VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
fitipavel
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Мнениеот fitipavel » Нед 01 дек 2013 10:47


Моля за съвет. Изпада ми възможност да купя Шаран 1.8Т, 2004 г., 6 скорости, с фейслифт. Колата е купувана от БГ и е поддържана в Порше. Имам цялата сервизна история. Няма 200к км. и това е сигурно. Колата е на фирма. Цената не я коментирам, защото няма общо с пазарната. Чудя се да я оставя ли за мен или да я мисля за продажба? Ако я взема за мен ще сложа задължително газов инжекцион. Какъв разход да очаквам? Карам средно по 100-150 км. в София всеки работен ден. 2-3 пъти в годината се кара извънградско. Общо 3-4000 км. Какви са слабите места на модела? За какво да се подготвя? Приемам всякакви съвети.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
Мнения: 12295
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Мнениеот kris11 » Нед 01 дек 2013 15:39


12,5- 14,5л /100 км. Проверри дали климатроника работи при по-топло време /над 7-9 грЦ. Закачи на Ваг Ком и пусни тука евентуалните грешки.На загрля двигател - равномерен ПХ без подксачания нагоре, надолу и плуване на оборотите.Климатичен раздиатор и тръбите - за корозия, лебедката дали работи и спуска гумата, мокета на 2 те предни места дали е влажен /теч на вода от запушени дренажни отвори,ФИС дисплея дали е жив още или избледнява, съединителя дали приплъчва вече и е за смяна -колко горе отделя. Не знам дали има бензинова печка/има модели с печка/ - проверка дали работи. Биалетки, накрайници ,тампони на носаите са консуматив и не са скъпи. Индикациите за отворени врати, капаци / ако не работят - скъсани кабели в маншоните, задна чистачка. Предни чистачки как се движат - равномерно или на тласъци /износени шарнири/. Дали влиза в режим - загрява двигателя - термостат.Леко включване на скоростите, без стържене, липса на вой при движение с зиключена предвака по инерция.Общо взето е това.
Предполагам знаеш за ремонтния комплект на ангренажа цената? Бобините са консуматив също.Ако я вземеш и я оставиш за себе - задължително смяна на свещи, ангренаж,ролки и т.н. С 2 сонди е.

Последна промяна от kris11 на Пон 02 дек 2013 15:10, променено общо 1 път.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Мнениеот IRRITATING » Нед 01 дек 2013 15:44


Ако цената е много под пазарната няма какво да се чудиш :th_up


Потребителски аватар
bobocamaro
Мнения: 7818
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Мнениеот bobocamaro » Нед 01 дек 2013 16:05


С този двигател е адски пъргав. Няма връзка с нафтовите си събратя.
И аз не бих му се чудил с такава история, успех :th_up


phantom_
Мнения: 2147
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1100
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: VW Sharan 2004, 1.8 T фейслифт. Да купувам ли?

Мнениеот phantom_ » Нед 01 дек 2013 16:24


И Аз бих ти препоръчал да го вземеш,щом цената му е доста по ниска от пазарната,апък ако не ти хареса го продай :c020



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: hi4umir4uu и 10 госта