След смяна на мембрани..

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот butsefal » Съб 05 фев 2011 9:23


Да ти признаяа това гофре ще го озтавя за най накрая (за да го сложа трябва да сменям кутия за въздушен филтър че моята няма вакумнаттаклапа дето да обръща топъл/студен въздух....




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот The_Machine » Съб 05 фев 2011 14:59


Вакуумните изпарители нямат месингово болтче :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: След смяна на мембрани..

Мнениеот velinsl » Пон 07 фев 2011 18:01


bajslav написа:
velinsl написа:Да питам и аз има ли такава опасност да се получи при мен при условие, че АГУ-то ми се настройва автоматично?
Не схващам за каква опастност ти е въпроса,колега?Какво да се получи?


Да прецакат разход или вървеж, защото до сега съм си доволен от съотношението на тези два показателя.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта