Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот °niksi° » Пет 30 дек 2016 0:23


Звъниш на Мишо след 04.01 и се разбирате кога може да го погледне и какво може да направи.

П.С. Весело посрещане на новата година.
П.С.С. Живи и здрави от новата година най-вероятно ще имаме малки промени с цел подобряване на обслужването на редовните ни клиенти, а по-точно:
- приемане за ремонт САМО на автомобили с предварителна уговорка /било то и след трудно свързване по телефона/.
- съжалявам, че ще го кажа, но почти на 100% няма да се обслужват клиенти дошли на място без уговорка под предтекст: "само минавам, но все пак да я видите колата", "идвам от другия край на София - няма ли да ми обърнете внимание", "работа е за 10 мин", "на 5 места правят по нещо и проблема си стои" и т.н. и т.н.
- най-вероятно ще се въведе такса за "закачане по спешност и без причина, без предварителна уговорка", т.е. диагностиката когато умаме уговорен час си остава безплатна, но при изискване за закачане и чистене на грешки, нулиране на сервизни интервали "поради бързане на предишния майстор" и т.н.
През последните 3 дни имам около 12 човека изсипали се без предупреждение и дори не се опитали да се свържат /изрично съм питал дали се е опитал да се свърже по телефон или друг начин/ с искането да видим защо свети "тая" лампа. Всичките бяха закачени, диагностицирани и на всеки беше обяснено защо, какво ще му струва и кога може да се направи, което на мен ми костваше издънка с кола която бях обещал да стане преди нова година, но заради тези хора изгубих толкова време, че се издъних със срока. Не повече от 30% от тези хора попитаха дали случайно дължат нещо, та в този ред на мисли от новата година мисля да има промени в сервиза.

Още веднъж весело посрещане на новата година и да напомня нещо: Аз и Мишо не сме длъжни на никой /освен разбира се на клиенти с рекламации за части, или гаранционна подръжка/ и никой не Ви кара насила да идвате при нас. Последното се касае за хора които идват с думите: "ТРЯБВА да ми оправиш колата", "Праща ме едикойси, който каза, че ще ми наравите колата". Правим каквото можем, но има случай в които не можем да се справим с даден проблем и не ни е срам да го кажем на клиента и не се опитваме на всяка цена да разрешим всеки един проблем.




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2182
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот w_smith » Вто 03 яну 2017 21:49


Дано тези мерки да доведат до желания резултат!Успех в новата и 2017 и последващите я!


Slizer
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Slizer » Чет 05 яну 2017 16:45


Благодаря на Ники, че успя да вмести в графика си моят скъсан пистов ремък точно навреме (преди снеговете :) )!

п.с. сменяйте ги И тези ремъци и ролки без да ви питат дали искате, като дойде време за този вид профилактика :)


Потребителски аватар
Alhixos
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 21:46
Автомобил: Passat Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Alhixos » Вто 24 яну 2017 15:26


Благодарност и от мен за Ники, че намери време за носача и беше точен, както винаги.
Поздрави,


ivooooman
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 11 юни 2015 8:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот ivooooman » Съб 11 фев 2017 16:41


Виждам, че доста хора споделят доброто си впечатление викам си да го направя и аз.

Преди 2 години (приблизително) посетих за първи път сервиза Ви.(тъкмо май сменяхте гаража или поне с такова впечатление останах). И вече в безброй много сервизи ходи за проблем с перката на радиатора, но все без успех. Мишо тогава ми обърна внимание и каза, че ще я оправи за 2 дни. Оставих му колата и ми звънна на следващият ден да ми каже какво е и ми се извини, че ще се забави поне още с ден или два(бях потресен от толкова добро поведение и ми се извини, че ме е подвел досега не ми се беше случвало такова нещо в др. сервиз) Казах му ок колата засега не ми трябва. Обади ми се че когата ми е готова. Проблемат беше толкова сложен, че дори и той каза, че ми боло доста трудничко и се поизпотил над нея. Накраят ми каза съжалявам, че те подведох за проблема и ми взе минимална сума. Направо бях поразен от професионализма.

Благодаря много за доброто отношение и професионализма!

Поздрави
И.М.
WV Golf MK4


mtb-bg
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 26 окт 2015 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот mtb-bg » Вто 11 апр 2017 23:56


Не за пръв път пиша в темата и едва ли ще е последен, защото съм от тия "късметлии", чиито автомобили по-често създават работа на майсторите. :banghead Но пък се убедих в последната година и половина, откакто ходя при Мишо и Ники, че те са наистина майстори, от най-добрите! Няма до момента нещо, което да са ми оправили и да се е развалило пак; няма грешно диагностицирани неща и сменени залудо части; няма догадки в стил - "я го смени това нещо, пък да видим дали ще се оправи" - все неща, от които се бях напатил с предишни коли и сервизи. Освен професионализъм в качеството на работата, при това с напълно достъпни цени, двамата много ме впечатлиха през този период и с отношението си към мен като клиент - аз от коли не разбирам и сигурно често задавам по някой тъп или досаден въпрос, но при тях никога не съм усетил надменно или подигравателно отношение, винаги са ми обяснявали проблема, решението, дори когато не съм ги питал. За мен подобно отношение е дори по-рядко срещано от самия майсторлък, защото съм виждал механици, които също са добри в работата си, ама да не искаш да отидеш при тях заради характер/отношение. При Ники и Мишо такова нещо няма.
Вярно, че ако проблемът не е спешен, т.е. колата е в движение и т.н., може да се наложи човек да почака, докато му дойде редът. Това е за предпочитане пред опцията да попаднеш на случаен майстор, дето вместо да изпише вежди, да извади око. Освен това, когато ситуацията е била аварийна, винаги са проявявали разбиране и са ме приемали при първа възможност. И като съм бил в такова положение, гледам да не нахалствам излишно за неща, които могат да почакат известно време. От приятели с други марки коли зная, че при всеки добър майстор е такова положението и то си е нормално.
Пиша всичко това, защото понякога човек започва да приема добрите/точните неща като даденост и да не ги изтъква, а в България те обикновено не са даденост! И затова трябва да се ценят и уважават. Затова е важно и ние като клиенти да бъдем колкото се може по-коректни към сервиза, щом сме свикнали да получаваме това от тях.
Пожелавам на Мишо и Ники всичко най-добро и най-вече здраве! :beer
Поздрави от Любо! (с често развалящия се бял Голф 4 комби :c020 )


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот °niksi° » Нед 23 апр 2017 22:35


Продължаваме да търсим колега за автосервиза.


Търся човек за работа в сервиза.
- изпълнителност;
- интерес към съответната работа;
- опит в ремонтирането на автомобили и бусове (голям + е опита с автомобили от ВАГ групата);
- умение за взимане на решения /по възможност правилни :mhihi :mhihi :mhihi /;
- и т.н. и т.н.
Работното време е по договаряне, но ориентировъчно между 8.30-19.30.
Заплащането ще се определя според това какво от горните изисквания покривате и какво можете да вършите и ще е между 1000 и 2500 лв..
При интерес пишете Л.С. с кратко описание какво можете, какво очаквате и т.н. и тел за връзка.


Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот kijelmi » Пон 24 апр 2017 20:19


Голямо БРАВО за Ники и Мишо. Днес много бързо, откриха и отстраниха проблем който ме измъчваше от известно време. Момчета, на прибиране от вас, Passat-а прелиташе ниско над пътя. [emoji12]


Slavi1984
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 01 фев 2017 11:02
Автомобил: VW Touran
Двигател:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Slavi1984 » Пон 01 май 2017 9:06


Едно голямо Благодаря на Ники!!
Преди месец ги посетих за първи път. За 5 минути ми откри теча на охладителната течност. Изключително съм доволен от обърнатото внимание и добре свършената работа на народни цени. Скоро ще се наложи да посетя и Мишо. Докато съм с VW, това ще са майсторите. Препоръчвам!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот °niksi° » Чет 04 май 2017 6:52


Тъй като от последните 2 дни имам обаждания в 04.20 и 07.18 часа през нощта и тъй като хората явно не се съобразявате, че ние също сме хора този телефон вече ще ми бъде само служебен и ще седи в сервиза т.е. всичко извън границите 9.30-10.00 до 19.00 часа ще бъде пропускано!!! Съжалявам за неудобството.

Считано от 01.05.2017 сервиза вече НЕ предлага услугата за преглед на автомобил преди закупуване, така че по такъв случай няма никакъв смисъл да ни търсите вече. Ако някога има промяна ще бъде упоменато тук.

Докато се намери/рят хора за работа най-вероятно ще си подбирам работата и определени услуги ще бъдат отказвани.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот vucata » Чет 04 май 2017 7:09


Не всичко е пари Никси. И най-важното, никога дяма да си върнеш здравето и нервите. Весели празници.


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот gugun4u » Пет 05 май 2017 9:44


Поредно благодаря. Както винаги коректни, въпреки бруталното натоварване в сервиза. Евала!


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот p3tr3ski » Чет 18 май 2017 20:01


Здравейте,

Не мога да не се разпиша и аз тук, след днешния телефонен разговор (ако може да се нарече такъв) проведен между мен и Ники, за да го запозная с проблема ми, и да ми каже кога му е удобно да ми запише час и да го посетя.
Обадих му се и подходих както всеки един културен и образован човек би постъпил. Предварително бях доста прочел по темата, да се подготвя с необходимата информация, и да не му отнемам много
от ценното време и да спазя всички изисквания, които е изписал и поставил пред бъдещите (не само) му клиенти. На въпроса ми, кога му е удобно да мина в сервиза му, отговора беше. Не мога зает съм за две седмици напред. ОК не съм изненадан, даже очаквах месец да каже и бях подготвен. Но когато го попитах ок кажи ми ден и час да знам да си планирам (моето време също е ценно), той ми отговори обади се "след" 02.06.2017 и тогава ще ти кажа час. WTF???
Най-учтиво го попитах няма ли възможност сега да ми каже термин (да просто това искам) и като отключи една агресия, едно викане и крещене по телефона, и започна да реди как не сме били хора, как не сме се съобразявали (неясно с какво), и от сутринта е имало 10 човека, които същото са питали (ами да нормално е ... питат хората за термин) и как сме ги мислели тези работи.... Аз седя на телефона и направо съм шах, не знам какво да кажа!! Продължава да реди... и да редиии. В един момент и мен ми се пръсна бушона и му казах как така си позволява с човек (евентуално клиент), който нито е виждал, просто се обажда да пита за термин, да се държи по този начин. И разбира се не издържах и прекъснах връзката.

С риска да получа БАН, имам няколко публични/пред форума въпроса и заключения към/за Вас Г-н Ники.
1) Направихте ли анализ на това емоционално (силно се надявам) избухване, към мен, а и пред другите 10 човека, за които спомена? И какъв е резултата?
2) Замисляте ли се, че аз няма как да знам, че Х човека са ти се обадили и са ти задали същия въпрос (Кога Ви е удобно да прегледате колите им), за да си изпускате нервите по този нелеп начин?
3) Давам само съвет, явно аз няма да стана Ваш клиент, но не е важно само да работиш коректно и професионално. Трябва да умеете да си организирате работата и да си правите график. От разговора ни по всичко личи, че такава организация липсва
4) Също щях да разбера ако ми бяхте казали. В момента нямам достъп до графика ми, обадете се след някой друг час и ще ви кажа кога ми е удобно.
5) Не мога да го отрека, макар само от четенето по форуми и информация от познати, че сте добър професионалист, затова и исках да се възползвам от Вашите услуги
6) Сдържайте си нервите. Имам чувство, че ако очи в очи провеждахме този разговор щяхме да станем на кълбета
7) Не само Вашето време е ценно, не подценявайте другите
8) Въпреки, че го очаквам като реакция от Ваша страна, приемете моите извинения ако с нещо съм Ви засегнал
9) Уважавайте клиентите си, макар и да не сте ги виждали на живо

Успех и ако решиш все пак, може да помислиш и кажеш удобен термин да ми излекувате колата :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот °niksi° » Пет 19 май 2017 9:44


p3tr3ski написа:Здравейте,

С риска да получа БАН, имам няколко публични/пред форума въпроса и заключения към/за Вас Г-н Ники.
1) Направихте ли анализ на това емоционално (силно се надявам) избухване, към мен, а и пред другите 10 човека, за които спомена? И какъв е резултата?
2) Замисляте ли се, че аз няма как да знам, че Х човека са ти се обадили и са ти задали същия въпрос (Кога Ви е удобно да прегледате колите им), за да си изпускате нервите по този нелеп начин?
3) Давам само съвет, явно аз няма да стана Ваш клиент, но не е важно само да работиш коректно и професионално. Трябва да умеете да си организирате работата и да си правите график. От разговора ни по всичко личи, че такава организация липсва
4) Също щях да разбера ако ми бяхте казали. В момента нямам достъп до графика ми, обадете се след някой друг час и ще ви кажа кога ми е удобно.
5) Не мога да го отрека, макар само от четенето по форуми и информация от познати, че сте добър професионалист, затова и исках да се възползвам от Вашите услуги
6) Сдържайте си нервите. Имам чувство, че ако очи в очи провеждахме този разговор щяхме да станем на кълбета
7) Не само Вашето време е ценно, не подценявайте другите
8) Въпреки, че го очаквам като реакция от Ваша страна, приемете моите извинения ако с нещо съм Ви засегнал
9) Уважавайте клиентите си, макар и да не сте ги виждали на живо

Успех и ако решиш все пак, може да помислиш и кажеш удобен термин да ми излекувате колата :)


Всчико е вярно с изключение на две неща.
След като казах да ми се обадите след 02.06 и казах, че не може от сега да определя ден вие господине ме запитахте за тогава да дойдете или тогава да се чуем след което аз пак за 2-ри път казах тогава да се чуем и пак бях попитан "Е не може ли от сега да ми дадете ден и час".
И второто с което може би се отключи агресията ми - думите на които се натърти "Аз съм клиента" - това не искам да го коментирам даже.
Казах и по телефона, че след разговора ни е редно да се напише колко съм лош, агресивен т.н. в темата.
Няма за какво да се притесняваш, че ще получиш наказание за свеото виждане /нещо което аз съм получавал в живота заради по-различно виждане на някой неща/.

1. Избухнах само спрямо теб защото това беше черешката - част от другите казаха - да мога да чакам, ще звънна тогава, други казаха - не спешно ми е ще търся друг начин. А резултата от анализа е, че аз си хабя нервите излишно.
2. Да така е няма как да знаеш. Друго което беше ключ беше звъненето - един път до откат и веднага след това второ позвъняване още в същата минута - аз зарязвам работата си за да отговоря.
3. Да така е не можем да си организираме работата - ФАКТ. Проблема е сферата с която работим и това че нищо не може да се предвиди в тази работа. /Едно масло - от 15 мин до няколко часа ако превърти пробката. Един носач от 30 мин до няколко часа ако се скъса болт. Едни ангренаж от няколко часа до ден ако излезе шпилката на обтяжната ролка. Работя в момента сам и това е което мога да направя - аз си планирам времто, всичко ми е в главата ато дни и уговорки, НО искам тези които ще коментират да отговорят на този въпрос: като дойдат днес 3-4-5 човека които ми виснат на главата за по 10 мин по техни думи и не си тръгнат докато не им обърнеш внимание. В този случай моят график му се ебава мамата. Аз оставам да бачкам до 22 часа за да изпълня в срок нещата които съм поел, но на другия ден пак се повратят нещата. Аз съм отворем към предложения и решения - дайте да се реши този проблем.
Да не си мисли някой, че Ники е луд и обича да крщи по хората. В интерес на истината досега не съм си позволявал да викам по някой клиент, явно колега сте по специален.
4. Това го коментирах вече, като кажа след 02 значи до тогава имам задачи /било в сервиза, било лични и т.н./
5. Решението на проблема ти /с колата/ търпи отлагане, така че ако не беше ми дал зор с въпроса ама тогава да дойда или да се обадя и не може ли от сега да ми дадете час нещата щяха да се развият по съвсем друг начин.
А за това кой и дали е професионалист - това го показва работата ни. Вече 12-а година се занимавам и НОКОГА, НИЩО на готово не съм получил.
6. Аз не съм агресивен тип и през живота си не съм посягал на човек /та дори и на жена/
7. Това не го коментирам - явно не цениш толкова времето си като гледам колко си писал по темата която си пуснал.
8. И ти можеш да приемеш моето извинение.
9. Тука пак ми иде да избухна. Когато клиентите започнат да ни уважават, тогава може да се очаква и същото от другата страна.

В днешно време културните хора с които работим са може би под 20%, останалите винаги им е зор, трябва да стане на момента, те са най-важните, те са пратени от еди кой си, и т.н. и т.н. Хора никой не ви кара на сила да идвате, звъните и т.н.
С удоволствие бих продължил разговора очи в очи с коегата и бих бил много щастлив ако той дойде и един ден седи в сервиза за да види много от изброеното тук на живо и да види как се справяме НА момента с възникналите проблеми и усложнения.

Не бях длъжен да губя време за това което написах, но е добре да се знае и да има диалог.

П.С. На 98% е ясен проблем да колата ти, а решението го има в темата която си пуснал.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот vaskoto1 » Пет 19 май 2017 21:01


не обичам да адвокатствам, щото нито ми е мястото, нито ми е работа, но се чуствам съпричастен към проблема по... хммм... нека ги наречем очевидни причини.
писал съм и тук и там (е, тук за сефте май пиша с тая проблематика, но... ) по тоя въпрос, нека има повечко места, на които да се прочете-белким някой "фане" за какво иде реч.
хора... ХОРА!
във вашата работа, както и в моята и в неговата и във ВСЯКА една работа, за да свършиш нещо изобщо (нека не говориме за качество, дори-изобщо нещо) е нужно да се съсредоточиш. да внимаваш какво правиш. как го правиш. защото ако си разсеян или небрежен-работата ти за нищо не става...
е, както ти (тя, той, ние всички) очакваш, уважаеми КЛИЕНТЕ, когато ти имаш клиент да го оставиш доволен, така и аз искам същото. и за това ми трябва съзнанието ми.
вие, всички. казвам ВСИЧКИ, най вече приятели и познати (непознатите някак по са склонни да се съобразяват-не знам защо) искате моето внимание, когато ми се обаждате.
да, това е ОК, обаче вие не виждате-вие само ме чувате.
аз не искам да ви засегна (на моменти искам...) и затова ви вдигам. и ви изслушвам. и ви казвам дори, че е удобно да говоря, защото разчитам, че ще ни отнеме секунди-не минути... понякога десетки... обаче вие най редовно прекалявате!
аз захвърлям всичко, работа, мисловен процес, концентрация, каквото в момента правя...
започвате да редите проблеми в несвяст и да искате графици и часове, сякаш съм си седнал на бюрото и съм секретарката, а в халето кавалите бачкат...
аз съм секретарката, да...
аз съм чистачката, аз съм шефа,
аз съм кавала в халето, аз съм доставчика, аз съм закупчика,
аз съм...
аз съм...
АЗ... съм... всичко... сам.
тогава, когато го разберете-тогава ще можем да говорим спокойно.
във всички други случаи рискувате да се разкрещя, да си изтърва нервите, да ви затворя...
КОЙ има нужда от всичко това?
вие имате проблем. аз, може би, имам вашето решение...
не, не се надувам!
не, не се правя на тежък!
изнемогвам!
за това така говоря с вас...
а пък вие-ако искате да разберете-ще разберете...
ако не искате-бъдете КЛИЕНТА и идете някъде със секретарка да ви разрешат проблемите.
no hard feelings към никого.
респект.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта