Копче "Газ-Бензин"

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот velinsl » Вто 15 юни 2010 14:38


qNkyLow написа:
velinsl написа:Ако е моно няма нужда да се прави каквото и да е, за да пали директно на газ.



Еми моно е.. ама пали на бензин и после прехвърля на газ (след 2000 оборота) :(


И при мен е така, на теория. На практика, виж по-горния ми пост.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7162
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот Winner25 » Вто 15 юни 2010 14:58


IANSTO написа:Става въпрос отново за това копче . Проблемът е ,че не прехвърля на газ ( метан ) когато аз искам а прехвърля когато то си иска . По принцип е направено да прехвърля след 2000 оборота , така и работеше до скоро . За пример ще дам случката от вчера . Вчера сутринта поработи 1 - 2 минути на бензин след което вдигнах оборотите и прехвърли на газ . След обяда тръгвам отново работи на бензин вдигам оборотите , нищо продължава да работи на бензин . Някъде след 20 минути прехвърли !
Да ме насочите на някъде ? Може ли испарителя да има нещо общо с моят проблем ? [/color]

При обикновенните газови уредби, прехвърлянето зависи само то копчето и от кабела намотан около високоволтовия кабел между бобината и дистрибуторната капачка. Може да се провери дали въпросния кабел е добре намотан.
При инжекционите мисля че се следи и температурата. Метановите не знам как се правят :roll:


Потребителски аватар
qNkyLow
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 10 май 2010 4:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот qNkyLow » Вто 15 юни 2010 21:35


IANSTO написа:
Winner25 написа:
qNkyLow написа:


Как ?! :?: :wink:

някъде от страни на ключа или отзад трябва да има отвор. От там с отверка се регулира :wink:


Колега удобно ли е и аз да ви попитам нещо ?
Става въпрос отново за това копче . Проблемът е ,че не прехвърля на газ ( метан ) когато аз искам а прехвърля когато то си иска . По принцип е направено да прехвърля след 2000 оборота , така и работеше до скоро . За пример ще дам случката от вчера . Вчера сутринта поработи 1 - 2 минути на бензин след което вдигнах оборотите и прехвърли на газ . След обяда тръгвам отново работи на бензин вдигам оборотите , нищо продължава да работи на бензин . Някъде след 20 минути прехвърли !
Да ме насочите на някъде ? Може ли испарителя да има нещо общо с моят проблем ?




Много добре казано колега...същия проблем е и при мен...прехвърля когато си поиска и се чудя да върва ли да копувам ново копче...защото както споменах в началото на темата скоро си купих тази кола ( на 6 май ) и ...тя си беше с това копче и се чудя кфо да правя :(


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот ti6ogb » Чет 24 юни 2010 18:29


Колега, копче с 3 положения(чешко или полско-не помня )струва 20/25 лв.Номера е да го свържеш както трябва.Уапех.
А това помпата дали да работи или не незнам,моята работи постоянно ,защото нещо компа ми се прецака и сега релето ми е постоянно свързано(тоест помпата не се изкючва).


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 419
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот spirof » Пет 25 юни 2010 22:58


Колега, щракни му една снимка да видим за какво се изписаха толкова букви. Не е истина какви ментаци се продават.


Потребителски аватар
mickoff
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Копче "Газ-Бензин"

Мнениеот mickoff » Сря 22 сеп 2010 15:25


Автоматичното прехвъряне бензин-газ си има предимствата, но ако е с ръчно ключе и реленце при аварийно положение имаш повече варианти. Аз съм такова ръчно ключе /с две положения/ и съм доволен, но винаги си гася и след това паля на бензин - не искам автомобила ми да стане изцяло газов :D
А относно спирането на бензиновата помпа по време на работа на газ и двата варианта си имат предимства и недостатъци - аз съм бил и на двата варианта - всеки сам да си реши според ситуацията.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: viksanlg и 2 госта