Съвет за ползване на АГУ ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Съвет за ползване на АГУ ?

Мнениеот landwarrior » Съб 08 окт 2005 18:28


вчера сложих и аз газ ( въпречки че преди 1 година ми се струваше немислимо и смешно даже и да си го помисля :oops: ) значи понеже ми я монтира един познат,ми даде следния съвет:Вечер малко преди колата да се паркира за по постоянно да се превключи на безнзин за да може двигателя да поработи на бензин-причината е че газта се окислява и се получават отлагания и като се изключи на газ остава газ в цилиндрите която се оклслява




Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 08 окт 2005 19:45


Моя съвет след като 3 години само на газ съм карал с обикновенна газова е: вечер минаваш на бензин задължително! Така сутрин ще пали и по-лесно...незабравяй че идва зима


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: едно съветче !!

Мнениеот vasstop » Нед 09 окт 2005 9:31


www.arenabg.com написа:вчера сложих и аз газ...

Да беше казал каква е колата


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: едно съветче !!

Мнениеот landwarrior » Нед 09 окт 2005 9:36


Голф 3 1.8 моно


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 11 окт 2005 13:01


принципно на моно-то се слага електрически изпарител и бутон с автоматично превключване газ/бензин.
т.е. при гасене на двигателя автоматично се спира газта и се отваря бензиновия клапан.
мотора пали на бензин и при надвишаване на определени обороти/примерно 2000/ се преминава на газ.
ако АГУ-то е най-обикновенно с вакумен изпарител преди да загасиш колата за по-дълъг престой премини в режим бензин с цел да палиш по-лесно при по-студено време и за да предпазиш изпарителя от повреди/скъсване на мембраните/

п.с. окисляване на цилиндрите от газта? hmmmm


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 11 окт 2005 13:09


golfer написа:п.с. окисляване на цилиндрите от газта? hmmmm

А-ХА H2SO4 -> сярна киселина :)
това е окисляването...
Голфетката 3 година па нищо и няма :) още не е разядено никое бутало или глава :)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 11 окт 2005 15:39


ами изпарителя е електрически ,и бутона за които говориш е на лице и точно така превключва над 2000оборота,само че при гасене на колата не се гаси авотматично на бензин а на газ после при стартиране се подава бензин за да запали и се прехвърля автоматично на бензин


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 11 окт 2005 22:47


Незнам какво е съдържанието на сяра в Пропан бутана или сиреч ЛПГ-то.Но утре ако имам време ще видя за метана сертификата тъй като имамдостъп до него - щото работя с него.Но мисля че е не е много.Тва за оксиляването не съм мног съгласен.Не го отричм но все пак когато двигателя се спре е позгрял.Общо взето всичко летливо отлита.Остава много малко количество от горивото.Бих се съгласил за окисляване от ОДОРАНТА в газта.Тя има някой такива качества.Както казах утре ако имам време ще проверя.Но за метана не е задължително да се одорира за промищлени нужди.Мисля че и за колите е в сила.При метана одоранта е смес от МТМ и THT.Първото не го помня но второто е ТЕТРАХИДРОТИОФЕН.Гадна отвратителна смрад.Одоранта се съхранява в бутилки от неръждаема стомана.Та не съм много добър химик но не мисля че се получават кой знае какви окиси.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта