GR Turbo Разлог мнения

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот MK4 » Чет 20 юли 2017 9:18


Преди около година и нещо счупих турбо на колата и търсих варианти кой да го ремонтира. Хора добре познати в тунинг браншовете ме посъветваха да отида в София в добре познат и проверен сервиз, но аз не ги послушах и се подлъгах да ремонтирам при фирмата в Разлог – GR Turbo.
Бях чувал добри отзиви за тях, а и срещу допълнително заплащане предложиха да ми направят турбото хибрид за да извадя малко по-висока мощност и си признавам че най-вече това ме подлъга.
В крайна сметка ремонтираната и „хибридизирана“ от тях турбина кара 4000-5000км и затегна.
След няколко разговора с тях отказаха да поемат всякаква отговорност с обясненията че имам стружки в маслото, мотора ми си е пред тотал щета и заради тези стружки в маслото оста се е отслабила и наранила и съответно това била причината за счупването. За пояснение мотора ми е след ревизия и го отварях за да сложа ковани биели и съответно знам какво му е състоянието. Въпреки това след техните обяснения източих маслото да гледам за тия пусти стружки, още веднъж си проверих биелни и основни лагери, всичко е топ. Та освен близо 900те лв за ремонт на турбото дадох и още пари за странични разходи та в крайна сметка около 1500лв назад от цялата работа. Мойто предложение като на разумен човек беше да ми възстановят половината сума която им бях дал за ремонт (около 400 и няколко лв да ми върнат тоест) и другото да си е за моя сметка, все пак бяха вложили някакъв труд и части. В крайна сметка и това отказаха.
Отгоре на всичко след като занесох счупеното за втори път турбо вече на друго място в София върха беше това какъв „хибрид“ са ми направили. Вместо по-голяма студена перка, разстъргване съответно на корпуса, пичовете са ми сложили същия диаметър перка но с друг дизайн, това явно е хибрид по техните представи. С техния „хибрид“ колата извади 317 к.с. на мотора. С ремонтираната турбина вече в София с подчертавам стокови части, стокова перка, колата без допълнителна настройка само като я врътнахме на диното извади 348 к.с. и още 60NM отгоре на „хибрида“ със напълно стоково турбо!
Това беше вече върха за мене и затова реших да напиша няколко реда да се знае за отношението на хората в Разлог. Сигурно имат и успешни ремонти, не казвам че са тотални некадърници, но моя не беше такъв, а отговорност никаква от тяхна страна.
Надявам се повече хора да прочетат това и да внимават къде ремонтират турбини.
Писах в няколко фейсбук групи и пиша този пост и тук с надеждата Google да го индексира по-бързо за да може да излиза в търсачката по-нагоре и хората да виждат за какво става дума преди да си дадат парите :)




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот MK4 » Чет 20 юли 2017 9:18


И за да не си помисли някой че говоря празни приказки:

317 к.с. с хибрида на ГР Турбо

Изображение

Последна промяна от MK4 на Чет 20 юли 2017 9:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот MK4 » Чет 20 юли 2017 9:19


348 к.с. без допълнителна настройка на диното, само ремонтирано турбо със стокови части в друг турбо сервиз!

Изображение


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 20 юли 2017 11:26


Мисля,че не си първия с негативни коментари по тяхната работа.
Още някъде бях засичал мнения сходни с твоето.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот hvp800 » Чет 20 юли 2017 12:14


За хората в Разлог нямам мнение , не съм имал вземане-даване с тях , но отношението е подобно в повечето турбо сервизи. Или поне в тези дето аз съм бил, а аз съм ходил при доста .
Винаги проблема е "механичен" , стружки, некачествено масло, неправилен монтаж.... и т.н.
Като цяло хибридните турбини не са добро решение (да не използвам по-силни думи ) , а пък с развитието на технологиите смисъла им хептем се губи!
Колега МК4 , качи снимка на турбото, също ако имаш писменна коресподенция с хората от GR , може и нея да постнеш


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот MK4 » Пет 21 юли 2017 9:24


Кореспонденцията беше по телефона. При такъв проблем не съм губил времето да пиша мейли.
Така или иначе целта на темата е да покаже какви ги надробиха при мене, нямам намерение да им търся отговорност или нещо такова.
С тарикати на дребно какво да се занимаваш.
Аз колата вече повече от половин година си и раздавам газ.

Само за справка хибриди на базата на мойто турбо, ама направени както трябва вадят по 400 к.с. ;)


GR Turbo Stefan
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 31 юли 2017 21:57
Автомобил:
Двигател:

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот GR Turbo Stefan » Вто 01 авг 2017 0:49


Здравейте,казвам се Стефан Рачев от GR Turbo.

Здравейте господин Янакиев.

Защото всяка история има две страни,реших да се намеся в темата. Ще карам подред...

1.Твърдението ни,че причината да се счупи, правената от нас турбина е абразивно износване вследствие на стружки в маслото, го подкрепям със снимка на частите който извадихме от турбината изпратена ни от Пловдив,който части бяха прилежно изпратени и на вас завити в бяла салфетка данеби нещо да се изгуби,придружено с описание в брошури проблема "абразивно износване" на български и английски език. Прилагам снимки!
Държа да отбележа,че това беше втори път тази турбина да се чупи на Вашият мотор от абразивно износване-прилагам копие от работна карта с номер,дата, описание на проблема,ваше име и телефон! Същите части са ви върнати след ремонта на турбината!
IMG_5021.JPG
IMG_5022.JPG
IMG_5023.JPG
IMG_5025.JPG


Мотора е ремонтиран,всичко било перфектно, у нас е била вината,ок но от къде са стружките върху радиалния и аксиалния лагер,точно на местата им за мазане,който са в друг цвят от лагерите? След близо едночасов любезен разговор по телефона и обяснения от моя страна, отговор беше,може и с тях да си е била,може и турбината да си ги е самопройзвеждала. Да,само че няма как да стане!Кога какво е правено по мотора,какъв е бил проблема,незнам и не ме интересува,аз виждам и показвам факти!!

12991032_1011725975530286_1116036187416051941_n.jpg

Това е снимка на турбината преди сглобяването,може и да има стари стружки върху белия лист.....


2.Не са ви върнати пари защото нямаме вина за случилото се с турбината,неможем да носим отговорност за нещо което не сме причинили.Стойм зад думите си до край!
Защо искахте да ви се върне полувината сума,нали ние сме виновни,защо не поискахте цялата сума? Искахте да замажем полужението ли,мислехте,че ще платим за да не качвате нищо,както заплашихте в края на разговора ли? Няма как да стане!


3.Отгоре на всичко как разбрахте,че компресора не е по-голям? На око или ви казаха в другия сервиз? Монтирания от нас компресор е 60мм базов ексдюсер 63.2мм изнесен,стоковия на К04-0064 е 56мм. Всеки може да си го провери в Google. Кой размер е стоков? Кое не е както сме казали?,Компресора е с 9 цели лопатки,стоковия е с 6/6.И не коментирай нашите представи за хибрид,по темата не сме на едно ниво!! Направено е нужното,за исканата мощност!

4. Не коментирме умекналия актуатор,който неискаше да държи повече от 1.2бара? Да кача ли скрийншотове от разговора ни вечерта преди да се счупи турбото,как е изкарала 320к.с. на 1.2 бара,и че коментирахме афтърмаркет актуатор? Което мисля обяснява по-ниската мощност тогава,спрямо сега? Виждали сте дино от същата турбина правена от нас,с други показатели,колата се кара над 2 години без проблеми!

5.И израза ''тарикатите на дребно" е не на място за хора,който незнате колко време,нерви, пари и знания са инвестирали,и продължават в работата си!!

п.с. Цената на турбината беше точно 850лв. с ДДС


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот MK4 » Сря 02 авг 2017 8:32


Значи очевидно в другия сервиз където ми ремонтираха турбото са магьосници.
След ремонта при тях и "стружките" от мотора изчезнаха по неведоми пътища и турбината почна да държи 1.5 без смяна на актуатора с по-твърд, извади мощността която очаквах и с кеф и давам газ повече от 10К километра вече.

Успех ви пожелавам в работата за напред!


GR Turbo Stefan
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 31 юли 2017 21:57
Автомобил:
Двигател:

Re: GR Turbo Разлог мнения

Мнениеот GR Turbo Stefan » Чет 03 авг 2017 17:09


Очевидно е това което показвам,всичко друго,нито съм видял,нито знам какво е правено след случката,а и няма от къде да го знам.
Пожелавам още 100к да я карате с кеф!

Успех!



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта