Passat 2.3 VR5, AGZ на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Пон 27 сеп 2010 10:31


Lisho написа:
BG_POLICE написа:Никой ли не е ползвал добавки за горивото от които да е доволен? :!:

Аз лично съм пробвал Изображениеима ефект, поне в моя случай.
По между другото хвърли едно око тук и тук.


Колега откъде да си купя от тази добавка и каква и е цената, съответно в какво съотношение се смесва?




Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот Lisho » Вто 28 сеп 2010 15:10


BG_POLICE написа:.....
Колега откъде да си купя от тази добавка и каква и е цената, съответно в какво съотношение се смесва?

Продава се в бензиностании Shell ~21 лв Лукойл ~17 лв.
За съотношението има много варианти.На чуждите сайтове пишат, че с цялата опаковка се третира 50-60 лт.,в БГ указанията как се употребява пише само, че се смесва с бензина.
По вярвам, че се смесва с 50-60 лт.По другите форуми твърдят,че тези добавки са нож с две остриета ако не се смеси в пропорция може да прецакат нещо друго (я ламбда, а катализатор).Аз сипах 30лт и 1/2 от добавката.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Вто 28 сеп 2010 15:45


Мерси за отговора! Ще видя да взема такава и ще направя като теб първо с 30 литра и полвината шише и после другата половина пак за 30 литра! Попринцип доколкото знам такава профилактика се прави между 1500 и 3000 километра, като зависи от продукта, но се чудя как ще стоят нещата когато не карам постоянно на бензин? Ти какво ще кажеш през колко километра да правя подобна процедура?


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот Lisho » Вто 28 сеп 2010 18:48


BG_POLICE написа:... Попринцип доколкото знам такава профилактика се прави между 1500 и 3000 километра, като зависи от продукта, но се чудя как ще стоят нещата когато не карам постоянно на бензин? Ти какво ще кажеш през колко километра да правя подобна процедура?

Според различни източници ~ 5 000 km.
Правиш магията (бензин + добавка) и караш на бензин доката я издухаш през ауспуха.Аз така направих забърках 30 лт + добавката и ходих до морето на бензин :banghead:.Иначе ако забъркаш "магията" и не я използваш изветрява докато се лашка в резервоара.След този воаяж ходих на ултразвук и нищо не откриха.Инжекторите били перфектни.Или добавката си е свършила работата или не са били достатъчно задръстени. :wink:
И леко в страни от темата.
Аз например правя следното зареждам Shell V-Power Racing (5лт.) + Н95 (5лт.) от Лукойл и това в рамките на 2 месеца се издухва (ползвам го само за подгряване докато превключа на газ на 30°).Другия трик е да се зарежда пресен бензин Н98 и да се издухва в рамките на 1 месец.
Този Н95 се превръща в някаква субстанция между Н86 и Н92 особенно ако преседи над 3 седмици независимо в какви резервоари (на бензиностанцията или на колата).Даже и старата В3 не го харесва.

Последна промяна от Lisho на Сря 29 сеп 2010 7:27, променено общо 1 път.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Вто 28 сеп 2010 21:08


Ами съгласен съм с теб но аз така или иначе си паля на бенз и си покарвам няколко километра, така че бързичко поиздухвам бенза :) Но може би си прав че като забъркам добавката трябва да изгоря бензина и тогава да карам на газ! Иначе си мислех дали ще изветрее ако забъркам 30 литра и си карам на газ, защото то пак ще карам известно време на бенз, но дали ще го игоря достатъчно бързо (попринцип си е лкомичка моята ламя и мисля, че няма да му се чуди много)!


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот kiriko » Сря 29 сеп 2010 8:51


BG_POLICE написа:Ами съгласен съм с теб но аз така или иначе си паля на бенз и си покарвам няколко километра, така че бързичко поиздухвам бенза :) Но може би си прав че като забъркам добавката трябва да изгоря бензина и тогава да карам на газ! Иначе си мислех дали ще изветрее ако забъркам 30 литра и си карам на газ, защото то пак ще карам известно време на бенз, но дали ще го игоря достатъчно бързо (попринцип си е лкомичка моята ламя и мисля, че няма да му се чуди много)!


Човече , чета ти постовете на теб и на другите колеги за добавките и се чудя от къде ще ви се задръстят инжекторите и т.н. Та малко да ти разясня за ГИ Фобос , то и другите ГИ са почти на същият принцип , но няма значение.1.Газта на ГИ минава към всмукателните тръби през собствени инжектори и въобще не достига до тези за бензина;2. Когато автомобила работи на газ ,бензиновите инжектори не работят(следователно не работят на сухо и няма как да се задръстят , клеясат и т.н.;3.Бензиновата помпа работи постоянно дори когато си на газ - това значи че до бензиновите инжектори постоянно има бензин(който циркулира) ,като по този начин те са в постоянна влажност и са предпазени от изсъхване от топлината на двигателя;4.Всички добавки са за ужким прочистване на дюзите от нагар(от газта нагар няма), те са на принципа на високооктанови петролни продукти , никъде не пише по етикетите им че като си карал известно време на газ след това трябва да сипеш от тях за да се прочистят дюзите на бензин;5.Дюзи се чистят единствено на ултра звук , всичко друго е легенди;6.За да се повредят бензиновите дюзи трябва:газта да минава директно през тях , да работят на сухо , когато двигателя работи на газ(да не са изключени),горе изброените неща при теб ги няма , така че не виждам смисъл да се тревожиш напразно ;
Коли от Италия идват с ГИ поставени преди 5,6 и повече години и като превключиш на бензин работят без никакъв проблем(естествено винаги има изключения);
Покарай си колата с ГИ известно време , ако забележиш и най-малка промяна в работата на бензин , в което много се съмнявам , сипи си от така прехвалените добавки и виж дали ще се оправят нещата. Аз съм минал над 30000км и нямам проблем с дюзите , а на мой познат на МB W210 ГИ е поставен в Италия 2005г и до този момент проблеми няма !
ПП не забравяй че зимата , колата ще ти гори най-малко 0.5-1 л. бензин на ден .
Поздрави !


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Сря 29 сеп 2010 10:03


kiriko написа:
BG_POLICE написа:Ами съгласен съм с теб но аз така или иначе си паля на бенз и си покарвам няколко километра, така че бързичко поиздухвам бенза :) Но може би си прав че като забъркам добавката трябва да изгоря бензина и тогава да карам на газ! Иначе си мислех дали ще изветрее ако забъркам 30 литра и си карам на газ, защото то пак ще карам известно време на бенз, но дали ще го игоря достатъчно бързо (попринцип си е лкомичка моята ламя и мисля, че няма да му се чуди много)!


Човече , чета ти постовете на теб и на другите колеги за добавките и се чудя от къде ще ви се задръстят инжекторите и т.н. Та малко да ти разясня за ГИ Фобос , то и другите ГИ са почти на същият принцип , но няма значение.1.Газта на ГИ минава към всмукателните тръби през собствени инжектори и въобще не достига до тези за бензина;2. Когато автомобила работи на газ ,бензиновите инжектори не работят(следователно не работят на сухо и няма как да се задръстят , клеясат и т.н.;3.Бензиновата помпа работи постоянно дори когато си на газ - това значи че до бензиновите инжектори постоянно има бензин(който циркулира) ,като по този начин те са в постоянна влажност и са предпазени от изсъхване от топлината на двигателя;4.Всички добавки са за ужким прочистване на дюзите от нагар(от газта нагар няма), те са на принципа на високооктанови петролни продукти , никъде не пише по етикетите им че като си карал известно време на газ след това трябва да сипеш от тях за да се прочистят дюзите на бензин;5.Дюзи се чистят единствено на ултра звук , всичко друго е легенди;6.За да се повредят бензиновите дюзи трябва:газта да минава директно през тях , да работят на сухо , когато двигателя работи на газ(да не са изключени),горе изброените неща при теб ги няма , така че не виждам смисъл да се тревожиш напразно ;
Коли от Италия идват с ГИ поставени преди 5,6 и повече години и като превключиш на бензин работят без никакъв проблем(естествено винаги има изключения);
Покарай си колата с ГИ известно време , ако забележиш и най-малка промяна в работата на бензин , в което много се съмнявам , сипи си от така прехвалените добавки и виж дали ще се оправят нещата. Аз съм минал над 30000км и нямам проблем с дюзите , а на мой познат на МB W210 ГИ е поставен в Италия 2005г и до този момент проблеми няма !
ПП не забравяй че зимата , колата ще ти гори най-малко 0.5-1 л. бензин на ден .
Поздрави !


Как ще коментираш това колега http://www.eurogas-bg.net/info_injection2.php ? Питам защото аз там си слагах ГИ-то! (засега съм доволен от монтажа). А относно другото ще послушам съветът ти и ще покарам така и ако се появи проблем тогава ще го мисля :да:


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот kiriko » Чет 30 сеп 2010 13:03


Логически обосновано (звучи ми като презаcтраховане :lol: ), но тази профилактика трябва да важи особено за тези без ГИ , които зимата си карат автомобилите на кратки разтояния , аз не отричам че съществува риск от запушване ,но при по-интензивно шофиране излиза че трябва постоянно да имам добавка в бензина . И какъв е смисъла да карам на газ ако на три месеца сипвам по 30лт бензин + 10-15лв за добавка , които трябва да изгоря при непрекъсната работа на бензин за да има евентуално някакъв ефект от сложената добавка .
В края на краищата всеки сам си решава какво да прави , но пак казвам при евентуално запушване на дюзи решенито е ултра звук , другото са временни решения .
ПП При средно 20-30000км на година на газ , веднъж или два пъти сипване на добавка няма да има никакъв ефект .
Поздрави !

Последна промяна от kiriko на Чет 30 сеп 2010 17:56, променено общо 1 път.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Чет 30 сеп 2010 15:34


:beer засега остава така в последствие ще го мислим :)


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот kiriko » Чет 30 сеп 2010 17:57


:beer


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот BG_POLICE » Чет 25 ное 2010 8:25


Колеги да Ви споделя случка от онзи ден! Значи отивам на бензоностанция ЕКО на бул. "България" в посока НДК. Спирам на колонката за газта и казвам на момчето налей ми газ до горе и бензин за 10 лева! Той ме предупреждава, че първо трябва да си платя газта, за да мога да освободя колонката за да сипе и бензин! Отивам аз на касата и чакам докато ми заредеи газ, но ми направи впечатлиние, че самото зареждане трае доста дълго, но изчаках! Когато дойде ред да платя газта какво се случи - моята бутилка е 43 литра, като досега повече от 33 и някакви там грамове не е побирала, просто така е настоен поплавъка! Жената на касата ми казва дължите за газ 53 лева и някакви стотинки!!! Аз веднага стоплям и питам колко газ е заредено и тя ми дава касовата бележка - 43.25 литра :horror: death :drinking: :banghead: Казах и че това е невъзможно, но тя казва абе имаше си там някакво обяснение, но не съм добре запозната питай на вън момчето! Отивам аз при въпросното момче и му казвам какво е станало, а той свива рамене и казва извинете господине, аз тази газ няма как да съм я прибрал някъде и каквото пише на колонката това е! Да логично е той да не знае за какво става въпрос и понеже бързах доста нямах време да се разправям още! На следващия ден обаче отивам с касовата бележка при управителя, заедно с колата, паспорта на уредбата и всички документи които имам за газовата! Пак обяснявам за случая и той усмихнат ми казва - господине прав сте! Но всичко си има лгично обяснение - сега понеже е студено сме настроили колонките да вкарват газта при много по-високо налягане от обикновено и заради това най-вероятно не е сработил поплавъка Ви, а относно тези 250 грама отгоре нямаме друго обяснение освен, че газта се е свила най вероятно, защото е хладно!!! Не се безпокойте 100% е сигурно, че газта е в ботилката Ви, засечете си пробега, карайте и ще видите! Набута ми в ръцете една зимна течност за чистачки като компенсация и хайде по живо, по здраво! Междувременно преди още да съм отишъл при въпросния управител звъннах на моя газаджия и му разказах за случая, като го попитах, дали случайно нещо може да е дефектирало и оттам да се е получило така! Той каза следното - дори нещо да е дефектирало (а аз се съмняввам в това) в 43 литрова бутилка повече от 41 литра няма как да се побере, просто било невъзможно! Сега малко мой размисли - след като заредих до сега съм минал 165 километра, като около половината са в София, другото е извънградско! Според показанията на нивомера в купето и на този на бутилката отзад, правя извода, че наистина имам повече газ в ботилката от обикновено! Не мога да кажа обаче, дали е 43 литра, докато не я изгоря напълно, но дори и тогава няма да е съвсем сигурно! За мен случая е ясен - ПРЕЕБАХА МЕ :bishop , единствените въпроси които сега ме интересуват е с колко горе долу и защо не е сработил в крайна сметка поплавъка? Решилсъм да я изхабя докрай газта и да заредя на друга бензиностанция да видя дали ще спре около 33 или не, за да знам дали е необходимо посещение при газаджията! Ами това е колеги, не стига че газта е 1.33 лева, не стига че в БГ са гадни всички горива, ами и гледата да ти го набутат до ушите, кой с каквото може!!! :screwy


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот kiriko » Пет 26 ное 2010 18:56


Не са те измамили , засечи си разхода и сам ще се обедиш. Ако сондата на бутилката е Томасето, е често срещано явление да дефектират. Моята от самото начало събираше 43лт заради повреден поплавак. Наскоро реших да я поправя , обаче при монтажа се счупи една част от ел. клапана , и се наложи да си купя нова сонда за 60лв. В момента с новата сонда бутилката ми събира не повече от 36лт , но всичко зависи от това какъв е ъгълът под който е изкривен поплавака .
Ако пак ти заредят 43лт значи поплавака е блокирал,но няма нищо страшно , изгаряш си газта и отиваш да ти разглобят сондата и да я оправят .


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот eurogas » Пет 26 ное 2010 19:58


Уважаеми колега kiriko, сондата която сте си купил за 60 лева е ментето на Томасето, и се произвежда незаконно в съседна Турция (нямат никакви права), внасят се абсолютно контрабандно, при тях почти всичко е проблемно и дефектират много често, не притежават сертификати, както и нямат нищо общо с италианската реномирана марка, съответно не отговарят на никакви изисквания.

На въпросния Пасат, както и на всички коли които монтират газови инжекциони при нас, от години монтираме само и единствено оригинални евро сонди Томасето, доставени от официалния вносител, придружени със всички необходими документи ( фактури и сертификати), оригинала дори на външен вид изглеждат съвсем различно от ментето, цената на оригинала на едро е над 90-100 лева за брой, а на дребно достига до 120-130 по магазините, с този модел нямаме нито един дефект за последните няколко години в които ги монтираме.

Така че лично аз съм абсолютно убеден, че тази сонда занапред ще продължи да си зарежда 33 литра на всяка друга бензиностанция, както съм убеден че лично аз никога няма да заредя горива във тази верига Еко, по простата причина че във същия този ден, и на мен ми се случи същата случка на бензиностанция Еко на горнобански път, нямах време да се разправям, иначе щях да си получа бонус течност за чистачки.

Поздрави. :beer


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот kiriko » Пет 26 ное 2010 21:30


eurogas написа:Уважаеми колега kiriko, сондата която сте си купил за 60 лева е ментето на Томасето, и се произвежда незаконно в съседна Турция (нямат никакви права), внасят се абсолютно контрабандно, при тях почти всичко е проблемно и дефектират много често, не притежават сертификати, както и нямат нищо общо с италианската реномирана марка, съответно не отговарят на никакви изисквания.

На въпросния Пасат, както и на всички коли които монтират газови инжекциони при нас, от години монтираме само и единствено оригинални евро сонди Томасето, доставени от официалния вносител, придружени със всички необходими документи ( фактури и сертификати), оригинала дори на външен вид изглеждат съвсем различно от ментето, цената на оригинала на едро е над 90-100 лева за брой, а на дребно достига до 120-130 по магазините, с този модел нямаме нито един дефект за последните няколко години в които ги монтираме.

Така че лично аз съм абсолютно убеден, че тази сонда занапред ще продължи да си зарежда 33 литра на всяка друга бензиностанция, както съм убеден че лично аз никога няма да заредя горива във тази верига Еко, по простата причина че във същия този ден, и на мен ми се случи същата случка на бензиностанция Еко на горнобански път, нямах време да се разправям, иначе щях да си получа бонус течност за чистачки.

Поздрави. :beer


Уважаеми колега eurogas, сондата която купих действително е турска(не си спомням какво пишеше на нея, но никъде не пише Томасето) с 1 година гаранция(с подмяна на същата при дефектиране); а сондата която свалих от автомобила си (дефектиралата) е оригинална Томасето италиянска ,отличаваща се от турската по-качествената си изработка , поплавъка е пласмасов , а не нещо като корк , оста на поплавъка е от стоманизирана тел, а не нещо като алуминий , в самия измервателен уред графиките са различни , вътре буталцето в бобината е различно и т.н. , което е видимо с просто око , както и с по-едрата резба на оста на ел.клапана която се завива в самата сонда ;та същата тази оригинална сонда от самото и поставяне беше с неработещ поплавак, а в последствие и с блокирала аварийна съчма , която е срещу препълване , от което се получаваше недостатъчно налягане към редуктора;
ПП Може моят случай да е частен , но познавам още няколко колеги с подобни проблеми , а както знаем всяко правило си има изключения :beer .


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!

Мнениеот eurogas » Съб 27 ное 2010 16:41


Абсурд, няма такъв филм приятелю, дай снимки да видим какво си свалил от колата си, ако трябва да сме точни има поне пет вида турски ментета на сонди Томасето, както евро сонди, така и обикновени, незнам кое точно имаш впредвид, но според мен е изключено да говорим за оригинал с проблеми, разбира се ако не е на 150 години употреба. :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта