начин на настройване
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
начин на настройване
колеги, става вупрос за моно. Изпарителя е ланди вакумен. Каже те ми най правилния начин да се настрои газовата уредба... (пробвах с търсачката но тя ме мрази...) ако има теми дайте линк....
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: начин на настройване
като цяло схванах за какво иде реч, обаче със малко ме гъделичка цялата работа, защото май тоя пич май му е електронен изпарителя (не е вакумен)... моя е ланди...
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: начин на настройване
колеги, моля помагайте - давъйте идеи
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: начин на настройване
Електронни изпарители няма... или поне не е това, за което си мислиш
Има електрически... които като функции по нищо не се различават от вакуумните, освен по начина, чрез който се спира и пуска газта при изгасен/запален двигател
Има електрически... които като функции по нищо не се различават от вакуумните, освен по начина, чрез който се спира и пуска газта при изгасен/запален двигател
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: начин на настройване
Някой пробвал ли е по тоя метод от колегата Опелджия? Обясненията малко му куцат щото:
Интересно моя изпарител има само 1 болт отдолу (вакуумно Ловато) и два на тройника. Някой може ли да внесе малко светлина. Или някой от газаджиите да си издаде тайната за настройка и последователността. Откъде се почва първо - от ускорението ли, от празния ход ли... и те така
- Ако не ще да вдига 140 - спираш и отвиваш винтовете на ТРОЙНИКА с по 1/4 оборот. Трябва да са еднакво развити по принцип, или завиваш 1ния до края и развиваш само другия, но е по добре да са еднакво развити.
Повечето изпарители (Ренцо Ланди, БРЦ и др.) имат винт за определяне на качеството на сместа при средни и високи обороти.
Завиваме винта за ПХ докато колата вземе да се опитва да гасне.
Интересно моя изпарител има само 1 болт отдолу (вакуумно Ловато) и два на тройника. Някой може ли да внесе малко светлина. Или някой от газаджиите да си издаде тайната за настройка и последователността. Откъде се почва първо - от ускорението ли, от празния ход ли... и те така
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: начин на настройване
започва се от празния ход колега... само че при мен специално трябваше да го глася при незагрял двигател.......
завиваш докъто усетиш че двигателя ти почва да се мъчи.... после развиваш малко(максимум 1 оборот) и си оставяш колата намира.... след няколко дена каране, полека лека ще развиваш по още 1/4 оборот докъто мотора не спре да прекъсва и кюхка на празен ход.... за високите обороти е горе долу същия принцип, но не мога да ти го обясня, зашото аз лично го правя на усет, най добре е да ти е настрой изпарителя на газ анализатор (предполагам 10-тина кинта ще ти струва)
завиваш докъто усетиш че двигателя ти почва да се мъчи.... после развиваш малко(максимум 1 оборот) и си оставяш колата намира.... след няколко дена каране, полека лека ще развиваш по още 1/4 оборот докъто мотора не спре да прекъсва и кюхка на празен ход.... за високите обороти е горе долу същия принцип, но не мога да ти го обясня, зашото аз лично го правя на усет, най добре е да ти е настрой изпарителя на газ анализатор (предполагам 10-тина кинта ще ти струва)
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта