Настройка на електрически изпарител BRC

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 30 мар 2006 8:35


подесетвайки написаното :?
#3 е за регулиране на притока на газта т.е. вдигане и сваляне на оборотите.
завърти го с половин оборот в някоя от посоките и после форсирай мотора.
ще видиш изменение на празен ход.
така ще определиш коя посока е за "+" и коя за "-".
задължително се прави на загрял в работна температура двигател.

#4 е пробката за източване на мизерията събрала се в изпарителя/конденз,масло и пр./
развърта се на угасен двигател. - и на задължително спрени кранове на газта!!!
mod edit: vasstop

другите две врътки не те интересуват. :wink:




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 30 мар 2006 12:06


golfer не написа:#4 е пробката за източване на мизерията събрала се в изпарителя/конденз,масло и пр./
развърта се на угасен двигател. - и на задължително спрени кранове на газта!!!
mod edit: vasstop


Не е задължително за са спрени крановете на газта, имаш два газови клапана преди това... Задължително е само колата да е изгасена...

Последна промяна от zmej на Чет 30 мар 2006 13:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 30 мар 2006 12:44


змейче,
нЕма 'а ме цитираш щото това за крановете не съм го писал аз :D


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Чет 30 мар 2006 16:33




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 31 мар 2006 8:53


Благодаря колеги!Днес ще връткам врътка номер 3 за да вдигна малко оборотите, т. като един майстор от сервиза в който ходя най-редовно ми каза че са ниски и за това се появяват някакви гадни вибрации. В момента оборотите са някъде на 800, ще ги направя на 900-950. Сега разбрах защо след като врътках врътка номер 3, не се променяше нищо - защото е трябвало след това да извфорсирам мотора. Иначе ми е много интересно, как преди година след като оборотите си бяха пак 800, ги нямаше тези вибрации, а сега ги има :roll: , при положение че майстора твърди че всички тампони са наред, особено тези на двигателя. На вас как ви се струват тези 800 оборота - малко или нормално?!
Momcho, благодаря за линка, обаче там, отново, за мое съжаление, упътванията за BRC са на някакви други езици и доста подробни.
В крайна сметка някой ще ми каже ли врътки 1 и 2 за какво са, защото въртях преди седмица номер 2?По принцип се старах да върна положението и такова каквото беше преди това, но ...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 31 мар 2006 11:15


Според PDF-a за конструкцият на БРЦ АТ-90 това, което си означил с '3' е 'idle speed screw' - демек винта за регулиране на празния ход, а едно от двете (или '1', или '2') е 'sensitivity screw' - винт за регулиране на количеството газ, което ти пуска изпарителя в зависимост от подналягането от всмукателните колектори.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Нед 20 юли 2008 13:00


Малко е стара темата, но ме интересува какви са точно двата винта със шестограма. Обозначеният с номер 1 на снимката от първа страница е за чувстрвителността.
Въпросът ми е за какво е номер 2, каква фукция изпълнява? На изпаритяля при мен е завит до края. Какъв е смисъла от него ако е така?
Аз ръчках настройката на изпаритела и винта за празен ход беше също затегнат до края. Аз си мисля, че "маисторите" ако могат изобщо да се нарекат такива нямат никаква представа.
Ако карам например с 3000 оборота и изключа от скорост оборотите падат до 200/300 и понякога гасне, ако не угасне се вдигат след около секунда до нормалните на празен ход. Проблема не се премахва ако си играя с винта за празен ход. Така беше и след като "специалистите" са я настроивали на анализатор.Направо ме вкарва в шах тоя изпарител.
Вече си мисля, че може и да е от ламбда сондата, но на бензин не го прави. Предишния голф 1,8 90 к.с. беше с ловато и нямаше такиви проблеми и максималния разход беше 10,7 на 100км гадско при еднакав тип на каране. Сега с това АБУ гардско е минимум 12 и нагоре...Май се на...а баща ми с това БРЦ. А и са ми го оставя и взима пасата и трябва да се мъча няколко месеца с него.

Моля ако някой има представа как фукционира тая "чикия" БРЦ за малко помощ!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 юли 2008 22:56


Това, навитото докрай е просто тапа - отвий го и ще видиш, че отзад няма нищо... може да се развива в случай, че се задръсти изпарителя - оттам газта ще си издуха боклуците самичка :)
Най-вероятно трябва да си почистиш стъпковия мотор на двигателя и проблема ще ти изчезне!


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Пон 21 юли 2008 19:07


The_Machine написа:Това, навитото докрай е просто тапа - отвий го и ще видиш, че отзад няма нищо... може да се развива в случай, че се задръсти изпарителя - оттам газта ще си издуха боклуците самичка :)
Най-вероятно трябва да си почистиш стъпковия мотор на двигателя и проблема ще ти изчезне!


Много благодаря за информацията :wink:


Потребителски аватар
ZdrawkoBojilo
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 09 окт 2018 19:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на електрически изпарител BRC

Мнениеот ZdrawkoBojilo » Вто 09 окт 2018 20:23


Здравей те колеги .видях,че колегата има проблем с настроиките на БРС изпаритела ,Виждам качена снимка на изпарител с цифри 1 2 и 3.Иглата с ном 2 е за фининастройки на ниските и високите обороти .откачи плюсовия кабел с обувката на клапана на газта на негово место сложи др кабел с обувка ,кото може да ти стига до плюса на акумолатора, извади маркуча от изпаритела който захранва карбуратора Като допреш новия пуснат кабел на плюса клапана ще отвори много е важно какво ще се чува хуууу или сссссс .когато чуеш хуууу иглата с ном 3 е навита много Желателно е да се чува леко съскане .с иглата ном 3 се прави корекцията


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Настройка на електрически изпарител BRC

Мнениеот stefan4o » Сря 10 окт 2018 6:42


А видя ли, че темата е отпреди 10 години?


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Настройка на електрически изпарител BRC

Мнениеот ivan_pop » Сря 10 окт 2018 8:31


А освен че е стара темата,това което е написал не е вярно!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта