Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. долу при краката се чува нещо като че ли има спукан маркуч
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. долу при краката се чува нещо като че ли има спукан маркуч
Здравейте, отскоро и аз станах член на Вашия форум. Закупих си Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. 1999г. До сега не съм имал толкова готин автомобил голям и много широк. Близо 1/2 година се чудех какво да си избера дали Ford Galaxy , Сеат Алхамбра или Шаран. За сега съм много само притеснява, че като карам с 70км/ч. и подам газ да ускоря автомобила от долу при краката се чува нещо като че ли има спукан маркуч и надува въздух поне така ми се струва. Ако някой е имал същия проблем нека сподели за да ме въведе малко, по-малко в структурата на автомобила. Другото нещо е начина на каране на дизел Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. защото до сега съм имал бензинови коли. Ще замоля и малко инфо за рахода на гориво. Предварително ВИ благодаря.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
Погледни меката връзка на изпускателната система да не би да е скъсана или по турбо пътищата за пропуск, и зад таблото е комп. да не би да е скъсан вакум маркуча който влиза в комп. или в самия комп. Дай повече инфо колата не влиза ли в авариен режим след като е сръчкаш?
Поздрави и много без авариини с новата придобивка, добър избор.
Поздрави и много без авариини с новата придобивка, добър избор.
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
по принцип не ръчкам много, колата се държи добре налага ми се да я изръчкам и тогава започва това свистене или вакум не знам.Значи влиза маркуч във компа може и да е той.Един приятел има устройство за четене на грешки, откакто ми ги изтри мисля, че колата започна по-малко да харчи или си въобразявам. Какво казваш сваляш уредите и компа е там, ще го пробвам да видя за този маркуч така ми се струва че свистенето идва от там. Благодаря за пожеланията
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
Свали таблото (скоростомера и оборотомера) махни вакума от Еку-то и с друг вакум парче почни да надуваш с уста и ако се чува въздух от вътре(еку-то) тогава е спукан маркуча в самото Еку. Ако е спукан направо сваляй Еку-то и го изпразни от маслото и със спирт го почисти преди да сложиш новия вакум. Ако не от входящия колектор (датчик Г72) надувай с уста вакума, но от другата страна при Еку-то трябва да е запушен и ако се чува свистене значи някъде е прекъснат(най-често е във входа на купето над педалите за спирачка и съединител).
Поздрави.
Погледни тази тема за вакум маркуча в еку-то какво представлява.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=328742&hilit=%D0%95%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D0%B0%D0%BF
Поздрави.
Погледни тази тема за вакум маркуча в еку-то какво представлява.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=328742&hilit=%D0%95%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D0%B0%D0%BF
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
аз карам Б4 1.9 TDI AFN и аз май имам някакво съскане като на спукан маркуч(откъм таблото някаде се чува),този звук се чува като се натовари мотора(като я карам по-спортно).Проблем ли е да се кара така?Като се отстрани проблема по-вече ли ще върви?
Благодаря
Благодаря
- hristodj
- Мнения: 711
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
Често има проблем с вакума за клапата за циркулация на въздуха в купето.Зад рътките на парното някъде се намира.На съседа се беше скъсал.
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
Днес свалих таблото и видях ECU на мотора, маркучето си беше на мястото открих къде отива извадих го от другата страна и засмуках като направих вакум на маркучето и така остана доста дълго време, значи то не мие проблема. Какво ли остава друго??? HELP ME !!!
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
проверете си маркучите по турбопътищата . Късат се с годините , така турбината не може да работи на 100% .
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
v_savov67 написа:Днес свалих таблото и видях ECU на мотора, маркучтака остана доста дълго време, значи то не мие проблема. Какво ли остава друго??? HELP ME !!!
Остава да е вакум клапата за циркулация на въздуха в купето. Зад врътките(климатик) или контрол модула на климатроника се намира.
- v_savov67
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
В някоя тема гледах как се сваля компа на мотора но не мога да го намеря.Как мога да го сваля за да видя дали не спукано маркучето за маф сензора и ако трябва да си го сменя. Моля за хелп....
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
Сваляш таблото с уредите (километража) и ще го видиш.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ford Galaxy 1,9 TDI 110k.c. то си е Шаран
v_savov67 написа:В някоя тема гледах как се сваля компа на мотора но не мога да го намеря.
Скрит е да не му духа и мокри Бобитур ти е казал къде е
СЗега да не питаш как се сваля таблото ?
2болта в горната част на рамката.Има леки щтики и се вади. Ако е чупещ волана надолу и максимално изтеглен към теб. На 4 уши в ъглите на таблото има 4 винта. Таблото обаче виси закачено в 2 та горни нкрая на нещо като щпилки-надига се леко и се издърпва. Откачат се 2 та кулунга на таблото/ няма опастност да се разменят/ ,Таблото се тегли навън и се завърта с деевсния край напред и излиза през волана. Ако не е чупещ волана има 1 вълшебна дума "мамата"
Като си свършиш работа с компа -така и така таблото е свалено -отвори го / към 8 винта/ и презапой елемента за регулиране на осветлението.Елемента м/у червения куплунг и мощния черен резистор
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта