Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1684
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот beuchat » Вто 12 мар 2019 17:33


Поправете ме ако греша,но обедняването и обогатяването на сместа не се ли извършва от пластмасовия винт?Понеже при мен като е прекалено развит колата пали от четвърт оборот,но разходът и отива към 16-17/100.В момента съм с натегнат винт и паля с малко повече въртене и вървежът е по-зле,но пък за сметка на това колата гори малко.




Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16097
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Вто 12 мар 2019 17:50


Има толкоз много писано по въпроса, колега. Разрови малко и ще видиш кой винт, каква роля играе. Иначе пластмасовият се нарича винт за регулиране чувствителността на мембраната. Ако се направи мембраната прекалено чувствителна, това обогатява сместа, да. Но и от тройника може да се обогати (като се увеличи дебита, посредством сечението), като се отвие винта там.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Вто 12 мар 2019 19:34


beuchat написа:Поправете ме ако греша,но обедняването и обогатяването на сместа не се ли извършва от пластмасовия винт?Понеже при мен като е прекалено развит колата пали от четвърт оборот,но разходът и отива към 16-17/100.В момента съм с натегнат винт и паля с малко повече въртене и вървежът е по-зле,но пък за сметка на това колата гори малко.

Тоя винт се регулира двигателя да работи на празен ход. Прави се да работи както на бензин така и на газ. Виж как работи на бензин запомни звука и започваш да въртиш от бедно да стане звука на празен ход като на бензин. А за паленето има роля месинговия винт той се прави на 1 об. и го оставяш така.
За празния може да се ориентираш и по обороти ако на газ са по ниски от бензина и започваш да отвиваш от бедно докато ги изравниш като на бензин. Тройника ако е прекалено отвит спъваш вървежа в ниските обороти. :biggrin


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16097
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Вто 12 мар 2019 21:50


Пластмасов винт - чувствителност на мембрана, месингов винт - за байпас на празен ход.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Сря 13 мар 2019 18:02


При пълния инжекцион са малко по-сложни нещата. Там наистина трябва да отидеш при газажията за настройки. Там няма тройник. Компютър командва рейката.


Потребителски аватар
muns61
VW експерт
VW експерт
Мнения: 6821
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Сря 13 мар 2019 18:04


Какво общо има ГИ с темата?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4694
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот Pet_rov » Чет 14 мар 2019 8:50


Нищо общо няма, а също така, точно тук, в този форум, има колеги, които сами си настройват ГИ и могат да сложат в малкия си джоб доста "газаджии".


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1606
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот quattro^^ » Чет 14 мар 2019 12:34


има ама има неразличаващи пълен от газов инжекцион


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пет 15 мар 2019 17:24


Тия обикновенни газови може да си ги регулираш както искаш от тройника за вървежа и горенето гледаш да не спъната просто.
Има от половин до един оборот разлика където колата е икономична в ниските обороти и градско, но я няма в високите обороти.
И половин един оборот където колата не е спъната в високите обороти. Ако караш градско може да се намали. Ако караш на дълго се увеличава защото в високите се постига икономия. Става нещо като контрол ама се прави ръчно. Той тоя тройник е за това да се върти ръчно. :biggrin


nogopechen
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nogopechen » Пет 15 мар 2019 21:19


Ако се изобрети едно механизъмче да се врътка от купето...


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 18 мар 2019 16:55


Сега разбрах. Когато няма ламда контрол а е с обикновен тройник, и той е нагласен според високите обороти на колата колко да е отворен. И тая газ в ниските обороти и градско на празен ход се харчи за тоя дето клати дърветата. Те за това нашите кошници горят по 10-15 газ градско защото именно поради тези причини. :stumm А като излезеш извън града 7газ. :mhihi


Потребителски аватар
muns61
VW експерт
VW експерт
Мнения: 6821
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Пон 18 мар 2019 17:40


Щото има значение колко ти е дълъг маркуча от изпарителя до регулировъчния винт и от него до плочката. Колко ти е диаметъра на плочката и колко е сечението на отворите в плочката, праз които минава газта. Кой ти ги смята тези неща... На повечето плочки, даже маркови, отворите са повече от необходимото.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 18 мар 2019 19:02


И това какъв ти е маркуча зависи колко ще въртиш врътките на изпарителя и тройника предполагам?


Потребителски аватар
muns61
VW експерт
VW експерт
Мнения: 6821
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Пон 18 мар 2019 20:29


Толкова си бос, че няма как да ти го обясня.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1655
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 18 мар 2019 20:36


Значе няма голямо значение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта