.
:beer

Последна промяна от zfa159 на Сря 03 май 2017 22:18, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1461
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот stefarata » Сря 29 мар 2017 18:04


Клонирайте се и в Бургас, хора, или направете мобилен сервиз. Имаме нужда от Вас




Потребителски аватар
wargod
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1600 AKL - 2000
Местоположение: Бургас <-> София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот wargod » Сря 05 апр 2017 14:48


Бях забравил какво е с климатик на първа степен да измръзвам ...
Благодаря за бързата профилактика и допълване :))

П.П: Ценете малко повече труда си ... Такива цени никъде няма!!! :beer




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 17969
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот radotom » Пет 28 апр 2017 8:09


Те тия двамата трябва ги давя в натурални сокчета... (че друго не пият! :dummy )
Само след едно обаждане по телефона Стефан ми осигури изпращането на няколко чарка чак до Пловдив на и*асиняматакава цена :new_Eyecrazy


БЛАГОДАРЯ!!!! :bowdown :bowdown :bowdown




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 15983
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP + PB + AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Vlad777 » Пет 28 апр 2017 9:29


И аз благодаря за смяната на тампоните на носачите на клубния бус! Вече ще зная, че бусове не правите :mhihi :mhihi :mhihi





Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта