Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Netasq » Пон 15 юли 2019 16:34


Stef4osg написа:
°niksi° написа:Дойде един момент който се опитвахме да отложим, но вече няма на къде. Официално спираме от подръжка коли произведени до 2000 г. в частност остават някой модели като например Голф 4 и Пасат Б5 - засега.
Опитваме се да сме в крак в времето и новите технологии, ходим по обучения, семинари и т.н. Опитваме се да държим налични сравнително нови версии диагностика и т.н. Поради тези причини след разговори с колегата стигнахме до извода, че е дошло времето да погледнем напред и вместо да казваме на клиентите "Този модел ни е нов и не сме запознати с него" да се опитаме колкото може да сме по в час с новите модели. Това за съжаление става със спирането на подръжка на по-стари модели. Ако имате нужда от съвет, помощ и т.н. винаги сме насреща, но не и за физически ремонт по гореописаните модели МПС.
Знам, че някой ще скочат, но давам 2 прости примера - смяна на задни дискове и накладки на Голф 3 и Голф 4. В първия случай около 2 часа и шанс да се замаже 6-стена държащ супорта, в другия случай под 1 час и почти никакъв шанс за изненади. Втори пример - смяна на съединител на Голф 3 и Голф 5 - да кажем 1.6 бензин. При Голф 3 в повечето случай отива почти целия ден - газова поставена на неудобно място, замазани глави на болтовете на вътрешните карета. Проблеми със развиване на + на стартера - силна корозия и т.н. При Голф 5 аз, работейки сам и само по него, подменям съединителя за 2.5 до 3 часа. Когато кажа, че цената за смяна на съединител на Г3 във нашият сервиз е по-висока от на Г5 излизам крив и хората се сърдят. И заради това взехме горното решение.


Много натежкаряхте момчета... много, доста хляб трябва да изядете за да се окичите с титлата "майстор", клиентите на са банкомати, трябва да знаете това, а също и не сте единствените а явно от многото...
Поздрави и успехи все пак и дано се преосмислите, помнете клиента винаги е прав и не се знае каква сума иска да ви даде, т.е не се посреща по колата, много съм разочарован този Ви пост :cry
Останете със здраве !



Здравей! Ето и моето мнение, без да съм на хранилка при Ники или Мишо... Дори при последния ми досег, останах силно огорчен, при желанието ми, Б7цата ми да бъде обслужена там... Но това са си мои проблеми. Ники и Мишо са се доказали и ти да им даваш оценки, евтино е... Хората казват, ходим и се учим. Това за мен е правилен подход. Успех на сервиза ! Единствената ми препоръка е да не се забравят верните стари клиенти.




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот ivuchev » Пон 15 юли 2019 17:58


На никой не му се работи по стари коли, факт. Но...явно наистина тези момчета са хванали шия затова отсяват клиентите, имат мнооого коли , факт.
А кякто знаете новите са по чупливи и колкото и да хейтите петел им пее на чура.
Само здраве да е .


marin_andonov
Мнения: 312
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
Автомобил: VW
Двигател: TAIGO
Местоположение: sofia

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот marin_andonov » Пон 15 юли 2019 18:53


Аз пък подкрепям решението им.
Има сервизи, които с удоволствие "серат" върху колата ти а след това се бяга при форумните майстори.
И аз да съм, няма как да стане да си губя времето да оправя бакиите на другите а след това да извърша и ремонта.
Няма какво да ги упреквате а се поставете на тяхно място и в техните обувки и тогава давайте глупави коментари.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот hooligan_sk » Пон 15 юли 2019 19:28


Темата служи за отзиви от работата на сервиза, моля придържайте се към това. Политиката на сервиза е лично решение на собсвеника/ците. :exclaim


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот °niksi° » Пон 15 юли 2019 22:19


Пиша един пост само.
Към първия колега - колега идва време в живота в което човек осъзнава, че не всичко е пари и че загубеното време и нерви НЕ СЕ ВРЪЩАТ.

Към Цецо /колегата със Б7, което не сме обслужили/ Отказах ти заради нахакания ти колега с който ме свърза и който се опита да ми обясни, че ПЪРВО трябва да му видя колата /н-тия подред бях доколкото разбрах/ и тогава мога да изляза в отпуск - само и единствено заради тези му думи отказах и на теб. Последно когато говорихме ти не беше купил този Пасат, а ме уговаряше за на колегата ти колата. Не теб не бих ти отказал и знаещ, че винаги съм бил коректен с теб - ВИНАГИ. Ако не е било така кажи и си изтривам темата и повече не се появявам тук,

Към следващия колега - Първата ми кола беше Голф 2 1984 г. Купих я през далечната 2000. Тогава изпитвах трудности с кола на 15-16 години да намеря кой да я прави. Не съм длъжен на никой сега да правя коли на над 20 години. Съжалявам, но това е реалността.

Към колегата marin_andonov - последните 2 седмици имаме 5 или 6 коли след други сервизи - 3 след тенекеджийски и бояджийски и другите след колеги сменили каквото се сетят докато стигнат до положение в което казват "Аз няма идея повече какво мога да направя".

Каня всеки който мисли, че работата е лека, и се изкарват яките пари без работа да дойде да ми стане съдружник. Да вложи няколко десетки хиляди във място, оборудване и т.н., да се научи да знае какво и как се прави за да нямаш или да имаш минимален брой рекламации и след това със ръка на сърцето да влезне тук и да каже: "Да със подръжката на Голф 2 и Голф 3 през 2019 г. мога да подържам сервиза и да храня семейството си, без да работя по 14 часа на ден."

Уважавам всеки един клиент и проблем - никога не съм гледал на клиент като касичка или банкомат, винаги гледам да предложа най-лекото и ненатоварващо решение на даден проблем /стига да има възможност/, никога не съм си правил изводи за хората по това което карат или носят като дрехи и т.н. за разлика от много други.

И накрая - не мисля, че има нужда да давам каквито и да било обяснения, но ние предлагаме дадена услуга и всеки който не го удовлетворяват нашите общи условия, цени, работно време, цвят на очите и т.н. и т.н. е свободен да не ни избере като сервиз който да ползва. Разберете ме хора - уважавам клиента, но искам и аз мъъъъничко уважение от другата страна.

П.С. Ако някой иска да поговорим на л.с. или по телефона ще изслушам всеки.

П.С.С. Ще помоля това мнение да не се трие.

Последна промяна от hooligans на Пон 15 юли 2019 22:50, променено общо 2 пъти.
Причина: Тук мнения не се трият.


Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот valka » Пет 19 юли 2019 20:31


Аз пък една седмица преди да вземат решението, да не работят по коли преди 2000 г...Им звъннах не за ремонт, а за една диагностика на кола от ВАГ групата 1994 г. И се изненадах като ми казаха, че нямали кабел. Отказаха ми и Elbatron. И се зачудих на боб и леща ли са гледали до тоя момент. Хеед"91 имали кабел, ама да съм им оставил колата сутринта и да си я взема след няколко часа. И като видях в YouTube как се прави диагностика с Vag-com за едни 5 минути си купих въпросния кабел, даже от моя квартал.

И щом като се наложи да си разкачам акумулатора, да си чистя сам грешките на едно дълго пътуване от София до морето и обратно...Няма да дам дори 1 лв, на който и да е сервиз за такова нещо.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12752
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 19 юли 2019 20:58


И в двата цитирани сервиза съм бил.
Диагностиката е била безплатна.
Да уточня,че съм ходил с Пасат В4.
Но много отдавна.
2009,по спомен,при Ники и Мишо.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот zfa159 » Съб 20 юли 2019 18:40


valka написа:Отказаха ми и Elbatron

Тук не мога да се съглася и затова се налага да спамя темата на Ники, която изобщо не е за това... На никого не сме отказвали, защото му е стара колата. Хората обикновено сами се отказват, защото искат веднага, а ние не можем веднага. Като кажем, че трябва час и т.н. и т.н. и те се отказват, ама това не е отказ от наша страна, а от тяхна. '94 година 99% от VAG са с OBD букса, която се използва и до днес, а ако не е, има преходник. Ние си имаме преходниците и си четем и по-старите коли. Варианта е да сме отказали за веднага, защото това отнема време, каквото не винаги имаме ( за вас е 5 минути, ама за нас е спиране на работа по това, което правим, четене на грешките, обсъждане какви са, за какво са, от какво са и т.н. и т.н. и стана половин час) или да сме отказали, защото не ни е в компетенцията. Много хора искат да четем и разсикваме грешки по двигател и т.н., където ние не сме толкова силни и Ники и Васко са хората за тази работа, тогава също отказваме, но не защото колата е стара...
Иначе Ники си е прав - когато има много работа, трябва да избере какво да прави - или цял ден да рови една стара кола, за да оправи мазалото на някой си или да направи 3 по-нови, където няма толкова "подобрения". С цел да не трябва всички да чакат по 2 седмици за нещо си, защото има много непредвидени сутиации, Ники е прав за себе си, да си сложи едно сито и да си подбере работата така, че клиентите му да се обслужват с качество и в разумен срок. Финансовата страна на нещата, която е пряко свързана с вложеното време, е друг въпрос. Затова в нормалните държави, които винаги ни се дават за пример, има оскъпяване за по-стара кола, както и оскъпяване или дори отказ за извършване на ремонт, при разни подобрения, неоригинални болтове и т.н. А това са все неща, които са ежедневие при нашия автопарк - този си пуснал едно кабелче напреко, онзи си сложил една разпънка или един кулер, друг си сложил нещо друго, трети събрал 15 различни размера винтове за кората и т.н. и т.н.
:beer


Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот valka » Съб 20 юли 2019 19:11


Не съм искал веднага, даже имам цяла седмица на разположение. Вашия отговор беше цитирам - "А, щом другия сервиз ви е отказал и ние няма да можеме". За вас е едно, а за мен друго. Предстои ми път близо 900 км. 2-3 пъти си чистя грешките с разкачане на акумулатора. И си викам по-добре диагностика. Bosch сервиза, който се занимава с диагностика на всякакви автомобили също ми отказа. Викам си по-добре форумните сервизи. И там греда. И аз се примирих, на тръгване от морето пак си разкачих акумулатора.

Днес пък си направих въпросната диагностика сам. Засега имам само грешки в ламбда сондата. Няма да забравя какви притеснения имах, докато пътувах, а то било работа за няма и 5 минути.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот zfa159 » Съб 20 юли 2019 19:19


В този случай явно сме разбрали погрешно, че колата не може да се прочете т.е. се закача с кабел, но не може да се прочете, защото има и доста такива коли, които имат проблем по комуникацията, заради аларми, имобилайзери и мазани ел. инсталации и затова така сме реагирали, за което е редно да се извиня, защото явно става дума за грешка в представата ни за невъзможността да се прочете колата... Поне една кола месечно пращаме към Ваското с такъв проблем - не се чете заради проблем по K-линията, обикнвено от някаква намеса на някой някъде (това, което Ники искаше да каже като една от причините да не иска да прави по-стари коли).
Спирам до тук, за да не пълня темата излишно със странични работи, а изясняването на този казус, може да го прехвърлим на лични съобщения, ако има останало нещо, което не е изяснено.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот silent » Нед 21 юли 2019 19:55


Като работещ в сервиз (не за автомобили) напълно разбирам колегите...и ние също се стремим доколкото е възможно да избягваме ремонти на стари машини и обяснявам защо...клеясали ръждиви връзки болтове .... хиляди знайни и незнайни хора мазали и преправяли ел.инсталации и други възли по машината...и не на последно място оправиш едно развали се в ръцете ти друго ...ходи обяснявай на клиента че на тая скрап тази повреда е защото и е дошло времето и се е случила точно сега....отделно самодиагностиката на старите машини почти нищо не ти казва и е доста символична за разлика от по-новите модели... Никси го познавам от много години макар никога да не съм ползвал услугите му и в крайна сметка е негово право да си подбира работата...


Danilo
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 26 юли 2010 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Danilo » Сря 24 юли 2019 9:57


Сори, ама докога е в отпуск сервиза, че нещо не мога да разбера.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот Vlad777 » Сря 24 юли 2019 17:39


°niksi° написа:Оказа се че, от 15.07 сме във малка ваканция, ще напиша до кога, но най-вероятно до около 01.09.

:arrow


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11895
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 15 авг 2019 21:45


Да се изкажа относно ремонтите на старите коли. Колегите са решили да не ги правят и явно има защо. Вчера имахме за смяна 2 тампона на заден мост на голф 3 и двата задни тампона на предните носачи. Като цяло с оборудването което имаме, дорници, теглителни шпилки да 18 тона, гайковерти на въздух и т.н.т, доста добре оборудвани сме, казахме на момчето, че ще отнеме 2-3 часа някъде. Да, ама не! Цял ден, от 10 сутринта до 17 ч., като спирахме за половин час да обядваме. Първо на единия преден носач му се скъса болта през макаричката вътре във втулката. Това нещо отне 2 часа за да извадим носача и парчето от скъсания болт, шлифовалки, пилачки, резачки, горелки и телоподаващи, първо за да се измъкне носача, после и болта и това само и само за да не режем магарето и да го заваряваме в последствие. Тук вече трябваше и две макарички да добавим към смяната и два маншона на шарнирите, щото се скъсаха при изваждането на носачите от предпазната ламарина на дисковете.
Хубаво, това стана и минахме на задния мост. Всичките спирачни тръби са изгнили и са на светите крепки. Кантара, абсурд да се отвие от планката. Успяхме да прекършим само една тръба :death
Закръглиха се главите на половината болтове, около кантара и на планките които държат моста към купето. Търсене на нови болтове и т.н.т.
Сменихме и тея тампони и естествено следва проба на автомобила преди да се върне. Оказва се една вибрация при превключването на скоростите на около 1500 оборота, все едно нещо ще изпада.
Айде отново на подемника. Първо една планка с буксата за ламбда сондата и масата и хвърлена да виси и дрънка н купето и предпазната ламарина на генерацията. Закрепихме я на мястото и с нова гайка. Изпарителя закачен на болта дето с планката стяга акумулатора, болта хлабав и всичко дрънка. Как тоя изпарител не е откъснал тръбата за газта, не знам. Акумулатора някак си не е успял да смеля хидравличното казанче и да мине през фара.
Закрепваме и тия работи, следва проба, ама колата като мине на газ и гасне, а до преди 5 минути работеше. Айде намерих клеясалата кабелна обувка на масата на клапана, смяна и тръгна, обаче продължава да дрънчи. Махнахме капака на ангренажа и какво да видим. Липсва болта, който държи долната пластмаса към мотора и болта на водната помпа който минава през ламарината зад ангренажа :screwy
Търсене на нови болтове отново, само че тоя на водната помпа е специален и за смяната му трябва да се махне хидравличната помпа, алтернатора и стойката им.
Такъв болт не успя да намеря, та трябваше да се препили главата на един болт за да стане.
Разгеле спря да дрънка :bowdown
Като оставим ръждата и всичкото клеясало болт, какви са тия майстори бе!? Половината болтове липсват, планки висят из целия кош, а това е сравнително прост автомобил. Аз си представям тези да разглобят нещо по сложно, ще се разпадне насред пътя, ако тръгне изобщо.
Та двама човека вчера цял ден сме изкарали 100 лева, а на опашката чакаха доста по благи ремонти за доста повечко парички.


Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз - Герман - Niksi и Мишо

Мнениеот valka » Нед 18 авг 2019 23:00


Във връзка със старите коли, един от лагерите ми започна да вие зверски, на кола от ВАГ групата 1994. Тия дни питах 3 сервиза. Нито един от тях не каза, много ти е стара колата, кофти се сменя, бягай другаде...С твойта кола ще си играеме 2 часа, а на по-новите ще го сменим за 30 минути. Два от сервизите обаче имаха много работа. Третия е доста голям, взе ме същия ден, в който им се обадих.

И в тая връзка защо не се оплаквате за смяна на ангренажен ремък на коли като Audi Allroad 2003, където се сваля цялата предница? И там е бая работа. А смяна на бутала на някой сравнително нов маслояд, пак ли се води малка работа?

Като е бая работа по някои детайли, ами ударете цената по 2 и по 3. Вместо 100 лв, при положение, че цял ден сте се мъчили... вземете му 200, 300 лв. Смяна на съединител на Голф 3 вече да не е на цена Х, а 2Х, 3Х. Пък всеки стотинкаджия с Гоуф, да си прави сметката.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта