Мнение за дифузьор на смесител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот vaiper 1 » Сря 21 дек 2011 16:22


Това което си направил браво прочетох всичко,аз за мен стигнах до некои изводи които бих споделил.Значи неможе абу да варви така както ни се иска след 4500 оборота :Mr Green Fun Правил сам експерименти с моята но силата на тоя мотор е в икономията и то до 80 км каране след това гори доста защото е на база малак мотор и произтичащите последици.Това, че си правил плочката колкото и да я свиваш или разширяваш без предварение или закаснение неможе да го постигнеш и то на средно ниво.Разликата идва от това според мен че силата на самия мотор е ако центровката се бута идва или в ниските или в високите нали така,но несе променя като ефективност eusa Извода които аз сам направил за себе си е че на мен ми харесва да варви от ниските но нагоре куца и това е така защото конструктивно неможе да варви повече каквото и да правиш с газта според мен,тои може да варви и много но тогава гори зверски газ и масло което е неприемливо.Мои савет намери това положение което е наи оптимално за теб и така си караи колата,нашите коли неса нови а морално и физически остаряли затова неможе да варвят като некои определени модели,макар че си варвят добре за 75 коня.Има и нови които просто са сащите но с повече електроника откадето идва усещането за по голям варвеж :Mr Green Fun Зада ти харесва требва мн коли да покараш за да избереш кое лично ти харесва а невинаги имаме вазможност всичко е компромис в краина сметка :beer




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Сря 21 дек 2011 16:58


Тия 1100 оборота на празен ход са още един интересен момент в нашия спор с градския разход :Mr Green Fun
Иначе тия двигатели вече на 5000оборота са си умряли и нагоре само правят шум.Така са си по принцип.
Иначе газта ако не беше компромис нямаше да е почти наполовина по-евтина от бензина.Според мен обаче,ако изключим недостатъка че не може да се носи в туба(историята показва и обратното,но не смятам че е разумно и много приложимо) си става дори за основно гориво на автомобила.С подходящите центровки и неща двигателя може да си работи перфектно.Разбира се ако още от завода са направили някои неща спецялно за целта.Както показват твоите експерименти с малко занимавка човек може да си докара задоволителни резултати дори на стара кола и да не чувства дискомфорт при шофиране на газ :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот muns61 » Сря 21 дек 2011 17:13


Стефчо, до тук добре. Сега измисли как да направиш степен на сгъстяване 11 и ще видиш какво може този мотор на газ!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Сря 21 дек 2011 17:22


Сега да отваря двигател и да шлайфа глава или блок или да сменя цилиндри за спорта си е голяма играчка


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Сря 21 дек 2011 17:58


Никакви ремонти не го очакват тоя мотор - колкото изкара mhihi Дал съм достатъчно пари за него, мисля.
Това за ПХ, което ковалски спомена - работи добре на тия обороти, почти няма детонации. Аз мога и на 900 да я направя, но резултатът на ауспуха не ми харесва, играл съм го и тоя филм. Оборотите се гласят както при бензин на карбуратор - от винта на сместа се търсят най-високите - когато сместа има най-добро изгаряне оборотите са най-високи при равни други условия. Смятам, че при газта е същия принцип. Не ща колата ми да работи на бедни смеси, дори и на празен ход :Mr Green Fun Тия таксиджийски тактики не ми се нравят. Тук не се гони максимална икономия, ако някой все още не е разбрал. :beer


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Сря 21 дек 2011 18:31


Да знам го това.Наскоро имах ядове с оборотите падаха прекалено много,първо си помислих че е от кофти партида газ,но пак заредих и проблема не се оправи.Играх си с винта оправих ги,но после установих че ми беше разместена филтърната кутия незнайно защо и смучеше въздух над плочката...всъщност знам защо беше разместена-сменях един маркуч и явно съм я бутнал :Mr Green Fun
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали :) Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Сря 21 дек 2011 18:53


agent_kowalski написа:
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали :) Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?

Какво да ме засягаш. Аз съм си играл и съм го установил на практика на моят автомобил. При другите сигурно е подобно положението. Както сигурно си запознат бедната смес също не влияе добре на двигателя. Тоя болт, който е на изпарителя не е болт за оборотите на ПХ, както си мислят доста хора. Ти реално погледнато си ограничил дебита на газта, като си го натегнал прекомерно. Преди, когато оборотите ми бяха 900 на ПХ имах същия разход на гориво. Нали знаеш - по-скопена кола, повечко настъпване на педала за газта. За мен това е правилната настройка на автомобил с АГУ - така хем динамиката е прилична, хем не гори много газ. :да:
Разгледай из руските сайтове как се прави настройка на карбуратор 2е3 или 2е2 и ще разбереш за какво иде реч. При газта е същото. Имаш винт за дебит (при АГУ тройник) - количество, имаш винт за качество на сместа (на изпарителя).
Методиката за настройка е следната:
1. Въртиш болта за качеството, докато оборотите станат максимално високи.
2. Настройваш винта на количеството.
3. После отново от болта за качеството докато станат максимално високи.
и така.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Сря 21 дек 2011 19:03


Мога да пробвам да ги вдигна малко да видя какво ще стане.Иначе знам че е за сместа.Иначе пак както съм казвал съм доволен от динамиката на колата.Е предполагам че сигурно може да се вдигне с 5% по някакъв начин без да пострада разхода от това.Иначе дали му има нещо на двигателя от това времето ще покаже :)


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2150
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 21 дек 2011 19:28


В темата по-напред казваш,че си си играл с предварението.
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите

Последна промяна от Vidol Nikolov на Сря 21 дек 2011 19:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Сря 21 дек 2011 19:30


Поиграх си, но не много. Мръднах делкото с 1-2мм предполагам, че е отишло докъм 15-16 поне (преди това беше къмто 8 мерено със стробоскоп). Хареса ми вървежа при средни обороти и го оставих така. При заводски 5-6 мисля е достатъчно. ПН заводското му го дават 16 мисля. :beer
За съжаление не разполагам със стробоскоп, не ми се дават пари за тоя уред заради едно предварение, дето ще го пипна веднъж годишно и то да пробвам mhihi

Последна промяна от stefan4o на Сря 21 дек 2011 19:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот vilden » Сря 21 дек 2011 19:42


Много интересна тема. :bowdown


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот muns61 » Сря 21 дек 2011 19:44


Vidol Nikolov написа:В темата по-напред казваш,че си си играл с предварението.
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите

Рядко копирам цяло мнение, на което отговарям, ама тези десети от градуса ме убиха! :lol:
Ти сигурен ли си, че са 19.6, а не 19.5 градуса? :lol: По коя скала ги измери?
И други са виждали стробоскоп...


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2150
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 21 дек 2011 21:32


При мен десетите от градуса промениха максималната скорост на 3-та,както и еластичността на колата,имам впредвид че преди корекцията стигаше до 6000(3-та),а след това 6500.Като със старото предварение се получаваше едно тъпчене след 5500.
Не убеждавам никого,който иска да вярва,аз споделям опит.
Нека не превръщаме темата на колегата в спор кой какво е виждал и кво е мерил :beer
За мен показание на дисплея 19.6 означава 19.6,а ти ако използваш някакъв стробоскоп от ерата на флинстоун си е твоя работа


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Сря 21 дек 2011 21:37


Значи моите изводи се потвърдиха. По-голямото предварение дава идеална еластичност в ниски и средни обороти, на високи - мъка. Но, няма да пипам, на мен лично повече ми допада варианта да изпреварвам с галене на педала на газта, отколкото понижаване на предавка и лютеницата :beer
Сега ако ми се занимава и ми се дават пари ще лепна един ТАП. Ако наистина дава предварение в средните и съответно го отнема при по-високите обороти, то си заслужава, понеже така хем д@пето в рая хем е х@@ докрая mhihi И други работи искам да направя с клапани, релета и бутони и планки, ама... не зная заслужава ли си занимавката и дали няма всеки път като запаля колата да ми е притеснено някой клапан да не даде фира и да стане беля :roll:
Да обобщим - тия 8 волтови астматици има ли изобщо смисъл да ги правим да бягат на 6000 оборота? mhihi Моето мнение е твърдо нИИИе :screwy


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2150
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 21 дек 2011 21:52


Ми може и да няма смисъл,ама крастата иска своето mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта