Темата е стара, обаче аз съм длъжен да споделя впечатлението си от сервиза "Дунев", който се намира на бул. "Шипченски проход". Тъй като в събота колата ми отказа да запали в близост до този сервиз, един познат ме дръпна дотам. В понеделник към обяд се обадиха, че колата е готова и всичко е на 6.
След като платих 43 лв. (не ми дадоха никакъв документ) и не знам какво включва цената, вероятно диагностика, регулиране и пр., едвам запалих и след първите 100 метра започна да гасне и придърпва. Не исках да се връщам и разправям с тях и с триста зора стигнах до газаджиите в Лозенец, откъдето току що ми звъннаха, че са оправили всичко.
Не ме е яд за друго, но да твърдят че правят диагностика газ-бензин и да ти предадат колата в състояние което изисква пътна помощ си е най-малкото некоректно. Ако не могат да се справят, по-добре да си признаят. Със сигурност "Дунев" е място, където повече няма да стъпя.
За автосервиз Дунев update 2021
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- N0rdisk
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди си карах старото поло в сервиза при 4ти километър от време на време там и не съм забелязъл да ме товарят със сметките, отделно ми даваха или фактура или бележка задължително. Ама аз си го обяснавам защото Румен Дунев го познавам лично и може би затова имаше такова отношение.
Въпреки това новия ми Голф няма да го закарам там никога
Въпреки това новия ми Голф няма да го закарам там никога
За пореден път - супер довеолен от сервиза на Дунев под ръководството на Тодор Дунев в Диана бад
оставих му една кола от японски произход в 8,30 сутринта за смяна на тампоните на двигателя в 9,45 ми се обади , че е готово - въпреки ,че се е налагала намесата на флекс разтяжки и т.н. заради тоталната корозия налегнала всички възможни болтове и гайки. Освен това беше отремонтирал разни дребни наглед нешица. Отивам за колата , чака ме измита на паркинга - евала Тоше - така се работи
оставих му една кола от японски произход в 8,30 сутринта за смяна на тампоните на двигателя в 9,45 ми се обади , че е готово - въпреки ,че се е налагала намесата на флекс разтяжки и т.н. заради тоталната корозия налегнала всички възможни болтове и гайки. Освен това беше отремонтирал разни дребни наглед нешица. Отивам за колата , чака ме измита на паркинга - евала Тоше - така се работи
One написа:За пореден път - супер довеолен от сервиза на Дунев под ръководството на Тодор Дунев в Диана бад
оставих му една кола от японски произход в 8,30 сутринта за смяна на тампоните на двигателя в 9,45 ми се обади , че е готово - въпреки ,че се е налагала намесата на флекс разтяжки и т.н. заради тоталната корозия налегнала всички възможни болтове и гайки. Освен това беше отремонтирал разни дребни наглед нешица. Отивам за колата , чака ме измита на паркинга - евала Тоше - така се работи
Май ти си един от малкото доволни,е аз съм си чистил само дюзите там де ма на един приятел му скъсаха болта на шайбата на коляновия вал и после 2 седмици разправия
Супер недоволен - само веднъж съм ходил и повече няма да стъпя там /сервиза на 4-ти км/ - регулираха газовата /след смяна на филтър/ - 15 лв без документ - и след като излезнах от сервиз колата вървеше супер зле - като дам газ първо падаха оборотите и тогава тръгваше - интелЕгента ми обясни че плочката не била за моя тип карбуратор и той повече нищо не можел да направи. След 10 минути бях в сервиз юве- там не стига че настроиха всичко както трябва, но и не ми взеха пари ..
Виждам, че съм писал по-горе по темата, та да ви кажа какъв се оказа тогава проблема, който в споменатия сервиз не можаха да открият при "диагностиката газ - бензин".
Оказа се, че е скъсан маркуча, който отвежда газта до карбуратора, и то така беше скъсан, че едва се държеше. След като сам го установих, подрязах маркуча, стегнах скобата и всичко се оправи.
Мерси на такива "сервизи"! За съжаление не се сме се научили да си търсим правата и да плащаме за услуги и за свършена работа, а не просто така.
Оказа се, че е скъсан маркуча, който отвежда газта до карбуратора, и то така беше скъсан, че едва се държеше. След като сам го установих, подрязах маркуча, стегнах скобата и всичко се оправи.
Мерси на такива "сервизи"! За съжаление не се сме се научили да си търсим правата и да плащаме за услуги и за свършена работа, а не просто така.
- dimitkoto
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
tr0ll написа:Супер недоволен - само веднъж съм ходил и повече няма да стъпя там /сервиза на 4-ти км/ - регулираха газовата /след смяна на филтър/ - 15 лв без документ - и след като излезнах от сервиз колата вървеше супер зле - като дам газ първо падаха оборотите и тогава тръгваше - интелЕгента ми обясни че плочката не била за моя тип карбуратор и той повече нищо не можел да направи. След 10 минути бях в сервиз юве- там не стига че настроиха всичко както трябва, но и не ми взеха пари ..
Същото и при мен!
След първото регулиране тръгнах към кръговото на 4-ти километър и едва успях да се включа понеже нямаше грам мощност. Върнах се и му казах на мастора че е много по-зле от преди и оня измърмори нещо за неграмотните си колеги и как са ми сложили грешна плочка и трябва да търся такава с 2мм по-малки дифузери. Врътна кранчето на газта тоя път направо на паркинга... без да се качвам на стенда и каза че щял да пусне повечко газ да мога да си карам ама неможе да се регулира.
После ходих на бош сервиза в Дружба до Промобил (големо благодарско на Никси че го обади!!) и след 10 минути колата беше хвърчило. Много доволен.
Дунев имат техника, но явно още трябва да си поиграят докато се научат как се ползва.
На мойта кола повече няма да си играят
- Biba
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мдаааааааа.....
Не мога и аз да си замълча!!!Дори с думи не мога да опиша колко съм недволна не само от сервиза, а и от отношението на Дунев...Не го знам кактв състезател е бил едно време, ама със сигурност в момента за нищо не става...Историята е дълга и кофти отвсякъде.Общо-взето закарахме кола с малък технически проблем(като казвам малък, найстина малък), т.е. за смяна на елемантарна част.При което одисеята започва с намиране на още проблемни части, които нямат нищо общо с възникналия проблем...(смятайте колко разбират "майсторите" на Дунев) и се замесиха услуги на друг сервиз, защото в "Дунев" такива неща не ремонтирали...абе...те какво ли ремонтират...!?!!?И след 2 седмици престпой на колата, най-накрая си я взимаме и к'во мислите Вие....!?!?!....тя по-зле от преди...сега "големият шеф" г-н Дунев не ще и телефона да си вдинге....повече не ви трябва да знаете....важен е само извода: Дори и единственият сервиз да е само този(или един от тези на Дунев), не ходете там!!!Никой нищо не разбира от коли!!!
Не мога и аз да си замълча!!!Дори с думи не мога да опиша колко съм недволна не само от сервиза, а и от отношението на Дунев...Не го знам кактв състезател е бил едно време, ама със сигурност в момента за нищо не става...Историята е дълга и кофти отвсякъде.Общо-взето закарахме кола с малък технически проблем(като казвам малък, найстина малък), т.е. за смяна на елемантарна част.При което одисеята започва с намиране на още проблемни части, които нямат нищо общо с възникналия проблем...(смятайте колко разбират "майсторите" на Дунев) и се замесиха услуги на друг сервиз, защото в "Дунев" такива неща не ремонтирали...абе...те какво ли ремонтират...!?!!?И след 2 седмици престпой на колата, най-накрая си я взимаме и к'во мислите Вие....!?!?!....тя по-зле от преди...сега "големият шеф" г-н Дунев не ще и телефона да си вдинге....повече не ви трябва да знаете....важен е само извода: Дори и единственият сервиз да е само този(или един от тези на Дунев), не ходете там!!!Никой нищо не разбира от коли!!!
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
честно казано и аз не съм доволен от сервиза Дунев закарах го щот климатроника не духаше топло и му казжам да погледне и радиатора(АЗ МУ КАЗВАМ ДА ПОТЧЕРТАЯ) тои сваля таблото и ми сменя неква клапа за 90 лв втора ръка и 100 за сваляне на табло и приемчика ми вика всичко е екстра.На другия ден сутринта студено и аз си мисля че имам парно умрех от студ,отивам в сервиза приемчика добре ще погледнеме ела довечера отивам ми радиатора е спукан 150 кинта за всичко и аз ко да правя платих.Парното екстра само 2 дена и после спря отивам аз и му викам на оня парното пак не работи тоя направо се изпоти а и аз бесен!!! КОЛАТА МИ СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА НА ПАРКИНГА НА СЕРВИЗА И НАКРАЯ ИМ СЕ РАЗВИКАХ ТА МИ Я ОПРАВИХА И ТО КВО БИЛО НЕКВА ЩИПКА НЕКАДЕ СИ.
Имах проблем с оборотите на моя ГОЛФ 2-както си върви и изведнъж оборотите отиват на 2500-3000,1год.неможах да намеря свестен сервиз да ми оправят проблема,почти навсякъде отказваха да бърникат из карбуратора понеже е електронен,накрая ми препоръчаха Дунев и проблема беше решен бързо и професионално.Аз лично съм доволен, или може би съм случил
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
HEBROS написа:Имах проблем с оборотите на моя ГОЛФ 2-както си върви и изведнъж оборотите отиват на 2500-3000,1год.неможах да намеря свестен сервиз да ми оправят проблема,почти навсякъде отказваха да бърникат из карбуратора понеже е електронен,накрая ми препоръчаха Дунев и проблема беше решен бързо и професионално.Аз лично съм доволен, или може би съм случил
тото 6от49 е трябвало да пуснеш в този ден
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта