Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Здравейте, ако темата не е за този раздел, нека бъде преместена.
Преди 12 месеца си купувам Ford Mondeo MK3 2.2TDCI 155 коня от един софийски измамник. Тествах колата градско, всичко уж точно. Взимам я, отивам на магистралата, вдигам 140 - Check лампата светва и колата влиза в авариен режим... звъня му на този, не вдига, ясна работата. Почва се ходене по мъките, докато в Мото Пфое не ми казват, че два от инжекторите са за тотал щета и съответно ми казват 3800лв за нови. Разбира се, подминах офертата им и реших да рециклирам инжекторите, много хора го били правили, ставали перфектни, бла-бла-бла. Викам, добре. Давам колата в сервиз, колко ще струва - 250лв на инжектор, за 4бр - 1000лв, викам добре, разумна цена на фона на цената в Мото Пфое. Дават инжекторите при някакъв Иван в гара Яна, уж бил най-добрия, мнения по форуми, всички доволни... викам супер... Предисторията беше, че освен аварийният режим, колата пушеше много бяло при студен старт и мириз на неизгоряла нафта + тресене.... И така, връщат ми колата с "рециклирани" 4 инжектора... работа като трактор, на другата сутрин пак бели пушеци, тресене. В сервиза ме увериха, че не е от инжекторите, другаде бил проблема ама и те не знаели. За немърливата им работа и некомпентността на сервиза няма да коментирам. Година по-късно, усещам, че колата във високите скорости нещо не върви като хората. Излизам на магистралата и след 180км/ч се почва някво зверско тъпчене и едвам вдига 200... викам, тука има нещо. По принцип тази кола, 200 ги подминава безпроблемно. Днес правим диагностика, зверски отклонения на 2 от инжекторите, правим тест с обратна нафта.... резултата... за 2минути работа от 4 минути, както трябва да е попринцип, две от колбите щяха да прелеят, а другите две, едвам са напълнени 1/3, съотвено ни стана ясно каква е хавата... Хвърлил съм 1000лв в кофата за боклук. Инжекторите са тотал и ще трябва да купувам нови...
Днес говорих с въпросният Иван от гара Яна, с по-груп и невъзпитан човек, не бях говорил.
Попитах дали инжекторите след рециклажа имат някаква гаранция, понеже нямам фактура дадена, имам само стойностите след "Рециклирането". - Той отвърна, че гаранция няма, можело да се скапат и за една седмица, те не носели отговорност. Било несериозно, че му звъня по телефона и каква гаранция съм очаквал?! - Отговорих, такава, като за 1000лв прибрани за нищо !!!
Преди 12 месеца си купувам Ford Mondeo MK3 2.2TDCI 155 коня от един софийски измамник. Тествах колата градско, всичко уж точно. Взимам я, отивам на магистралата, вдигам 140 - Check лампата светва и колата влиза в авариен режим... звъня му на този, не вдига, ясна работата. Почва се ходене по мъките, докато в Мото Пфое не ми казват, че два от инжекторите са за тотал щета и съответно ми казват 3800лв за нови. Разбира се, подминах офертата им и реших да рециклирам инжекторите, много хора го били правили, ставали перфектни, бла-бла-бла. Викам, добре. Давам колата в сервиз, колко ще струва - 250лв на инжектор, за 4бр - 1000лв, викам добре, разумна цена на фона на цената в Мото Пфое. Дават инжекторите при някакъв Иван в гара Яна, уж бил най-добрия, мнения по форуми, всички доволни... викам супер... Предисторията беше, че освен аварийният режим, колата пушеше много бяло при студен старт и мириз на неизгоряла нафта + тресене.... И така, връщат ми колата с "рециклирани" 4 инжектора... работа като трактор, на другата сутрин пак бели пушеци, тресене. В сервиза ме увериха, че не е от инжекторите, другаде бил проблема ама и те не знаели. За немърливата им работа и некомпентността на сервиза няма да коментирам. Година по-късно, усещам, че колата във високите скорости нещо не върви като хората. Излизам на магистралата и след 180км/ч се почва някво зверско тъпчене и едвам вдига 200... викам, тука има нещо. По принцип тази кола, 200 ги подминава безпроблемно. Днес правим диагностика, зверски отклонения на 2 от инжекторите, правим тест с обратна нафта.... резултата... за 2минути работа от 4 минути, както трябва да е попринцип, две от колбите щяха да прелеят, а другите две, едвам са напълнени 1/3, съотвено ни стана ясно каква е хавата... Хвърлил съм 1000лв в кофата за боклук. Инжекторите са тотал и ще трябва да купувам нови...
Днес говорих с въпросният Иван от гара Яна, с по-груп и невъзпитан човек, не бях говорил.
Попитах дали инжекторите след рециклажа имат някаква гаранция, понеже нямам фактура дадена, имам само стойностите след "Рециклирането". - Той отвърна, че гаранция няма, можело да се скапат и за една седмица, те не носели отговорност. Било несериозно, че му звъня по телефона и каква гаранция съм очаквал?! - Отговорих, такава, като за 1000лв прибрани за нищо !!!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Колега,
мой приятел с турнео кънект tdci мина по същия път. Бели пушеци, тресене, непалене и то при прекрасни резултати в колбите.
Убихме я тотално като решихме да сменим клапаните в дюзите, с евтини купени от ибей клапани.
Дадохме за рециклиране 4-те дюзи и 4-те клапана: да сковат каквото могат от тея боклуци.
Колата беше в ред около две седмици и се почна същата пушилка и простотия.
Купихме 4 цели дюзи, от Русия или Украйна, твърдеше се да са нови. Около седмица...
Оказа се, че по някакъв начин ЕКУ на автомобила забравя конкретните кодове, въведени му за всяка дюза, и смрадта започва.
Човека се отърва, даде я на половин от обявената цена без да ѝ крие проблемите.
мой приятел с турнео кънект tdci мина по същия път. Бели пушеци, тресене, непалене и то при прекрасни резултати в колбите.
Убихме я тотално като решихме да сменим клапаните в дюзите, с евтини купени от ибей клапани.
Дадохме за рециклиране 4-те дюзи и 4-те клапана: да сковат каквото могат от тея боклуци.
Колата беше в ред около две седмици и се почна същата пушилка и простотия.
Купихме 4 цели дюзи, от Русия или Украйна, твърдеше се да са нови. Около седмица...
Оказа се, че по някакъв начин ЕКУ на автомобила забравя конкретните кодове, въведени му за всяка дюза, и смрадта започва.
Човека се отърва, даде я на половин от обявената цена без да ѝ крие проблемите.
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Друг е тук казуса колега, кодове са ок, проверили сме ги. При мен от първата минута, върната кола с уж рециклираните инжектори работеше по същия начин, със същите пушеци и тресене. Сервиза, разбира се искаше да си измие ръцете и каза, че проблема не е в инжекторите, а някъде другаде... Абсолютно цялата кола сме прегледали, живи данни, дали е записала грешки, прегледани маркучи и тнт...
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Затова ако искаш да я направиш и да я караш, возиш я до нормален автосервиз, казваш, че тресе, пуши и искаш да я оправят и докато не спре всичко това, топката е в сервиза.
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Spas написа:Затова ако искаш да я направиш и да я караш, возиш я до нормален автосервиз, казваш, че тресе, пуши и искаш да я оправят и докато не спре всичко това, топката е в сервиза.
Ами колега, за жалост и така не става. Почват да искат да сменят част по част, която струва 500-1000лв, и по тази логика мога да дам 5000лв и колата пак да не се оправи.
Просто имам приятел със скъп софтуер, малко стандартни инструменти иии почнахме ние да си я гледаме и диагностицираме....
Майната му, ще взема нови инжектори, но тъпото е, че съм дал 1000лв на вятъра, сложили са ми китайски клапанчета, колкото да изкарат 3-6 месеца и после... оправяй си, каква гаранция искаш...
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 10 юни 2014 14:04
- Автомобил: audi B4 2.6 R5 mod.5 cill
- Двигател:
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Аз от Иван от Яна съм доволен от рециклирането на дюзите на БМВ-то ми (комънрейл) 55лв на дюза, вече стана една година нямам драми и всички стойности на дюзите са със отклонение до 0.02, а преди да му ги занеса стойностите варираха със 6 еденици разлика.
А относно гаранцията и "китайските" части, никъде не съм виждал гаранция за РЕЦИКЛИРАНА ЧАСТ повече от 6 месеца.
А относно гаранцията и "китайските" части, никъде не съм виждал гаранция за РЕЦИКЛИРАНА ЧАСТ повече от 6 месеца.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12014
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Тези дюзи ги ремонтират успешно в БОШ сервиз и дават някаква гаранция за тях, но освен дюзите съм убеден 99% че помпата е аут
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
К.Одаджийски написа:Тези дюзи ги ремонтират успешно в БОШ сервиз и дават някаква гаранция за тях, но освен дюзите съм убеден 99% че помпата е аут
Грешно си убеден, рециклирана е при Иван от гара Яна заедно с инжекторите.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12014
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Скорощен случай с колега с Mercedes-Benz E320CDI - дава си старите инжектори в София Дизел Център, дават му други, уж рециклирани - след 2 месеца, същата работа и от там му връщат, че причините може да са много - да не си е изчистил резервоара, горивните маркучи и тнт... Няма да навлизам в подробности.
Колеги,
ако имате смелостта и желанието да си давате инжекторите за рециклаж, защото аз никога повече няма да го направя през живота си, питайте много внимателно и настойчиво, какви са условията на гаранцията, колко време е, какво покрива, при какви обстоятелства ! А не после да ви шикалкавят по телефона, че имало 1001 причини, ама това не ви го казват, като искат да ви вземат парите ! Все пак тези коли имат горивни филтри, повечето от нас, които сме дали 1000лв за ремонт, няма да дадем 10лв за филтър, а ще вземем най-хубавия или по възможност оригинален....
Пазете си и успех !
Колеги,
ако имате смелостта и желанието да си давате инжекторите за рециклаж, защото аз никога повече няма да го направя през живота си, питайте много внимателно и настойчиво, какви са условията на гаранцията, колко време е, какво покрива, при какви обстоятелства ! А не после да ви шикалкавят по телефона, че имало 1001 причини, ама това не ви го казват, като искат да ви вземат парите ! Все пак тези коли имат горивни филтри, повечето от нас, които сме дали 1000лв за ремонт, няма да дадем 10лв за филтър, а ще вземем най-хубавия или по възможност оригинален....
Пазете си и успех !
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Не си рециклирайте комънрейл дюзи сименс при Дани дизел варна,взима една камара пари гаранцията е само един месец дюзите му са боклук.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Мнение за видинския сервиз има ли някой?
https://commonrail.bg/
https://commonrail.bg/
-
- VW експерт
- Мнения: 13056
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Аз го познавам лично. Грамотен и възпитан мъж. Държа да отбележа, че впечатления от работата му нямам. Преди три години още започваше дейност, ремонтираше и оборудваше сервиза. Още тогава ми каза, Не се занимавам с помпа-дюзи. Само комън рейл инжектори.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
И на мен ми се стори разбран човек.Но от 1 седмица дюзите ми са там и още ни вест ни кост .За първи път ползвам услугите на такъв сервиз и се чудя колко е нормалното време за ремонт на 4бр дюзи .Ако е 1 месец проста сметка показва че купуването на нови дюзи излиза няколко пъти по -евтино от ремонта им защото "времето е пари '...
- samo_pechka
- Мнения: 8579
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Къде ДА НЕ СИ рециклирате дизеловите инжектори
Във видинския сервиз оправиха на познат ГНП-ето ( вп44 ) . Ако не бъркам нещо сервиза точно, но във Видин друг сервиз такъв... . Щото Здравко спомена, че преди три години е почнал дейност, а това за което говоря бе преди близо 7-8 години.
Спомням си не беше евтин ремонта.
Отне и малко време докато го върнаха.
Стана добре и колата навъртя километраж, но пък излезе повторен проблем с едната глава и се пръсна на части.
Спомням си не беше евтин ремонта.
Отне и малко време докато го върнаха.
Стана добре и колата навъртя километраж, но пък излезе повторен проблем с едната глава и се пръсна на части.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта