ситуация....изчезнаха ми: отопление на задно стъкло, чистачки, вентилатор на перката, габарити,аварийни....ужас...едва не прегря...карам я в Дунев и жичкаджията си хихикат нещо с приемчика и последният идва при мен "караш я утре и се приготви за цял ден бачкане, ще ти се обадим привечер като свършим, щото е сериозна работатата"...викам му "колко да си приготвя"...А приемчика "80-100 лева, но може и повече ще видим накрая, но не го отлагай, че може да стане голям проблем"...
Действие 2: Отивам след това при кварталния ел. техник и в резултат:
5 мин. работа, 5 лева, някаква си жица не правела хубав контакт...и заспа всичко...
Извод: всеки да си го направи за себе си...аз просто споделям
За автосервиз Дунев update 2021
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Автосервизът е под моста на Захарна фабрика. Пича искаше 800 лв. за основен ремонт на двигателя. Причина - кипеше антифриза като отвориш казанчето когата е загряла колата(което е нормално и не трябва да се отваря), също така "майстора" ме излъга, че съм имал масло в антифриза (е нямах!).... избягах с писъци...
Изводите оставям на вас.
Изводите оставям на вас.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: автосервиз дунев
mitko66 написа:ситуация....изчезнаха ми: отопление на задно стъкло, чистачки, вентилатор на перката, габарити,аварийни....ужас...едва не прегря...карам я в Дунев и жичкаджията си хихикат нещо с приемчика и последният идва при мен "караш я утре и се приготви за цял ден бачкане, ще ти се обадим привечер като свършим, щото е сериозна работатата"...викам му "колко да си приготвя"...А приемчика "80-100 лева, но може и повече ще видим накрая, но не го отлагай, че може да стане голям проблем"...
Действие 2: Отивам след това при кварталния ел. техник и в резултат:
5 мин. работа, 5 лева, някаква си жица не правела хубав контакт...и заспа всичко...
Извод: всеки да си го направи за себе си...аз просто споделям
Аз затова ходя на сервиз само за по-сериозни неща. По ел. оборудването не съм давал на никой да пипа, щото много познати след като им сложиха аларми имаха проблеми със запалването и др. подобни
- batmilko
- Мнения: 8856
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
За Сервиза Дунев мога и аз да напиша нещо, отивам, че ми пресветква лампата на акумулатора и тия мерят и викат не зарежда съвсем, да го свалим и закараме еди къде си алтернатора, пък там ще видм кво е и колко ще струва.
Викам аз- добре и сядам да пия кафе да чакам - 4 часа.
Като го монтираха вече на голфето и ми казват, сминили сме четките и втулките - дай 75 лв. и аз дадох, кво да правя
После разбрах, че алтернатора ми втулки няма, а само четки (и те не струват 75 лв.)
След 2 месеца пак се прееба алтернатора и то щото не бил оправен, на ротора зееше една голяма дупка и дълго надрано покритие, което ми обясниха, че за два месеца не се получава, ами от много време се е драло та да стигне до такова положение
Та общо взето дадох 75 лв (нов алтернатор за голф 2 струва около 100-105 лв) за да ми сменят четките
е повече там няма да отида да работят по колата, може да им дам само да премерят нещо, че им е хубава техниката, ама не и да пипат после
Викам аз- добре и сядам да пия кафе да чакам - 4 часа.
Като го монтираха вече на голфето и ми казват, сминили сме четките и втулките - дай 75 лв. и аз дадох, кво да правя
После разбрах, че алтернатора ми втулки няма, а само четки (и те не струват 75 лв.)
След 2 месеца пак се прееба алтернатора и то щото не бил оправен, на ротора зееше една голяма дупка и дълго надрано покритие, което ми обясниха, че за два месеца не се получава, ами от много време се е драло та да стигне до такова положение
Та общо взето дадох 75 лв (нов алтернатор за голф 2 струва около 100-105 лв) за да ми сменят четките
е повече там няма да отида да работят по колата, може да им дам само да премерят нещо, че им е хубава техниката, ама не и да пипат после
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дунев съкс. Така ми регулираха и почистиха карбуратора че колата не можеше да тръгне на бензин. И оня изрод диагностика ми вика екстра е?!? при условие че като тръгна да проба колата три пъти му гасна!?!?. ПЪЛНИ ЛАЙНАРИ! Това става в серзиза им преди кръговото на Дървеница.
Никога повече няма да посетя Дунев сервиз!
Никога повече няма да посетя Дунев сервиз!
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди време баща ми закара един форд в Дунев за диагностика от там му казали да остави колата и да дойде вечерта да я вземе.Човека така и направил а майстора му казал че колата е пушка.Обаче след 1 месец ми казва че е долял 1 литър масло на двигателя,аз се притесних и отидох до Дунев да питам как е минала диагностиката и тоя приемчика ли къв ли е ми казва че много добре си спомня за колата и как имала прекрасни показатели.След известно време се наложи пак да ходиме до Дунев(не помня за какво) и ги накарах пред мен да направят диагностика.Механика като видя показателите каза че от двигателя нищо не става,много ми се прииска на приемчика да му Smackbum а и на целия им кирлиф сервиз.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Re: За автосервиз Дунев
Накратко да кажа, че и аз не съм доволен от сервиза.....
- gti_power
- Мнения: 429
- Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: сф.
за дунев мотор спорт говорим нали ?
ами един приятел , баща му е познат с хората там
пича кара сеат ибиза 8х г.
имаше доста ядове с колата незнам точно какви
и хората му я оправиха и той е много доволен
дори е имало некви хитринки от сорта
сега не плащай нищо като дойдеш след 3 дена да ти сменим и тва тогава ще се оправим не се притеснявай и тн ...
май трябва само с връзки там ...
ами един приятел , баща му е познат с хората там
пича кара сеат ибиза 8х г.
имаше доста ядове с колата незнам точно какви
и хората му я оправиха и той е много доволен
дори е имало некви хитринки от сорта
сега не плащай нищо като дойдеш след 3 дена да ти сменим и тва тогава ще се оправим не се притеснявай и тн ...
май трябва само с връзки там ...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Как може да си оставяте колите в ръцете на непознати и то при условие, че не знаете кой ще ви оправя колата.Когато сервизът е по-малък и собственикът е главен майстор, това вече е друга работа, знаеш на кого оставяш.Казва ти какво има и колко пари ще струва и оставяш, ако изникне нещо ти звъни и ти казва каква е работата.В един нормален сервиз един ремонт не започва докато не се намери проблема и не се каже цената Май големите градове си имат и недостатъци
Ако колата ходи на сервиз или на диагностика аз стоя постоянно на главата на майстора/майсторите и гледам всичко което правят, ако човека е печен се получава хубав диалог клиент-майстор.Човека ти обяснява какви са му предположенията.......а най-важното е ти да обясниш какво и има на колата и да си там докато я оглеждат, защото никой по-добре от теб не знае какви са й болките.При инжекционите е най-вано да си там, за да може майсторът да те пита доста работи в хода на работата, не ми е ясно ако не си там откъде ще почерпи нужната нему информация....
Това е малко Офф Топик ама просто тук ми дойде вдъхновението
Апелирам, не оставяйте колите си на произвола на съдбата
Ако колата ходи на сервиз или на диагностика аз стоя постоянно на главата на майстора/майсторите и гледам всичко което правят, ако човека е печен се получава хубав диалог клиент-майстор.Човека ти обяснява какви са му предположенията.......а най-важното е ти да обясниш какво и има на колата и да си там докато я оглеждат, защото никой по-добре от теб не знае какви са й болките.При инжекционите е най-вано да си там, за да може майсторът да те пита доста работи в хода на работата, не ми е ясно ако не си там откъде ще почерпи нужната нему информация....
Това е малко Офф Топик ама просто тук ми дойде вдъхновението
Апелирам, не оставяйте колите си на произвола на съдбата
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта