Съвет за ползване на АГУ ?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Съвет за ползване на АГУ ?
вчера сложих и аз газ ( въпречки че преди 1 година ми се струваше немислимо и смешно даже и да си го помисля ) значи понеже ми я монтира един познат,ми даде следния съвет:Вечер малко преди колата да се паркира за по постоянно да се превключи на безнзин за да може двигателя да поработи на бензин-причината е че газта се окислява и се получават отлагания и като се изключи на газ остава газ в цилиндрите която се оклслява
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: едно съветче !!
www.arenabg.com написа:вчера сложих и аз газ...
Да беше казал каква е колата
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: едно съветче !!
Голф 3 1.8 моно
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
принципно на моно-то се слага електрически изпарител и бутон с автоматично превключване газ/бензин.
т.е. при гасене на двигателя автоматично се спира газта и се отваря бензиновия клапан.
мотора пали на бензин и при надвишаване на определени обороти/примерно 2000/ се преминава на газ.
ако АГУ-то е най-обикновенно с вакумен изпарител преди да загасиш колата за по-дълъг престой премини в режим бензин с цел да палиш по-лесно при по-студено време и за да предпазиш изпарителя от повреди/скъсване на мембраните/
п.с. окисляване на цилиндрите от газта? hmmmm
т.е. при гасене на двигателя автоматично се спира газта и се отваря бензиновия клапан.
мотора пали на бензин и при надвишаване на определени обороти/примерно 2000/ се преминава на газ.
ако АГУ-то е най-обикновенно с вакумен изпарител преди да загасиш колата за по-дълъг престой премини в режим бензин с цел да палиш по-лесно при по-студено време и за да предпазиш изпарителя от повреди/скъсване на мембраните/
п.с. окисляване на цилиндрите от газта? hmmmm
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
ами изпарителя е електрически ,и бутона за които говориш е на лице и точно така превключва над 2000оборота,само че при гасене на колата не се гаси авотматично на бензин а на газ после при стартиране се подава бензин за да запали и се прехвърля автоматично на бензин
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Незнам какво е съдържанието на сяра в Пропан бутана или сиреч ЛПГ-то.Но утре ако имам време ще видя за метана сертификата тъй като имамдостъп до него - щото работя с него.Но мисля че е не е много.Тва за оксиляването не съм мног съгласен.Не го отричм но все пак когато двигателя се спре е позгрял.Общо взето всичко летливо отлита.Остава много малко количество от горивото.Бих се съгласил за окисляване от ОДОРАНТА в газта.Тя има някой такива качества.Както казах утре ако имам време ще проверя.Но за метана не е задължително да се одорира за промищлени нужди.Мисля че и за колите е в сила.При метана одоранта е смес от МТМ и THT.Първото не го помня но второто е ТЕТРАХИДРОТИОФЕН.Гадна отвратителна смрад.Одоранта се съхранява в бутилки от неръждаема стомана.Та не съм много добър химик но не мисля че се получават кой знае какви окиси.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта