Сервиз 4+

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Сервиз 4+

Мнениеот krraynov » Съб 24 юни 2017 17:04


Кайзен написа:... според мен обявените цени са завишени.

Ето какво плати познато семейство за "Смяна на ангренажен и канален ремък с ролки, водна помпа и антифриз" в Германия за Пасат 2.0ТДИ 2011:
- покупка на нужните материали от VW дилър/сервиз - 245€.
- ремонт при друг VW дилър/сервиз - 230€.
Общо: 475€ (930лв)

Цена в брошурата:
вместо от 1559лв
сега от 1185лв

То винаги на този който плаща му се вижда че е повече, а на този който го прави че взема по-малко за съответната дейност.
Все пак да не забравяме че има и много т.нар. майстори и сервизи, които така ремонтират по-новите автомобили, че направо се учат върху тях и после собствениците им, щат не щат ходят в официалните или научилите се вече сервизи да оправят бакиите на първите ремонтьори...
В крайна сметка е нормално в официалните сервизи да струва по-скъпо една услуга, защото:
1. Дава се гаранция за извършеното;
2. Сервиза подлежи на проверки пресертификация, осъвременяване на инструменти и софтуер за да могат да работят по последните автомобили... а всичко това оскъпява дейността му.
Вероятно има и още други дейности които не се сещам в момента.




Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1528
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Сервиз 4+

Мнениеот Кайзен » Съб 24 юни 2017 18:26


Точно затова написах, че частите са оригинални и са купени от един официален дилър, а смяната е извършена при друг официален дилър.
Сервизната книжка е заверена. Необходимите гаранции са налични. Оригиналната лепенка е залепена на указаното място. И всичко това в немски сервиз, където часовата ставка за обслужване на автомобил е около и над 90€/час, а механика получава бруто не повече от 18-20€/час. Какви са часовите ставки в
Порше София Изток,
Порше София Юг,
Пловдив, Хаас-60
Варна, Автотрейд,
Бургас, Вестауто-М,
Русе, Хоби Кар,
Стара Загора, Автохит 2000,
Велико Търново, Авточойс,
Плевен, Автотехника-ПМ,
Сливен, Ауто-ДГ?

Продължавам да твърдя, че не логично. При положение, че брутната ставка на механик в официален дилър в БГ е макс. 15лв/час.


Потребителски аватар
Venkicha
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 06 сеп 2015 14:18
Автомобил: VW PASSAT ALLTRACK 170кс DSG6
Двигател: 3C BBCFGBX1 2012г

Re: Сервиз 4+

Мнениеот Venkicha » Нед 25 юни 2017 5:16


Не знам каква е часовата ставка в бг но за смяна на заключващия механизъм / брава / на багажника на Б7 аллтрак ми взеха за 7 - 8 мин. 190лв. от които около 120лв. беше самата брава. Остават 70лв. за труд. цените казвам по памет но ако някой се интересува точно мога да погледна във фактурата .
70лв. труд за 10 мин си е сериозна сума.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Сервиз 4+

Мнениеот Spas » Пет 14 юли 2017 14:21


Кайзен написа:Точно затова написах, че частите са оригинални и са купени от един официален дилър, а смяната е извършена при друг официален дилър.

Продължавам да твърдя, че не логично. При положение, че брутната ставка на механик в официален дилър в БГ е макс. 15лв/час.


Имам някакъв спомен, че цена/час беше 60 лева.

Аз никога не бих се възползвал от тази услуга 4+ в официален сервиз в България. Най-вече заради всички далаверки там....


Stif
Мнения: 699
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз 4+

Мнениеот Stif » Вто 18 юли 2017 18:03


То в другите сервизи въобще няма ли далавери!! Аз лично ходя в порше само за по-специфични и сложни ремонти.Не е вярно,че по програмата 4+ не се сменя водната помпа-личен опит.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта