Стеф, маркучът при рециклирането е изцяло подменен с прехвърлени спирали и клапани.
Не е кримпено върху стар!
Говорих преди малко с Иван - явно е имало дефект в оплетката на самия (нов/рециклиран) маркуч.
Да внеса още малко яснота:
Оригиналният, който взех втора ръка, като го занесох попитах и казаха, че не може да се тества.
Обадиха ми се ден по-късно, че колата е супер и да ходя да си я взема.
Взех я и тя още на следващия ден се виждаше, че тече.
Тогава всъщност при четвърто или пето връщане взехме решение да се рециклира моя маркуч в някакъв сервиз в Люлин.
Рециклираният маркуч се държеше в общи линии ок.
Поне до избиването му месец по-късно. (01.08)
Цената на нов - 545 лв.
Ако беше 100 лв. нали не мислиш, че щях да се вкарам в такава драма с неясен край.