Абе то и с видия може, ама
п.п. Не се шегувам, видях една видия в гумата и спадаше, нее ми се сменяше гума и развих видията и навих доста по-дебела
Отидох до първия гумаджия и ми я залепи той.
Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
pe6kata написа:kossel написа: Отидох при кварталните гумаджии на ул Бели дунав и за 5 лева оправиха гумата, вкараха нещо като шиш с капап и за 5 мин беше готово.
проблема на същото място ли се оказа (там където е лепено), или е имало и втора дупка? Не става ясно, а е важно да се знае в случая.
Да на същото място вкараха фитила. Запомних къде е дупката защото в началото като видях рапидката, че е в гумаат и се опитах да я вадя ама почна да изпуска и затова отидох при този гумаджия. 99% Съм сигурен, че е нямало втора дупка.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Трябва си голяма некадърност, за да се залепи вътрешна лепенка по такъв начин, че после да изпуска от там
И да не изпуска пак си е проблем, а се късат и конците при нахакване на шилото с фитила.
ktamen написа: с шилото понякога се късат телчета и понякога въздуха си намирал път покрай телчето и започвало да издиша на съвсем друго място.
.
И да не изпуска пак си е проблем, а се късат и конците при нахакване на шилото с фитила.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
ssssl написа:И да не изпуска пак си е проблем, а се късат и конците при нахакване на шилото с фитила.
Нещо ми бягат някои логики-значи забива се в гумата една рапида,тя уплътнява докато отида спокойно на гумаджия.Той я вади и на нейно място слага фитил-канап.
Значи излиза че рапидата не може да повреди конците и телчетата на гумите при забиване в нея,но когато се поставя въпросния шиш за да запълни отвора в гумата тези телчета и конци се накъсват...Добре ако се постави лепенка от вътрешната страна на гумата,какво се случва с новообразувания отвор в гумата-оставяме го отворен и може би "заздравява".
Откакто карам с безкамерни гуми винаги досега при "пирон" в гумата са ми ги оправяли с фитили и никога досега не съм имал проблеми( да чукна на дърво).Както каза един колега по- горе изтривал съм такива гуми като балатум и съм ги хвърлял ведно с фитила.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
gergeto написа:Нещо ми бягат някои логики-значи забива се в гумата една рапида,тя уплътнява докато отида спокойно на гумаджия.Той я вади, забива едно голямо желязо в гумата, и на нейно място слага фитил-канап.
Добавил съм с червено, това дето ти бяга.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Днес следобед си карам колата и чувам онова пляскане на нещо в гумата в асфалта- като едър камък в грайфера, ама не.... една яка тел се навряла в грайфера на предна лява. Тва са гуми на 12 13 000км . Спирам в първата гумаджииница, която ми видяха очите и срещу 2 кинта се сдобих с фитил . Прдложиха ми лепенка, ама аз -фитил слагай. Сигурен съм, че няма да имам проблем с тоя фитил в тая гума
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Получих същото обяснение от въпросния гумаджия(фитили не слагам, ще ти я залепя). 3 месеца по-късно през адските дупки с полото, нямам проблеми. На мен даже и прага не ми изкриви
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
lion_heart002 написа:Тук поне (Англия) на много места не лепят гуми. Направо нова. И на мен ми беше странно в началото ама свикнах.
Тази държава за "бяла" ли се води?
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Той инцидентът и то много сериозен след залепване с фитил се случва рядко, но все пак се случва.
Нищо не ме учудва щом има "тънкачи" да карат даже с предни накладки купени от автоморга или такива за 15-20 лв от съмнителни магазинчета.
И те също казват "Ма тя колата си спира без забележки"?
Нищо не ме учудва щом има "тънкачи" да карат даже с предни накладки купени от автоморга или такива за 15-20 лв от съмнителни магазинчета.
И те също казват "Ма тя колата си спира без забележки"?
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Не е по темата,но ако накладките от моргата са равни, и имат достатъчно като дебелина феродо какъв е проблема да се ползват ?? А в зависимост от това откъде е докарана колата в моргата, може да се окажат по-качествени от купените от тукашните търговци на боклуци
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Ако са от ударена кола, напукани или накриво износени, дали ще са по-добре?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
Ей разводнихте ми темата ;-). Има още да ви разказвам за него, как и с колко крика ми провери налягането във резервната гума, ама явно само трябва да го тествате.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
За прибиране от тайгата се е утрепал метода
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Уникално некъдърен гумаджия на Първа Българска армия и Резбарска
От написаното в темата разбирам, че никой от вас не е правил гуми професионално. Няколкогодошният ми опит ме е сблъсквал с доста издишащи фитили, които първи започнаха да слагат столичните гумаджии. В каталога на доставчима ми на консумативи бяха посочени като временна лепенка, аз никога не съм слагал на клиент фитил. Който настояваше за фитил и отказва лепене, пращах го при друг колега.
Инак статистиката е нещо интересно, щом на теб не се е случвало, значи е 100% добро. Ако то се случи - 100% кофти. Зет ми кара здрав 2,5 ТДИ и не вярва на приказките за душегуба.
Инак статистиката е нещо интересно, щом на теб не се е случвало, значи е 100% добро. Ако то се случи - 100% кофти. Зет ми кара здрав 2,5 ТДИ и не вярва на приказките за душегуба.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта