Митко Василев - климатици и радиатори
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Имате ли идея дали заварката на алуминиев радиатор за климатик /Г3 ТДИ/ си струва и ще издържи ли тази пущиния на налягането. Защото имам 2 мъненки дупчици на него, а не ми се дават пари за нов радиатор. Ако някой си е правил бих бил благодарен да сподели малко опит, че и аз да посетя този гуру на климатиците
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Виеше ми около компресора и Искам да ви споделя,днес ходих при този Митко Василев и ми каза ,че трябва да ми смени лагера на компресора срещу 180 лв.,отидох в друг сервиз и се оказа обтягащата ролка,така,че е малко недобронамерен този Митко Василев,поздрави на всички,имайте си едно наум като ходите при него,може би за пълнене е добър,но ...
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
luikanov написа:...,може би за пълнене е добър,но ...
Съгласен съм с теб.
Един приятел с мерцедес ц200 ходи при него и вика:
- неработи ?
- Има ли фреон?
- Битрябвало...
- Оооо, сигурно нямаш.
Пуснал машината, донапълнил фреон, масло и каквото трябва, ама НЕ.
- Ейййй, не тръгна...пфууууу...знам къде трябва да идеш...(не че и там го оправиха де).
Момчето сам си разглоби колата, и се смени някакъв блок...абе незнам, но си го оправи.
Аз мислех, че това е "сервиз" за климатици, а не само зареждачница на климатици и затова го пратих там, но явно могат само да доливат, то и аз го моем.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
И аз съм недоволен от него. Колата ми е Голф 3 .
Отидох при него миналата година. Компресора не ми се включваше. Напълни го с фреон, даже не погледна какъв е стария фреон а той майче беше R12 ( инсталацията ми е за R12 ). След пълненето компресора включи. Температурата на духалките беше 16-17 градуса. Според него проблема е от клапите на парното. Каза ми : Оправи си клапите на парното и ще ти се оправи температура. Таблото долу, клапите оправени, температурата е пак същата. Отивам пак при него. Започна пак да го пълни с машината ( климатроника не ми е оригинален и не се знае колко фреон събира ). Напълни го до 1300 грама, беше влезнал в колата и подаваше газ. Аз бях при двигателя и гледам високото налягане беше стигнало до 30 бара ( което беше макса на манометъра ) Казах му и той малко се притесни, защото при това налягане можеше да гръмне някой маркуч заради него . Скъсах му нервите 4 часа се занимава с колата. Бях недоволен от факта че ми взе пари за работа която не успя да свърши. Парите които ми взе бяха 70 лева като това включваше около 100-200 грама фреон. Накрая ми писна и си тръгнах. Според мен Митко Василев не става и за пълнач..........
Отидох при него миналата година. Компресора не ми се включваше. Напълни го с фреон, даже не погледна какъв е стария фреон а той майче беше R12 ( инсталацията ми е за R12 ). След пълненето компресора включи. Температурата на духалките беше 16-17 градуса. Според него проблема е от клапите на парното. Каза ми : Оправи си клапите на парното и ще ти се оправи температура. Таблото долу, клапите оправени, температурата е пак същата. Отивам пак при него. Започна пак да го пълни с машината ( климатроника не ми е оригинален и не се знае колко фреон събира ). Напълни го до 1300 грама, беше влезнал в колата и подаваше газ. Аз бях при двигателя и гледам високото налягане беше стигнало до 30 бара ( което беше макса на манометъра ) Казах му и той малко се притесни, защото при това налягане можеше да гръмне някой маркуч заради него . Скъсах му нервите 4 часа се занимава с колата. Бях недоволен от факта че ми взе пари за работа която не успя да свърши. Парите които ми взе бяха 70 лева като това включваше около 100-200 грама фреон. Накрая ми писна и си тръгнах. Според мен Митко Василев не става и за пълнач..........
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Още един Минус за Василев. При него работят добре само машинките за смяна на фреона! Не оставяйте колите си без надзор при него! Бяхме при него за смяна на лагер на компресора- смениха го, но ролката на компресора беше зверски изкривена! След много разправии платихме за нова ролка втора употреба. Дали не си закупихме Нашата ролка за 90лв? Никой не знае. Не са коректни! Заплатихме ролка която Те са изкривили при смяна на лагера! Това е абсурд, но се случи. Що се отнася до машинките- те са професионалистите в този т.нар. Сервиз...
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
може ли някой да ми препоръча свестен сервиз за зареждане на автоклиматици в момента( в смисъл без да ме прецакват и да си свършат работата качествено). благодаря предварително
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Няколко теми по-надолу. Или за по-бързо - цък.
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
anotty написа:Още един Минус за Василев.
Смяна на осево уплътнение при Василев 230 лв....
смяна на същото при Шен 130лв.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Самото освено е 40лв...работата по сваляне и качване според мотора е около 50-тина лв (зависи колко е на майната си).Както и да го смяташ не е толкова парички.Дори да сложиш още едни 20-тина лв за новото масло и оцветител какво се получава - 100-110лв.
Шен и Василев едно време са били един общ сервиз...после са се изпокарали и разделили...съответно по-големия сервиз е Шен и това им дава възможност да дават по-ниски цени (не,че аз съм много голям сервиз ама не товаря излищно хората).Съответно понеже Шен си внасят сами частите и поддържат добра складова наличност могат да дадат по-добра цена.Аз като човек,при който са идвали коли и от двата сервиза за "довъшрителни" работи по климатиците, мога да кажа,че и на двете места претупват работата и работят само за парите на хората...силикон вместо О-пръстен на компресора отзад мисля,че е достатъчен аргумент...а въпросния О-пръстен струва 3лв и едва ли клиента би имал против дори ако трябва да си го заплати...
Шен и Василев едно време са били един общ сервиз...после са се изпокарали и разделили...съответно по-големия сервиз е Шен и това им дава възможност да дават по-ниски цени (не,че аз съм много голям сервиз ама не товаря излищно хората).Съответно понеже Шен си внасят сами частите и поддържат добра складова наличност могат да дадат по-добра цена.Аз като човек,при който са идвали коли и от двата сервиза за "довъшрителни" работи по климатиците, мога да кажа,че и на двете места претупват работата и работят само за парите на хората...силикон вместо О-пръстен на компресора отзад мисля,че е достатъчен аргумент...а въпросния О-пръстен струва 3лв и едва ли клиента би имал против дори ако трябва да си го заплати...
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Митко е страшен имах много голям проблем с климатроника на БМВ 7 серия искаха ми 1000 и нещо лв. за компресор, а той реши проблема + зареждането с фреон за стотина лева
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Здравейте колеги. И аз посетих Митко Василев перфектна работа.Железен е.
Новия адрес на сервиза на Митко Василев е гр. София ж.к Овча Купел ул. Президент Линкълн 92
Ето и линк от BG Maps http://www.bgmaps.com/map/search
Новия адрес на сервиза на Митко Василев е гр. София ж.к Овча Купел ул. Президент Линкълн 92
Ето и линк от BG Maps http://www.bgmaps.com/map/search
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Днес бях при Митко>Общо взето е точен като човек,но все още си мисля че ми взе много...за подмяна на компресора на климатика с друг втора употреба +пълнене с фреон(700г) и масло- 500лв.Незнам ..може и да е нормална цената,според вас бива ли???
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Ако компресора,който ти е монтирал е бил със сменени всички гарнитури,нов клапан,лагер и осев оплътнител,цената е горе-долу нормална,понеже имаш :
-компресор 250-300лв (ако е рециклиран 2-ра употреба,ако е просто 2-ра употреба без нищо сменено,цената е макс. 100-150лв)
-дехидратор - според марката може да е от 30-тина до 80лв
-промивка на системата (прави се когато стария компресор се почупи и задръсти всичко със стружки,за да не попаднат и в новия и да го съсипят) - около 40-50лв според системата и положението.
-за труд - едни 60-70лв се смятат за нормално за тази работа
-за източване и наливане на фреон,около 30-40-50лв според загубите...и те си се връзват тези пари от всякъде. И при мен да го беше правил,с рециклиран компресор,цената е там някъде за тези коли - 450-550лв според положението на системата.
Виж дали ти работят и двете перки добре и на двете си степени,защото тези компресори при тези коли,заминават основно от проблем с охлаждането на фреона.
-компресор 250-300лв (ако е рециклиран 2-ра употреба,ако е просто 2-ра употреба без нищо сменено,цената е макс. 100-150лв)
-дехидратор - според марката може да е от 30-тина до 80лв
-промивка на системата (прави се когато стария компресор се почупи и задръсти всичко със стружки,за да не попаднат и в новия и да го съсипят) - около 40-50лв според системата и положението.
-за труд - едни 60-70лв се смятат за нормално за тази работа
-за източване и наливане на фреон,около 30-40-50лв според загубите...и те си се връзват тези пари от всякъде. И при мен да го беше правил,с рециклиран компресор,цената е там някъде за тези коли - 450-550лв според положението на системата.
Виж дали ти работят и двете перки добре и на двете си степени,защото тези компресори при тези коли,заминават основно от проблем с охлаждането на фреона.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
ДА компресора е рециклиран 450 лв.Останалото е за фреон и масло.Поне ми даде гаранциа 1 година Не съм ги проверявал лично перките ,но изглежда работят щото си става студ вътре:)
Re: Митко Василев - климатици и радиатори
Днес (събота) се възползвах от услугите на М.Василев...
Диагноза на проблема - клапан на компресора. Време за ремонт, пълнения и всичките там процедури - час и половина
Благодаря ти отново!
Сервиза е на Президент Линкълн 94, до ресторант Фантазия, а не на Черни Връх.
Диагноза на проблема - клапан на компресора. Време за ремонт, пълнения и всичките там процедури - час и половина
Благодаря ти отново!
Сервиза е на Президент Линкълн 94, до ресторант Фантазия, а не на Черни Връх.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта