Сервиз за дизел при Ventoman

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Масла Motul и добавки Bardahl
Zdravko Zankov
Мнения: 9388
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 23 яну 2018 21:20


Нещо липсват мнения в тази тема!?
:screwy




raciariq
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 14 фев 2015 10:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот raciariq » Сря 31 яну 2018 20:15


Още еди доволен от Вальо нищо ча карам сеат 1.9 тди и съм ходил един път при него но той е много коректен и винаги те изслушва.Сега ще опрвя и топлият старт.радвамсе чесе запознахме лично


klementi
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 10 фев 2018 15:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот klementi » Нед 11 фев 2018 8:48


Здравейте, очевадно нов съм във форума, но голфето - вариант автомат 1,9 105к 2008г - ме отведе до вас и до Вальо след като светна кат коледна елха и ме остави на пътя..Оказа се ЕГР, при смяната + разпределителен вал+ дойде време и за ангренажен комплект. За сервиза с две думи подкрепям мнението на колегата,
"Като цяло бих оценил неговата работа по следният начин:
- Точност на първичната диагностика: 9/10
- Изчерпателност при обяснения: 9/10
- Спазване на сроковете: 9/10
- Отзивчивост и внимание към клиента: 8/10 (поради натовареност, а не поради нежелание)
- Цена: 7/10 (бил съм в по-евтини сервизи, които обаче са ми губили времето и понякога пари поради немърливост или грешна диагностика)"
Засега смених ЕГР, предстоят и останалите ремонти:)


Потребителски аватар
borislav.iliev1
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 17 дек 2017 23:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот borislav.iliev1 » Чет 22 фев 2018 21:34


Още еди доволен от Вальо vw touareg v10 тди имах проблем течеше масло , веднага каза къде може да е проблема . Смениха о пръстен като искам да кажа че в другите сервизи ми отказаха понеже при този модел много често се сваля двигателя. Смених накладки датчици и предни дискове. За цените съм доволен като работа качество даже може да ги дигне .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9311
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот radi_nrj » Пон 04 юни 2018 1:23


Това турбо го занесох на Вальо в два отделни кашона :mhihi :mhihi :mhihi Човека от купчина скрап направи турбина
Изображение
Държи се чудно, въпреки че се управлява от антична 8 битова електроника и 21 годишен N75 клапан.
Изображение


ecm
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот ecm » Нед 01 юли 2018 21:49


За пръв път контактувах с Ventoman през 2011 г., когато избирах автомобил - правихме един-два огледа и ми се видя точен, отзивчив, обясняваше изчерпателно. Една година по-късно, на Пасата, който купих, започна да надува турбината, скъса един маркуч и вакуумни маркучета, накрая се случи така, че бързах и майсторът, при който ходех, беше в отпуск и нямаше как да ми помогне три дни преди заминаване за Гърция, та се обърнах към Ventoman и след като почисти геометрията на турбината, EGR-а и всмукателния колектор, проблемите изчезнаха. Тогава останах отново с добро впечатление.

За съжаление, историята има продължение от миналата седмица, когато реших отново да отида при Ventoman, тъй като неотдавна имах пак проблем с вакуумен маркуч, от известно време проблеми с DPF-а, и понеже моят майстор беше отново зает, и донякъде защото ми каза, че колата ми е ок, и да не се вкарвам във филми. Отидох при Вальо с намерението пак да чистим турбината, EGR-a, всмукателния колектор, да сменим всички вакуумни маркучета и да направим диагностика на турбината и дюзите. За дюзите специфично исках да се тестват, защото четох, че течащите дюзи са една от причините за по-бързо задръстване на DPF-а.

Към момента, в който отидох, колата като цяло вървеше добре, имаше достатъчно мощност, особено след почистването на DPF-а, което бях направил седмица преди това. С паленето също няма проблем - пали на четвърт оборот, дори през зимата. Случвало ми се е да има един или два пъти проблем с паленето преди година, на леко загряла кола, спряна под наклон напред, но оттогава никога не е имала проблеми с паленето. Единственото оплакване, когато отидох при Вальо, беше едно падане на оборотите, което се случва от известно време след рязко подаване на газ и освобождаване от скорост, за което бях пусна отделна тема. Вальо обаче каза, че това поведение било нормално според него, имаше и обяснение, което не запомних. Направихме диагностика в движение, и според Вальо DPF-ът се оказа, че се изчисти почти напълно, като влезе в регенерация. Единственото отклонение, което се наблюдаваше, беше т.н. "върната нафта", която беше над 6 мг., докато според Вальо трябваше да е 4.7-4.9 мг. Към тоя момент аз все още не му бях казал, че искам да гледа дюзите и останахме само с чистенето на турбината и ЕГР-а, вакуумните маркучета, и диагностика на турбината и ходовата част. По някое време ми се обадиха, казаха, че EGR-ът е бил доста зацапан, но не и турбината. Налагало се обаче смяна на геометрията, честно казано не разбрах защо, но се съгласих. По-натам обаче бях учуден, че ми съобщиха и смяна на всички накладки + задни дискове, при положение, че преди два месеца са гледани от моя майстор, а през февруари минах и ГТП, оттогава, съм минал 2-3000 км. ОК, казах си, в крайна сметка, хайде нали за безопасност, ще сменям, видяло се е. За протокола, предишните дискове и накладки бяха АТЕ, слагани от мен чисто нови преди около 50000 км., и би трябвало дисковете поне да са ок. Напоследък имах обаче леко усещане, че не държат съвсем добре, и затова се съгласих за смяната. Отделно по ходовата част ми казаха, че имам закъсани два тампона на горните носачи, нещо, което знаех от доста време, но нямах тропане, и моят майстор казваше, че може и да не ги сменям. Е, хайде кандисах им да ги сменим и тях. Сменихме и две крушки и спирачна течност.

В тоя момент се сетих да им кажа, че искам и диагностика на дюзите. Тогава Вальо каза, че върнатата нафта, която според него беше извън норма, била индикатор за проблем с дюзите и ми предложи смяна на ремонтен комплект на дюзите. Аз се присетих и че напоследък не ми харчи масло, и това беше другия симптом, по който той реши, че може да показва течащи дюзи. Цената ми се видя малко височка, защото поразгледах колко струват частите, и първоначално му казах, че ще изчакам с тоя ремонт, но като позачетох какво може да се случи от течащи дюзи, реших да направим и операцията с ремонтния комплект, откъдето вече започна сериозната "веселба".

Първо ми прати снимка на три дюзи със сериозно наранени оранжеви О-пръстени, а на четвъртата - смачкан. Няколко часа по-късно обаче Вальо ми се обади, и с покрусен глас ми каза, че сложили ремонтния комплект, но след монтажа на дюзите, върнатата нафта станала 23 мг. и колата загубила тотално мощност. Същата тая кола, която до предишния ден вървеше доста прилично, и палеше от четвърт оборот. Мъчиха там, сваляли свещи, свалили още веднъж дюзите, с още един ремонтен комплект, но го докарали до 13 мг. и колата пак няма мощност.

На следващия ден занесоха дюзите в НН сервиза за тест и от там казаха, че са тотално умрели - трябва да дават 64 мг., а те дават 14-15 мг. Към въпросния момент Вальо не знаеше повече какво да направи и ми каза да си търся други дюзи, нови или втора употреба. Предложи ми нови, с добра отстъпка, но с 8 дни доставка. Това се случи в петък, преди два дни, а аз днес трябваше да пътувам за Гърция на почивка, която съм капарирал отдавна. Държа да вметна, че Вальо от самото начало знаеше, че бързам и, че не е добре да стават издънки. Отделно, за мен е безумно да купувам четири нови дюзи, които дори и след сериозната отстъпка струват колкото половината кола в момента. За дюзи втора употреба също е трудно при моя рядко срещан двигател - 2.0 TDI, 136 к.с., BGW. Да, в съседна тема колегите дадоха идеи да се вземат от 1.9, 131 к.с. или друг 2.0 с осем клапана, но с тия от 1.9 може да не работи добре DPF-а, а другите пак не са толкова лесни за намиране, особено за два дни, през уикенда. В петък сутринта, след като взехме дюзите от НН (ще добавя и едно безрезултатно ходене до там в четвъртък, защото отидохме твърде късно и бяха затворили), Вальо ми казваше, че у нас никой не ремонтира помпа-дюза и той също не би се наел. Тогава му казах да ми монтира дюзите обратно и да си взимам колата, която все пак вървеше с 50-60 на равно и едва с 30-40 по изкачване, но достатъчно да я прибутам из София. Следобед ми се обади и ми каза, че ги е монтирал, и че сега всички параметри на колата са ок според ECU-то - включително върнатата нафта станала 5 мг., но все още мощността не била достатъчна. Като отидох да си взема колата, наистина едва креташе. Преди да му платя за направените до момента ремонти, ми каза, че мисли, че е от разпръсквачите, и ако искам да ги сменим само тях срещу 200 лв. за бройка. Пред очите ми разглоби една дюза до половината отпред, за да ми покаже как става. Това при положение, че сутринта ми казваше, че никой в България не ремонтира помпа-дюза. Не знам, чел ли е някъде междувременно, или е знаел предварително, но към тоя момент вече ме загуби тотално. Взех си колата, оставих парите и си тръгнах с тотално умряла кола, оставени 1624 лв. и перспективата да ми се провали почивката. Търсих междувременно разни варианти, но за момента няма читаво решение, а вече трябваше да съм в Гърция и губя дни + пари + отпуск от утре. В допъление се наложи да работя през уикенда, защото в работните дни от мислене какво да правя и търсене на решение ми изостана работа. За протокола - Вальо плати тестването в НН, както и втория ремонтен комплект. Предложи ми също така да ми даде някаква Шкода, да отида с нея на почивка, но каза, че не била в добро състояние, фирмена и т.н. и аз отказах, а и офертата ми изглеждаше по-скоро колкото за отбиване на номера.

В петък пуснах тема за помощ в раздела за дизели, без да споменавам в кой сервиз се е случило, и половин час по-късно ми звънна Вальо да ми съобщи, че забравили да ми сложат предните накладки, които си бях платил и като части и като труд. Предложи ми да закарам обратно колата, за да ми ги монтира, но аз отказах и му казах да ми ги донесе. След час ги донесе и ми върна парите. Случват се и такива забравяния, но аз останах озадачен и от тая случка.

Това е всичко. Кой каквото да мисли, но за мен лично продължава да е странно как работеща до предишния ден кола умира тотално след рутинен ремонт, за който Вальо твърдеше, че го е правил "хиляди" пъти и, че такъв проблем му се случва едва за втори път. Чух и други подобни на моето мнения, а на обратната страна има само един потребител, който в моята тема каза, че му се е случило нещо подобно. Ако някой се съмнява, мога да покажа и документи за извършените ремонти, с печат върху тях. Аз продължавам да се чудя как да си спася отпуската и колата, и с мнението, че не бих се доверил повече на тоя сервиз.

EDIT 02. 27. 2018: Забравих да напиша, че в НН сервиза, които са представители на Бош, казаха, че с тези дюзи колата не би трябвало да е вървяла и допреди ремонта. Днес звъннах на две от представителствата на Порше в София и там приемчикът ми каза, че никога не са имали такъв проблем, и мнението на приемчика в едното представителство беше същото - с тези дюзи колата не би трябвало да е вървяла и допреди ремонта. Преди ремонта обаче колата вървеше доста добре.

Последна промяна от ecm на Сря 04 юли 2018 15:11, променено общо 1 път.


iashko77
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 27 яну 2015 19:32
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ARL 2002

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот iashko77 » Пон 02 юли 2018 11:57


ЗдравеЙ, колега . Лесно е да се плюе някой и всеки има право на мнение . VENTOMAN ми подържа колата от 2010 г. Тогава ми смени разпръсквачите и не само това , а да УтОчня, колата е Голф 4 АРЛ при него съм си правил шлаЙф на главата, сменен вал, хибридно турбо и преди 1 месец ремонтен комплект на дЮзите и още други глезотиЙки, да не изброявам ! До този момент моМчетата са перфектни и нямам грам забелеЖка !!! А след толкова чистене на ДПФ филтЪра е възможно да са изгорели разпръсквачите! Ако искаш мога да ти остявя и моя телефон за връзка, аз заставам зад това което съм написъл 0879699304 Явор

Последна промяна от Spas на Пон 02 юли 2018 12:46, променено общо 1 път.
Причина: Здрасти колега, моля внимавай малко с правописа, отдавна не съм поправял толкова много!


ecm
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот ecm » Пон 02 юли 2018 22:37


Колега, за три години, откакто си регистриран в тоя форум, гледам си писал само още веднъж, а след моя пост точно си решил да ти е второто писане във форума? Поласкан се чувствам! Иначе, до момента не виждам да съм плюл по някого, просто изложих подробно какво се случи и с какво чувство останах накрая, защото ми се провали тотално почивката, загубих много пари за капаро, дни от отпуската си, доверието на хотела, в който трябваше да отида, дадох една шапка пари за ремонти на колата и за капак се очертава да дам още доста пари. Колата ми преди ремонта работеше добре, а сега едва крета - факт! Колкото до ДПФ-а, не виждам как ще "изгорят" разпръсквачите, като първо са метални, и второ, ДПФ-а и двата пъти го свалиха от колата, за да го чистят механично, та не виждам какво общо има с дюзите.


Потребителски аватар
Ingolstatd
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
Автомобил: Vw Bora
Двигател: ATD
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Ingolstatd » Чет 12 юли 2018 20:01


Някой, който и сменял средна част на турбината при Ventoman може ли да сподели колко пари му е взел ? Искам да сравня просто понеже минах тази процедура при него преди 1 година и не останах доволен.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Ventoman » Пет 13 юли 2018 16:28


Ingolstatd написа:Някой, който и сменял средна част на турбината при Ventoman може ли да сподели колко пари му е взел ? Искам да сравня просто понеже минах тази процедура при него преди 1 година и не останах доволен.


От кое не сте доволен от ремонта на турбото? В други теми чета, че в началото всичко е било наред, а след време сте почнали да имате пренадуване?


Потребителски аватар
Ingolstatd
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
Автомобил: Vw Bora
Двигател: ATD
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Ingolstatd » Пет 13 юли 2018 22:13


За ремонта на турбината нямам претенции. Питането ми е конкретно за цената на частите, средна част за турбина и актуатор + труд 1300лв . :screwy .


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10595
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 14 юли 2018 8:10


Последната турбина от АТД двигател която носихме за рециклиране на друго място 700 лв ни взеха, всичко ново, актуатор, геометрия средна част, перки и т.н.т :confused


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Ventoman » Съб 14 юли 2018 10:04


Автомобила е приет за ремонт на 21.08.2017г. И издаден на 25.08.2017г.

По посочената сума която сте описали, че сте платил, вероятно има и друг извършен труд и вложени части.

Ако не сте бързали трябва да имате издадена работна карта или сервизна книжка. Там ще е описано всичко.

При нас седи копието от гаранционната карта за ремонта на турбокомпресора.

Цените за ремонт на даден тип турбокомпресор са ни едни и същи за всеки от над десет години на сам. Цената за ремонта е според вложените части. (Ремонтен комплект, турбинно колело, компресорно колело, ядро, геометрия, актуатор, бекплейт, диска под геометрията за даден тип турбини, корпуси, при по новите турбини гайка на геометрията, ремонт и ремонтен комплект електронен актуатор, при GTB турбокомпресори чашата над геометрията и др.)

Работим само с части на топ пророизводители (Garrett, Melett, IHI, Holset, Borgwarner, Turbolader Schwitzer i Mitsubishi turbocharger)

Преди всеки ремонт звъним и даваме точна крайна цена за извършената услуга. (Ремонта на самото турбо, демонтаж-монтаж, чистене колектори и EGR, чистене турбо пътища и др.)

След съсласие за ремонта и съответна цена действаме.

Вече има доста сервизи предлагащи услугата и на по ниски цени съответно и с китайски части, и турбо сервизи с доста по-високи цени от нашите.

Държим на качеството и ремонт с китайски части не правим!


Потребителски аватар
Ingolstatd
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
Автомобил: Vw Bora
Двигател: ATD
Местоположение: София

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот Ingolstatd » Съб 14 юли 2018 10:48


За бързане, не съм бързал даже ви изчаках 40 минути да си оправите такъмите за риболова като си взимах колата и 2 часа за да я приемете в сервиза(При това с предварителна уговорка кога да дойда) . Иначе да, забравих и да добавя маслената тръба за турбото около 120-130 лв. ми беше обявената цена за нея, средната част към 680 и актуатор 160лв.


nganchovski
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 26 авг 2018 21:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз за дизел при Ventoman

Мнениеот nganchovski » Нед 26 авг 2018 21:58


Привет!

Преди няколко години имах удоволствието да се възползвам от услугите на Вальо. Карам Пасат B5.5, 2001 година, 1.9 TDI 131 к. с. По време на командира в чужбина колата започна да влиза в сервизен режим. След рестарт се оправяше но за малко. Трябваше много плавно да се натиска педала на газта за да не влиза в сервизен режим и да не губи мощност. Намерих темата в нета, обадих се и си записах час. Но за нещастие когато тръгнах за сервиза се оказа че ми е паднал акумулатора и не мога да запаля. Обадих се за да се извиня че няма да мога да отида. Много приятно бях изненадан от това че Вальо ми предложи да дойде и да ми помогне. Колата беше в гараж с труден достъп. Избутахме я заедно навън, закачихме кабелите и запалих. В сервиза ми ремонтира турбото, смени дюзи и махна това което беше останало от катализатора. Вече няколко години от тогава колата върви като нова и не съм имал проблеми с ремонтираните детайли. Изключително съм доволен от ремонта и особено от отношението. Бил съм само веднъж в сервиза но съм го препоръчвал на приятели и познати и ако се наложи знам къде да отида. Благодаря ти Вальо!



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта