ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

За тези, които притежават други модели на марката.
c0mmand3r
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 28 май 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени
Контакти:

ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот c0mmand3r » Пет 26 юли 2019 9:25


Здравейте колеги! Не знам дали темата ми е на правилното място , предивд че не намерих раздел за ЕОС , но да ви въведа на кратко в моята история. Фолксваген ЕОС 2.0 ФСИ 150hp. Закупена от 1ви собственик в момента е на 65 000 км (нейни си). Понеже я кара съпругата ми , случайно я хванах 1 ден ,че не работи на оптимална температура и в последствие се установи ,че термостата е за смяна понеже работеше на макс. 65 градуса. Предвид неудобното място , на което е разположен термостата ( трябва да се свали всмукателния колектор и филтърната кутия, оставих колата в сервиз за да го подменят. Смених го с BEHR с изтъркан парт номер , видимо оригинален. Вземах колата оставих я на жената и на следващия ден жена ми ( която нищо не разбира от коли ) ми сервира : Колата ми е спъната и не върви както преди ... Седнах да я покарам и действително колата беше спъната и мудна с изключилтено нисък респонс и динамика.

Преди смяната колата имаше страхотен респонс , реагираше мигновено и тръгваше много довлно от ниски обороти, дори тогава я карахме с 95 октана бензин , едиствено миришеше на бензин предвид ,че е работила студена. След този проблем реших да сменя свещите (които си бяха оригиналните на VW NGK ) със същите NGK Laser Platinim, които излизат по каталог. В момента се кара само със Шел V POWER 100 и няма респонс , мудна е и разхода на гориво е същия като преди . Няма мисфайъри , грешки също не записва , но определено е изключително спъната и мудна. Върнах я обратно в сервиза да я погледнат... огледаха я закачиха я и казаха ,че всичко е наред ...

Моля за съвети къде да търся проблема. Благодаря предварително.
Прикачени файлове
61395301_2325105244476696_2636953222157172736_n.jpg
61197650_2264115420334574_6100524942548271104_n.jpg
60877155_2205233466473606_6152539736691965952_n.jpg

Последна промяна от hooligans на Пон 29 юли 2019 10:23, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем след смяна на термостат 2.0 FSI 150hp

Мнениеот kris11 » Пон 29 юли 2019 10:08


Търси тука : "Предвид неудобното място , на което е разположен термостата ( трябва да се свали всмукателния колектор и филтърната кутия, оставих колата в сервиз за да го подменят."
Нещо са объркали около см. колектор


c0mmand3r
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 28 май 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот c0mmand3r » Пон 29 юли 2019 12:16


Ако имаше теч или вакуум на въздух си мисля ,че щеше да има мисфайъри и неравномерен празен ход ... дебитомера ако си е моя също го изключвам като вариант , макар ,че не знам как ще го разбера дали е моя .. :) Не знам но просто си е пълна мистерия цялата работа.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот Skruji » Пон 29 юли 2019 13:24


Не е задължително ако дърпа въздух да има грешки в запалването. Живи данни на дебитомера и на ламбдите, биха дали насоки дали дърпа въздух от някъде.
Но първото, което е трябвало да направиш, е веднага да се върнеш в сервиза и да направиш рекламация.


c0mmand3r
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 28 май 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот c0mmand3r » Пон 29 юли 2019 14:10


Отидохме няколко дни по късно , закачиха я гледаха я и казаха ,че всичко е нормално. Тъпото е ,че сервиза е на мой приятел , с който израстнахме заедно , после той доста време работеше във Варна , завърна се и си отвори сервиз. Та реших да му дам възможност той да я отремонтира ( срещу не малко пари разбира се ), та след като отидох повторно и ми каза, че всичко е наред и аз просто реших да не ходя да достаждам. И за почнах аз да си чукам главата , аджеба къде е проблема.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19135
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот stefan4o » Пон 29 юли 2019 14:16


Не вярвам да е съвпадение невървежа със смяната на термостата. Лошото е, че ти е приятел и те е срам сега да поискаш автомобилът ти да върви, както преди. Съветвам те, повече да не ходиш в сервизи на приятели и познати. Посети друг, читав сервиз, като им кажеш, какво е правено по колата. Може и нещо дребно да са забравили да направят или да са пропуснали в предния сервиз.


c0mmand3r
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 28 май 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот c0mmand3r » Пон 29 юли 2019 14:23


Прав си за това ,че ме е срам да отида то по-скоро бих го нарекъл неудобство.

Иначе преди вървеше студена да е била винаги богата сместа и това да е причината да е толкова бутна и респонсна , а сега всичко като е в норми , и горивото е по -малко и да върви не толкова добре ... честно да ви кажа силно ме съмнява. Ще се търси съдействие в друг сервиз очевидо , нямам много други опции :(


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот kris11 » Пон 29 юли 2019 19:26


Имам 1 правило ако всичко е било наред и след разбутване има проблеми - търси там където си пипал последно.
Успех с намиране на проблема./


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот goppa » Пон 29 юли 2019 20:49


И аз бих търсил проблема в свалянето на колекторите. Или някъде не уплътнява и смуче неотчетен от дебитомера въздух, заради което пуска по-малко бензин. Или някой вакуумен маркуч е спукан,/притрит след намесата и нещо не се управлява коректно. Например вихрови клапи.


c0mmand3r
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 28 май 2006 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени
Контакти:

Re: ЕОС 2.0 FSI 150hp - Проблем след смяна на термостат

Мнениеот c0mmand3r » Вто 30 юли 2019 11:34


Благодара на всички отзовали се ! :beer Ще се сваля колектора и ще се оглежда всичко внимателно едно по едно, ще напиша след като имаме надявам се положителен резултат !



Върни се в “Други модели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта