В момента е Сря 21 ное 2018 18:00
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Масла Motul и добавки Bardahl



Създай нова тема  Отговори  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 10:37 
Извън линия

Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Мнения: 682
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Отварям темичката за да не се набутат колеги с тез скапани амортисьори. Поради мека задница и то след наскоро сложени такива боклуци реших ,че проблема е в пружините. Сега ги свалих... и :Mr Green Fun шок топки! ..за нови амотисьори съм бил :bishop . Изкараха точно месец. Тук е момента да спомена че старите уж енте разбираш ли Монро Газови, на шега изкараха 80 000 км. Маааму стара и ментета... :012: За да е пълно мнението добавам ,че са от Ауто+ ,да не каже някой "от кой гараж" ги взе. :)

А аз се чудя що с 1 човек отзад си влача резервоара по земята.То съм си карал на пружинки.Събираш го и той си стои вътре. :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 10:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Мнения: 7273
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
щом са изкарали месец значи имаш още доста време гаранция
само дето след като си ги демонтирал сам в А+ ще ти кажат да пиеш една вода
в евро07 кайаба-та е на по-добра цена от където и да съм питал - там казаха че и сам да ги монтирам гаранция има
вземай закс


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 10:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Мнения: 1971
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София
Symptom написа:
...А аз се чудя що с 1 човек отзад си влача резервоара по земята.То съм си карал на пружинки.Събираш го и той си стои вътре. :)


Колега, според мен пружините ти са крайно уморени :idea:
Пружината именно "държи" купето, а амортисьора обира вибрациите.
В твоя случай спред мен се е получило обратното. И е нормално амортисьорите да "издържат" един месец.

На стария голф съм с Каяба отзад - вече 5-та година не са мръднали!
По-добре си провери пружините, че да не се окажат и следващите боклуци...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 10:49 
Извън линия

Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Мнения: 682
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
8) Малко пояснение , пружините са чисто нови :) Понеже махнах спортното окачване и старите пружини останаха незнайно къде,та и пружини нови. :) :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 11:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Мнения: 1036
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
явно в магазина са ти продали стари пребоядисани (рециклирани) амортисьори :wink:
това са стари номера стари амортисьори почистват се хубаво един пистолет и заприличват на нови :|


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 11:14 
Извън линия

Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Мнения: 682
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Каквото и да е не е стока. :) Колата на пънче до утре :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 11:50 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Мнения: 7803
Автомобил: Mercedes R class _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Защото ги взимате от Ауто + ;) Вносителят на Каяба е Косер, дават най-добра цена за тях,както и 1 или 2 години пълна гаранция (12 месеца за маслените и 25 месеца за газовите по гаранционна карта).Монтирал съм такива на поне 15 автомобила, както и съм с такива на моята лична кола (Пасат B3 комби) вече 20 000км или година и половина (не се жалят никак по дупките).Също така колата на приятелката ми е с 4 такива вече 20 000км или 2 години и нищо не е мръднало,а ест. не се жалят по дупките mhihi .
Явно си попаднал на менте,което не ме учудва,предвид,че са от Ауто + и ако въобще имаш гаранция,можеш да си потърсиш правата.Те 99% ще се направят на идиоти и няма да ти я признаят,заради което аз отдавна не работя с тях (продадоха ми една перка за Ауди А3 за 250лв уж Сименс с 1 година гаранция,после перката се скапа след 2 седмици,защото и се изкривиха витлата и взе да бие,като я занесох за рекламация ми казаха "ами то само ел. част има гаранция, съжаляваме,няма как да Ви я сменим" ,аз ги нахраних и си тръгнах,като купих на човека друга перка за моя сметка...).С Косер обаче никога не съм имал такъв проблем с други гаранции за разни неща, пък за Kayaba никога не ми се е налагало да си търся правата гаранционно,а работя с тях вече над 3 години и ги монтирам на какво ли не (Поне 3-4 Пасат В3-ки,освен моят, по няколко Пасат В5 и В5.5,Голф 3 3-4 броя,Голф 4,няколко броя).Ако не ставаха за нищо,поне някой щеше да се върне и да изреве,че има някакъв проблем.

Само да добавя - ако си си взел маслени,е нормално като го свиеш,да си остане свит :) Масления има само шок действието т.е. ако го натиснеш рязко надолу,трябва да не мръдне никак или съвсем мъничко,но като го буташ плавно надолу,ще си слезе до долу и няма да се разгъне повече поне не веднага (както прави газовия).Също така ако е свит донякъде и пробваш рязко да го разпънеш,не трябва да се разпъне рязко,а да не мръдне или да мръдне съвсем малко (плавно можеш да го разпънеш до горе).Точно затова газовия идва стиснат с пластмасова скобичка и като я резнеш,се разгъва сам до горе,а масления идва просто свит без никаква скобичка :)
Обикновено амортисьора,когато е заминал окончателно,като свалиш тампона отгоре и пръта сам си пада в стеблото mhihi
Иначе амортисьора няма влияние на свиването на пружината,когато товариш колата.Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 14:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 17 яну 2011 17:33
Мнения: 120
Автомобил: golf III 1.8 + honda cr-v 1 gen.
Двигател: ABS + JHL
Местоположение: Шумен
Koсер :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 14:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Мнения: 1294
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София
zfa159 написа:
Само да добавя - ако си си взел маслени,е нормално като го свиеш,да си остане свит :) Масления има само шок действието т.е. ако го натиснеш рязко надолу,трябва да не мръдне никак или съвсем мъничко,но като го буташ плавно надолу,ще си слезе до долу и няма да се разгъне повече поне не веднага (както прави газовия).Също така ако е свит донякъде и пробваш рязко да го разпънеш,не трябва да се разпъне рязко,а да не мръдне или да мръдне съвсем малко (плавно можеш да го разпънеш до горе).Точно затова газовия идва стиснат с пластмасова скобичка и като я резнеш,се разгъва сам до горе,а масления идва просто свит без никаква скобичка :)
Обикновено амортисьора,когато е заминал окончателно,като свалиш тампона отгоре и пръта сам си пада в стеблото mhihi
Иначе амортисьора няма влияние на свиването на пружината,когато товариш колата.Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте.
:beer

абсолютно :да: :да: :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 14:53 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6795
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
Каябата са доста добри амортесьори, дали са ти някакви дефектни/рециклирани вероятно :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 15:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Мнения: 1971
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София
zfa159 написа:
...Щом с 1 човек отзад се влачиш по земята,значи пружините ти не са добри и имаш проблем с тях.Амортисьора само задържа пружината,когато тя се опита рязко да си промени дължината (дупка,неравност).Ако амортисьора е издухал,както казваш,е невъзможно да задържа пружината свита,защото тя е доста по-яка от амортисьора (който като издуха не оказва никакво усилие върху нея и тя си прави каквото си иска).
Ориентирай се да търсиш проблем с пружините.Казваш,че са нови - вероятно не са каквито трябва или са менте. :beer

Ето че не само аз подозирам пружините за главен виновник...
Ако наистина пружините са нови - според мен или те са боклуци, или не са за тази кола...
Не може колата стои като смачкана отзад от теглото на 1 човек... Явно са слабички пружините или са по-къси от оригиналните...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 15:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6380
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Ключовата дума е НОВИ пружини. Аман от боклуци.
Газовите амортисьори имат леко повдигаща функция, ама малко. За да ти кляка Голфа, пружините ти са навивани от арматурно желязо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 15:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Мнения: 7803
Автомобил: Mercedes R class _ VW Passat B4
Двигател:
Местоположение: София
Така е,наистина газовите имат повдигаща функция,когато са здрави,но нямат смъкваща функция и то от теглото на един човек, когато са заминали mhihi
:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 15:38 
Извън линия

Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Мнения: 682
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
:) :mrgreen: Чекайте ся, първо пружините са нови и за модела,второ проблема се явява като има натоварване , тоест 1 или 2 ма души отзад с 3 ма не съм пробвал ..поне щеше да има нова тема "търся си резервоар" . :Mr Green Fun

Трето вече взех пружини от GTi от един колега, на вид са едно към едно .Даже новите са по високи с 1 см.. въпреки това ще сложа утре секънд ханд-ките. Поради щото нямам много време ще се въздържа да експериментирам, със старите аморитсьори.

Досега не съм ползвал маслени амортисьори ,но какъв смисъл има от аморт. който стои сгънат (събран) . Минавам на газ пък ще видим.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Никога повече Kayaba амортисьори. Публикувано: Нед 18 дек 2011 16:16 
Извън линия

Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Мнения: 1380
Автомобил:
Двигател:
Symptom написа:
:) :mrgreen: Чекайте ся, първо пружините са нови и за модела,второ проблема се явява като има натоварване , тоест 1 или 2 ма души отзад с 3 ма не съм пробвал ..поне щеше да има нова тема "търся си резервоар" . :Mr Green Fun

Трето вече взех пружини от GTi от един колега, на вид са едно към едно .Даже новите са по високи с 1 см.. въпреки това ще сложа утре секънд ханд-ките. Поради щото нямам много време ще се въздържа да експериментирам, със старите аморитсьори.

Досега не съм ползвал маслени амортисьори ,но какъв смисъл има от аморт. който стои сгънат (събран) . Минавам на газ пък ще видим.

Колега ,само плюеш марката без да знаеш каква е функцията на дадена част scare .И без амортисьори да си отзад колата не трябва да ляга ,но ако я караш така по дупките ще подскача като лодка.Първо се научи кое за какво е и след това плюйте мо дадени продукти.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design