Трудно пали след престой

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Трудно пали след престой

Мнениеот Pet_rov » Пон 10 апр 2017 9:29


Да, с такъв съм. По принцип и аз се съмнявах в него. Продават го отделно, но цената му е кофти 38 лв. Ама явно ще се жертвам да купя. Вадил съм стерженчето, от едната страна е леко "надрано", ако може така да се каже. Сменял съм му челната гумичка 3 пъти. Поразпънал съм му пружинката също, но явно му е дошло времето.




dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Трудно пали след престой

Мнениеот dreadx » Вто 11 апр 2017 2:18


Сложи един нормален клапан за газ от 13 лв., завий го непосредствено преди изпарителя. И също ако имаш възможност, направи копчето за газ така, че да може да изключва този клапан - да има неутрална позиция - нито на газ, нито на бензин. При гасене го спираш от копчето, клапанът затваря, а колата да си угасне от само себе си. Не слагай клапана като мен на 50 см. от изпарителя, защото сега на всяко гасене го чакам по 20 секунди на празен ход да изгори газта, иначе и на мен ми се дави после при палене.

За стерженчето не знам какво имаш предвид, че от едната страна, че е леко надрано - но ако е по дължината му, нормално - нали се трие при движението си. Може да го шлайфнеш леко с фина шкурка 2000 на ръка, за да се движи гладко.
И най-важното е гумичката да не се е втвърдила, за да затваря добре. Също и повърхността с която контактува да е равна и гладка (около отвора да не са се натрупали някакви боклуци, които да му пречат да затвори плътно).


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Трудно пали след престой

Мнениеот Pet_rov » Вто 11 апр 2017 14:31


Да кажа какви ги свърших. Свалих клапана, смених гумичката на стерженчето/котвата. Беше се вдлъбнала на мястото на контакт с корпуса на изпарителя. Излъсках всичко до блясък вътре. После направих тест. Карах 4 км до едно място. Угасих. Бавих се около 25-30 минути. Запали от раз. След малко пак имам излизане и ще я тествам отново. Гумичката струва 80 стотинки. На клапана му намалили цената - 27 лева. Ти да видиш...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 157 госта