MMX написа:Кажи след 1г как е положението.
Ами не съм го тествал цяла година. Всъщност го демонтирах няколко седмици след като създадох тази тема. Въпреки това съм убеден, че този клапан е с качеството на оригиналния.
Демонтирах клапана защото започна да пърди след гасене на мотора както правеше оригиналния. Тогава отворих оригиналния да видя какво има вътре. Всичко му беше здраво. За това само го измих и сглобих. Сложих измития оригинал и раздвижих актуатора на турбото с груба сила, стерженът му е ръждясал обилно. Но него още не съм го сменял. После махнах и катализатора. И от тогава не ми е пренадуло нито веднъж.
Та след като върнах оригиналния N75, разглобих китаеца. И от вътре е същият като оригиналния. И качеството на материалите не изглежда да е по-лошо. Дори смазката по стержена на клапана изглежда като тази на оригинала. Ето го разглобен китаеца:
.
В него има нещо което го няма в оригиналния. Филтърче на атмосферния въздух:
Продължавам да го държа като резервна част. И смятам, че не е по лош от продаваните по магазините за резервни части клапани.