Много съвпадения станаха
С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Мхм. Скоро не бях чел нещо подобно . Като се замисля... май не съм чел въобще таквоз нещо. Индийските филми ряпа да ядат ... Но е факт, че стои като масло над вода, все още си плува и не потъва.
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
В предишната тема на Дас ауто в този форум пишеше основно user "mayma". Някой знае ли кой е той?
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Тоя път поне няма (за сега) репортувани проблеми с качеството на изпълнение, може да се е научил човекът.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
https://audibg.com/forum/index.php?/top ... o-service/
и специално оттук надолу следващите 5-8 мнения
https://audibg.com/forum/index.php?/top ... nt=2975683
и специално оттук надолу следващите 5-8 мнения
https://audibg.com/forum/index.php?/top ... nt=2975683
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Малее, значи Фенсчо е стигнал нови висоти. Косиса ряпа да яде .
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Косисът е невинно агънце в сравнение с акад. Крис Младенов. Както и на другите, и на мен ми е чудно как досега някой от клиентите с по-скъпи коли, който е бил одран академично, не си е послугувал да потърси възмездие. То всъщност може и да има такива, но ние няма как да разберем, ако не членуват в някой автофорум. Едно обаче не може да му се отрече, изобретателен е и е ловък манипулатор. Като се има предвид крехката му възраст...
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Личното ми мнение:
Идеално проличава, в този случай, разликата между хората. От една страна Райно и от друга mayma/fens_.
Лично проследявам развитието на сагата и смело твърдя, че Райно (не се познаваме) има изключително мъжко и достойно поведение. Считам, че името му не трябва да се споменава редом с това на fens_. Всеки може да прочете постовете му тук и в Ауди форума и да види, че е потърпевш.
Преди 10г. проличава при fens_, че се гони само печалбата и нещата явно не са се променили.
Тези, които ме познават от времето, когато и аз имах сервиз/ателие, знаят моето верую - всеки греши, въпросът е как и дали поправя грешката си. Бягането от отговорност, стремежът за големи печалби са неща, които отличават 'лошите' от 'добрите'.
Личното ми удовлетворение е, че тук в нашия форум няма сериозно пострадали от въпросния сервиз. За съжаление не е така при колегите от Ауди форума
Знаете силата на форума и информацията в тази тема за DasAutoService, ДасАутоСервиз, Дас Ауто, Das Auto ще достига до всеки, който желае да се информира
пп. ще използвам случая да предложа на Райно личната си помощ с информация за връзката fens_/mayma, в случай на нужда
Идеално проличава, в този случай, разликата между хората. От една страна Райно и от друга mayma/fens_.
Лично проследявам развитието на сагата и смело твърдя, че Райно (не се познаваме) има изключително мъжко и достойно поведение. Считам, че името му не трябва да се споменава редом с това на fens_. Всеки може да прочете постовете му тук и в Ауди форума и да види, че е потърпевш.
Преди 10г. проличава при fens_, че се гони само печалбата и нещата явно не са се променили.
Тези, които ме познават от времето, когато и аз имах сервиз/ателие, знаят моето верую - всеки греши, въпросът е как и дали поправя грешката си. Бягането от отговорност, стремежът за големи печалби са неща, които отличават 'лошите' от 'добрите'.
Личното ми удовлетворение е, че тук в нашия форум няма сериозно пострадали от въпросния сервиз. За съжаление не е така при колегите от Ауди форума
Знаете силата на форума и информацията в тази тема за DasAutoService, ДасАутоСервиз, Дас Ауто, Das Auto ще достига до всеки, който желае да се информира
пп. ще използвам случая да предложа на Райно личната си помощ с информация за връзката fens_/mayma, в случай на нужда
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Благодаря ти! Може да звучи нескромно, но се имам за
честен и принципен човек. Занимавайки се с бизнес из форумите със сигурност съм си навлякъл неприятели, няма как всички да са доволни, а грешки съм правил и аз.
Крис ме излъга откровено и аз съм си научил урока. Дали с историята за Фенс или не, аз го опознах какъв е и не желае никакъв контакт с него и още информация.
На мнение съм, че Господ гледа и той забавя, но не забравя.
И тук се извинявам по най-сърдечния си начин, че имайки нещо общо с Дас Ауто без да искам и знам съм спомогнал да са се извършвали не съвсем коректни дейности спрямо клиенти.
честен и принципен човек. Занимавайки се с бизнес из форумите със сигурност съм си навлякъл неприятели, няма как всички да са доволни, а грешки съм правил и аз.
Крис ме излъга откровено и аз съм си научил урока. Дали с историята за Фенс или не, аз го опознах какъв е и не желае никакъв контакт с него и още информация.
На мнение съм, че Господ гледа и той забавя, но не забравя.
И тук се извинявам по най-сърдечния си начин, че имайки нещо общо с Дас Ауто без да искам и знам съм спомогнал да са се извършвали не съвсем коректни дейности спрямо клиенти.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Поизчаках да видя как ще се развие темата, но дойде и моят ред.
След като купих Голфа от Варна, покарах го няколко месеца и се появи проблем с незагряване. Смениха ми големия термостат, без значение къде. Проблемът остана, светна ми и DPF-a (в последствие разбрах, че е нормално при повече градско каране) и реших да звънна във въпросния сервиз. Записахме час с новия им приемчик Светльо, Райно вече не работеше при тях.
С влизането на колата в сервиза Крис каза, че знае какъв е проблемът, малкия термостат на DSG-то и действително се оказа той, смениха го и нещата заспаха.
Обясних им за лампата на DPF-а, колата още не беше нито прегледана нито качена на диагностика, а Пепи отсече, че трябва да се сменят два датчика за саждите. Казах им ОК, но нека да все пак да направят преглед и диагностика.
След няколко часа ми звънна Крис и ми каза, че всичко е оправено, термостатът е сменен с нов оригинален, а лампата на DPF-а е светела от протрити кабели на датчиците. Стана ми съмнително кола на 4 години да има протрити кабели, но както и да е, платих 200 лв за всичко и по живо по здраво.
Не мога да си кривя душата, поне пред мен се работеше професионално, с ръкавици, калъф на волана, седалките, скоростния лост и тн.
Лампата на DPF-а продължи да си се пали през месец два и изгасваше след като я понапъна за 5-10 мин. Значи кабели не са правили, само са ми взели пари. Поинтересувах се на други места за DPF и се оказа, че е нормално при много градско каране.
Ок, аз горе долу доволен, реших да правя следващо обслужване при тях. Звъня на Светльо, записваме час за масло двигател, филтри и проверка на ходова част и спирачки.
Отивам в деня на сутринта и от вратата ме посреща Светльо с думите "Ти беше за масло на DSG нали?". Аз му казва, че бърка и обяснявам кой съм и за какво. "Ми то ние вече сме го поръчали, какво да го правим?" Ми каквото искате го правете, мен не ме грее, аз съм за друго. Казаха, че имат налични двигатлно масло и филтри и ще ги сменят, пък маслото за скоростите ще си го продават.
Сега става интересно. Вечерта ми се звъни и обяснява, че имало теч на масло от DSG-то от масления охладител, шах с пешката а. Казвам ОК, сменете О пръстените и готово. Не, не можело без да се източва маслото. Та нали масления охладител е отгоре, как да не може. Не, не можело, щели да се прецакат съединителите. А и не можело на тези кутии да се провери нивото без да се източи цялото, а пък ако се източи не можело да се върне обратно същто. Вече разбирам на къде отиват нещата и казвам на Крис, „Смени ми консумативите и да бягам, защото утре ще пътувам. След няколко дни ще дойда да оправим и този теч”.
Веднага си записвам час в Порше ЮГ за другия ден. След техния преглед какво се оакзва, няма никакви течове, маслото на DSG-то си е ОК и е на ниво.
Трябваше да ми обсужат и панорамата, поискаха ми 280 лв за това, в в Порше Юг го направиха за 80 лв.
След като снимах документите от Официалния сервиз и им ги пратих на мейла, като им заявих, че повече няма да стъпя там, ми върнаха заядливо писмо и как в Порше нищо не разбирали.
Стана много дълъг пост, правете си изводите сами, аз повече там не стъпвам. Нямаха късмет с мен, защото се оказах технически грамотен и интересуващ се човек. Може би ги заблуди това, че винаги в началото се правя леко на ударен.
След като купих Голфа от Варна, покарах го няколко месеца и се появи проблем с незагряване. Смениха ми големия термостат, без значение къде. Проблемът остана, светна ми и DPF-a (в последствие разбрах, че е нормално при повече градско каране) и реших да звънна във въпросния сервиз. Записахме час с новия им приемчик Светльо, Райно вече не работеше при тях.
С влизането на колата в сервиза Крис каза, че знае какъв е проблемът, малкия термостат на DSG-то и действително се оказа той, смениха го и нещата заспаха.
Обясних им за лампата на DPF-а, колата още не беше нито прегледана нито качена на диагностика, а Пепи отсече, че трябва да се сменят два датчика за саждите. Казах им ОК, но нека да все пак да направят преглед и диагностика.
След няколко часа ми звънна Крис и ми каза, че всичко е оправено, термостатът е сменен с нов оригинален, а лампата на DPF-а е светела от протрити кабели на датчиците. Стана ми съмнително кола на 4 години да има протрити кабели, но както и да е, платих 200 лв за всичко и по живо по здраво.
Не мога да си кривя душата, поне пред мен се работеше професионално, с ръкавици, калъф на волана, седалките, скоростния лост и тн.
Лампата на DPF-а продължи да си се пали през месец два и изгасваше след като я понапъна за 5-10 мин. Значи кабели не са правили, само са ми взели пари. Поинтересувах се на други места за DPF и се оказа, че е нормално при много градско каране.
Ок, аз горе долу доволен, реших да правя следващо обслужване при тях. Звъня на Светльо, записваме час за масло двигател, филтри и проверка на ходова част и спирачки.
Отивам в деня на сутринта и от вратата ме посреща Светльо с думите "Ти беше за масло на DSG нали?". Аз му казва, че бърка и обяснявам кой съм и за какво. "Ми то ние вече сме го поръчали, какво да го правим?" Ми каквото искате го правете, мен не ме грее, аз съм за друго. Казаха, че имат налични двигатлно масло и филтри и ще ги сменят, пък маслото за скоростите ще си го продават.
Сега става интересно. Вечерта ми се звъни и обяснява, че имало теч на масло от DSG-то от масления охладител, шах с пешката а. Казвам ОК, сменете О пръстените и готово. Не, не можело без да се източва маслото. Та нали масления охладител е отгоре, как да не може. Не, не можело, щели да се прецакат съединителите. А и не можело на тези кутии да се провери нивото без да се източи цялото, а пък ако се източи не можело да се върне обратно същто. Вече разбирам на къде отиват нещата и казвам на Крис, „Смени ми консумативите и да бягам, защото утре ще пътувам. След няколко дни ще дойда да оправим и този теч”.
Веднага си записвам час в Порше ЮГ за другия ден. След техния преглед какво се оакзва, няма никакви течове, маслото на DSG-то си е ОК и е на ниво.
Трябваше да ми обсужат и панорамата, поискаха ми 280 лв за това, в в Порше Юг го направиха за 80 лв.
След като снимах документите от Официалния сервиз и им ги пратих на мейла, като им заявих, че повече няма да стъпя там, ми върнаха заядливо писмо и как в Порше нищо не разбирали.
Стана много дълъг пост, правете си изводите сами, аз повече там не стъпвам. Нямаха късмет с мен, защото се оказах технически грамотен и интересуващ се човек. Може би ги заблуди това, че винаги в началото се правя леко на ударен.
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Ти защо не им каза, че дори да свалят охладителя на дсг, може евентуално да се долее малко масло през пробката за контрол на нивото при леко загряла кутия. Между другото наскоро спорих с Крис във ФБ, защото той твърдеше че при счупване на тялото на дсг филтъра (показваше счупен Мейле, не оем филтър) щяло да падне работното налягане на маслото в кутията, да се счупят съединителите и какви ли не глупости. Аз го уборих, че това ще доведе само до нефилтриране на маслото и че филтъра е натиснат силно и счупен по време на монтаж му. Накрая коментарите ми бяха изтрити.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Не съм аз човекът, който ще им обяснява как се работи и кое как да правят, взех си колата и както се казва беху далеч. Направих си всички необходими проверки в Порше, за да съм сигурен и "Продължаваме напред".
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари
Интересна история, момчето се издига. От измама за 450 лв успява да стигне до измами за стотици хиляди левове, а аз ще гледам да сменя тампон на носач и да му рециклирам шарнира вместо да сменя цялото окачване
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта