начин на настройване

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

начин на настройване

Мнениеот butsefal » Сря 03 ное 2010 23:29


колеги, става вупрос за моно. Изпарителя е ланди вакумен. Каже те ми най правилния начин да се настрои газовата уредба... (пробвах с търсачката но тя ме мрази...) ако има теми дайте линк....




Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: начин на настройване

Мнениеот pedalchobaba » Сря 03 ное 2010 23:48




Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: начин на настройване

Мнениеот butsefal » Чет 04 ное 2010 21:01


като цяло схванах за какво иде реч, обаче със малко ме гъделичка цялата работа, защото май тоя пич май му е електронен изпарителя (не е вакумен)... моя е ланди...


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: начин на настройване

Мнениеот butsefal » Вто 09 ное 2010 23:49


колеги, моля помагайте - давъйте идеи


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: начин на настройване

Мнениеот The_Machine » Сря 10 ное 2010 11:09


Електронни изпарители няма... или поне не е това, за което си мислиш :D

Има електрически... които като функции по нищо не се различават от вакуумните, освен по начина, чрез който се спира и пуска газта при изгасен/запален двигател ;)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: начин на настройване

Мнениеот stefan4o » Съб 12 фев 2011 19:14


Някой пробвал ли е по тоя метод от колегата Опелджия? Обясненията малко му куцат щото:
- Ако не ще да вдига 140 - спираш и отвиваш винтовете на ТРОЙНИКА с по 1/4 оборот. Трябва да са еднакво развити по принцип, или завиваш 1ния до края и развиваш само другия, но е по добре да са еднакво развити.

Повечето изпарители (Ренцо Ланди, БРЦ и др.) имат винт за определяне на качеството на сместа при средни и високи обороти.

Завиваме винта за ПХ докато колата вземе да се опитва да гасне.

Интересно моя изпарител има само 1 болт отдолу (вакуумно Ловато) и два на тройника. Някой може ли да внесе малко светлина. Или някой от газаджиите да си издаде тайната за настройка и последователността. Откъде се почва първо - от ускорението ли, от празния ход ли... и те така :beer


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: начин на настройване

Мнениеот butsefal » Съб 12 фев 2011 19:40


започва се от празния ход колега... само че при мен специално трябваше да го глася при незагрял двигател.......
завиваш докъто усетиш че двигателя ти почва да се мъчи.... после развиваш малко(максимум 1 оборот) и си оставяш колата намира.... след няколко дена каране, полека лека ще развиваш по още 1/4 оборот докъто мотора не спре да прекъсва и кюхка на празен ход.... за високите обороти е горе долу същия принцип, но не мога да ти го обясня, зашото аз лично го правя на усет, най добре е да ти е настрой изпарителя на газ анализатор (предполагам 10-тина кинта ще ти струва)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта