Здравейте,
Ситуацията е следната, една сутрин тръгвам на работа, по пътя спирам за малко и като се върнах колата започна да пали и веднага да гасне. Установихме, че е от имобилайзера, свалих компютъра и го занесох да го премахнат. Всичко точно и колата запали... като тръгнах установих, че не ми работи скоростомера, светна ми аербега и нямам борд компютър ( таблото ми е с Half FIS ) като дисплея изобщо не свети. Свалих таблото почистих буксите и скоростомера тръгна, но аербега си свети и дисплея не работи. Имам диагностика delphi и като я закача с нея, няма записана грешка за аербега.
Сега нямам идея дали проблема е в таблото и да търся ли ново или да търся проблема на друго място? Дали е възможно да е в компютъра проблема, ако са объркали нещо при изолирането на имобилайзера? Когато колата спря да пали имобилайзера изобщо не светваше , нямам идея другите работи дали са работили ( изобщо не съм се сетил да ги погледна ) та е възможно с изчезването му да е спрял и борд компютъра. Звуковите сигнали и тях ги няма, при светване на лампата за гориво и т.н.
Прегледах темите за проблем със скоростомера, но при мен мисля проблема е друг и нещата са свързани. Ще съм благодарен на всякакви мнения и идеи.
VW Bora 2.3 1999г. проблем с борд компютъра и скоростомера.
Re: VW Bora 2.3 1999г. проблем с борд компютъра и скоростомера.
Здравейте, скоростомера работи към 500 км и пак спря, извадих буксата, сложих я и пак тръгна... Има ли някой който ги ремонтира тези табла, да изкаже мнение може ли проблема да е в него? Не ми се купува друго табло за да установя, че проблема не е в него евентуално, но пък в предвид ситуацията как се развали съм склонен да вярвам, че проблема е в него? Моля някой който разбира малко повече от тези неща да изкаже мнение къде да търся проблема?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 2.3 1999г. проблем с борд компютъра и скоростомера.
Таблото под мишничка и в някой сервиз за радио-телевизионна техника
Както описваш нещата - спукани спойки по куплунга на таблото.
Работата е за 10-15 мин с разглабянето, амаааа....
Не карай колата като свалиш таблото, защото възбуждането на генератора минава през него и може да изтощиш акумулатора
Както описваш нещата - спукани спойки по куплунга на таблото.
Работата е за 10-15 мин с разглабянето, амаааа....
Не карай колата като свалиш таблото, защото възбуждането на генератора минава през него и може да изтощиш акумулатора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта