Настройка на електрически изпарител BRC

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Настройка на електрически изпарител BRC

Мнениеот doktora » Чет 16 мар 2006 10:56


Колеги, имам такъв инсталиран изпарител на Пасата, много съм доволен от него, обаче е факт че за някой неща от него си нямам никаква представа за какво са. Даже ще си призная, че не знам от къде се регулират ниските обороти, за което моля да ми обясните коя врътка за какво служи. Има едни врътки които са за ключ шестограм, друга която е по - голяма, може да се хване с пръсти и да се върти. Знам че трябва да има и нещо като пробка, от която да се източват от време на време мръсотийте от изпарителя?!Жалко че няма някаква схема или снимка на изпарителя.




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 16 мар 2006 11:01




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 16 мар 2006 11:09


Даскале, тази тема е за изпарител Ловато, а аз питам за BRC!Мен ме интересуват самите джаджи по самия изпарител кое за какво е, а не как да си настроя разхода на газ от дроселчетата.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 16 мар 2006 12:36


Докторе, виж тук...


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 16 мар 2006 13:34


Благодаря ти Змейчо! Има доста ценна информация. Трябва да си погледна какъв ми е точно модела на редуктора.Жалко че специално за BRC схемата е доста подробна, не е на български и не можах добре да се ориентирам. Като погледна какъв е модела, както и разните врътки по изпарителя, ще се обърна пак към теб с лична бележка за въпроси, защото гледам че и ти си с BRC!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 16 мар 2006 13:37


Докторе поразтърси се в нета и ще намериш, не само кое за какво служи ами и как да си го регулираш.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 28 мар 2006 17:40


Решил съм да направя 1-2 снимки на изпарителя, да сложа номерца на разните джаджи по него и да ги постна тук в форума, защото никъде не можах да намеря сносно и разбираемо упътване за него. Малко са ми ниски оборотите и искам да ги вдигна, не искам да почна да въртя разни врътки без да знам коя за какво е.
И да попитам - ако съм улучил врътката, каква може да е причината за да не мога да вдигна оборотите, а да успявам само леко да ги сваля?Отивам да снимам редуктора.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 28 мар 2006 17:45


Абе върти без да се притесняваш бе човек!
Две врътки са!!!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 28 мар 2006 18:54


Хайде колеги помагайте. Казвайте кое число какво е.

Изображение

4- мисля че е пробката, която един газаджия не успя да развие


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 18:56


Пробката-4 е за боклуците.3 е за газта. Демек колко количество газ да се подава към изпарителя. А 1 и 2 не ги пипай! :!: :lol:
А тва да не е BRC AT190E или нещо такова? :?:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 29 мар 2006 7:36


Моля за по подробни обяснения. Кое от врътките е за регулиране на оборотите? Какво означава че номер 3 е за газта - от нея зависи дали сместа ще е по обогатена или по бедна на газ ли? Вчера се опитах да завъртя врътка номер 2, но тя беше много яко стегната, поради което не помръдна. Имам предположение че номер 1 е за оборотите, но за съжаление успявам само малко да ги сваля.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 29 мар 2006 9:06


Номер 3 ти е за газта. Пробвай леко да я врътнеш на някоя от двете посоки и или ще паднат или ще се качат


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 29 мар 2006 13:37


Май си противоречиш с blacki?!Трябва да съм сигурен, защото не искам да въртя , а после да се окаже че не трябвало от там. Точно тази врътка (3) е трудно да разбереш на какво положение е била преди човек да започне да я върти.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 29 мар 2006 13:43


blacki написа: А 1 и 2 не ги пипай! :!: :lol:

Страшно си ги обяснил нещата колега. Направо те разбрах за какво служат, особено 1 и 2, както и 3, защото ми се струва че те всички са "за газта".


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 29 мар 2006 14:25


doktora написа: Трябва да съм сигурен, защото не искам да въртя , а после да се окаже че не трябвало от там. .

Абе човек,върти спокойно ве :roll:
Какво се притесняваш,най-много да си я нагласиш сам и да спестиш 10-20 лева за връткането от "майстор" :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта