ozyrus написа:batgecko69 написа:Няма да споря ама да знаеш че грешиш
Обоснови се колега,защо греши колегата и къде?
Много 'дълбокомислено" Заключение...но за жалост невярно!
Колегата не греши защото...
1.Времето доказа,че при газ е по-добре да не се спира бензиновата помпа защото това я пази...доказателство-моята кола.10 години каране на газ от италианците и 6 години от мен-бензиновата помпа си държи налягаме като нова!Но заради въртенето на бензина остават тежките фракции,които са с повишена детонационна и увреждаща помпата способност(разрушават повечето неметалически елементи)....ерго!-бензинът трябва периодично да се опреснява!Най-лесно с паленето и краткото каране на бензин!
2.При палене на газ особено при ниски температури преохлаждането на мембраните рязко променя еластичните им характеристики-първоначално временно-после постоянно!Резултатът е бързото им износване и повишения разход на газ!
3.Колкото и да е широка дюзата на моното,тя си иска "продухване"...сиреч бензинец.Иначе рано или късно създава проблем.
4.Не е ли по-добре човек да е сигурен,че бензиновия вариант на ДВГ си функционира нормално!...все пак газовото си е "присадено" и Бог знае кога може да създаде проблем..най-баналния е неочакваното свършване на газта!Как да се се тества бенизнката,ако не с палене на бензин.
Е направете си сметката дали едно левче икономия на 100 км от палене на газ(а може би и по малко) си струва другите разходи и кахъри!
Хайде със здраве..пък всеки сам да си решава!