Моделът е StarGas с автоматично превключване на бензин/газ
Търся схема за свързване на този ключ
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся схема за свързване на този ключ
ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪъъъъъъъъъъъъъъ. Какво е това?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся схема за свързване на този ключ
Това е ключ за превключване на газ/бензин за кола с газова уредба.
Повечето имат следните изводи :
-захранване и маса (червен и черен съответно)
-кабел,който е под напрежение при бензин (при моноинжекция управлява реле,което прекъсва или съедниява според положението на ключа веригата към инжектора).При мен моне е жълт.
-кабел,който подава напрежение при положение за газ - подава напрежение към газов клапан и клапана на изпарителя.При мен той е син.
-кабел,който получава импулсите от индукционната бубина (увива се около централния кабел на виското напрежение) - кафяв при мен.
-кабел,който следи нивото на газта в бутилката ако сондата го позволява - при мен е бял.
Колега,драсни някакъв модел на това чудо за да може да се ровне по-прецизно из нет-а и да излезе нещо конкретно.
Принципно ако надушиш кое му е захранването (вероятно червен и черен ако има такива) и го подкараш лесно можеш да се ориентираш кое какво е като си направиш една дребна опитна постановка на това чудо в домашни условия.
Успех!
Повечето имат следните изводи :
-захранване и маса (червен и черен съответно)
-кабел,който е под напрежение при бензин (при моноинжекция управлява реле,което прекъсва или съедниява според положението на ключа веригата към инжектора).При мен моне е жълт.
-кабел,който подава напрежение при положение за газ - подава напрежение към газов клапан и клапана на изпарителя.При мен той е син.
-кабел,който получава импулсите от индукционната бубина (увива се около централния кабел на виското напрежение) - кафяв при мен.
-кабел,който следи нивото на газта в бутилката ако сондата го позволява - при мен е бял.
Колега,драсни някакъв модел на това чудо за да може да се ровне по-прецизно из нет-а и да излезе нещо конкретно.
Принципно ако надушиш кое му е захранването (вероятно червен и черен ако има такива) и го подкараш лесно можеш да се ориентираш кое какво е като си направиш една дребна опитна постановка на това чудо в домашни условия.
Успех!
- elbibo7100
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Търся схема за свързване на този ключ
колега ако още не си го свързал, ето как е при мен:
-червен- 12волта от контакт(бобина)
-жълтозелен - маса
-лилав- към релето за за прекъсване на притока на бензин(+);/релето трябва да е "нормално-затворено" т.е. с четири клеми 30,85,86,87/.
-син- към релето за клапана на газта и изпарителя(+)
-кафяв- намотава се върху централния кабел на бобината
успех
-червен- 12волта от контакт(бобина)
-жълтозелен - маса
-лилав- към релето за за прекъсване на притока на бензин(+);/релето трябва да е "нормално-затворено" т.е. с четири клеми 30,85,86,87/.
-син- към релето за клапана на газта и изпарителя(+)
-кафяв- намотава се върху централния кабел на бобината
успех
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Търся схема за свързване на този ключ
Здравейте, за да не пускам нова тема пиша в тази. Интересувам се на този ключ
ето това са му кабелите дето влизат в него
от ляво надясно син, кафяв, червен и черен.
Интересувам се на кои кабели да дам на късо с един кламер за да карам на газ. Колата прави мизерии и имам предчуствие че е от ключа. Нямам друг ключ обаче за проба, но ако покарам само на газ без ключа мисля ще станат нещата.
Едит: потърсих с гугъл по името на ключа и излезе тема в хонда форума за смяна на същия превключвател. там пича е написал
Би трябвало да е прав, но ще очаквам и тукашно потвърждение
Едит 2: Докато чаках и стана време да тръгвам, та забодох кламера на синьото и червеното и се оказа така.
ето това са му кабелите дето влизат в него
от ляво надясно син, кафяв, червен и черен.
Интересувам се на кои кабели да дам на късо с един кламер за да карам на газ. Колата прави мизерии и имам предчуствие че е от ключа. Нямам друг ключ обаче за проба, но ако покарам само на газ без ключа мисля ще станат нещата.
Едит: потърсих с гугъл по името на ключа и излезе тема в хонда форума за смяна на същия превключвател. там пича е написал
necentrovaniq написа:Днес реших най-накрая да си сменя ключето,че ми писна да давам на късо червената и синята,за да съм на газ...
Би трябвало да е прав, но ще очаквам и тукашно потвърждение
Едит 2: Докато чаках и стана време да тръгвам, та забодох кламера на синьото и червеното и се оказа така.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта