Газоват е ГИ - АГ Зенит и проблема, който се появи от няколко дни е следния: Сутрин при преминаване от бензин на газ започва да работи на 2 цилиндъра (пробвах с откачане на кабелите на инжекторите и 2 и 3 не работеха). След като се по форсира малко колата и заробват единия цилиндър, а след още няколко изфорсирвания заработва и другия и след това няма проблем. Някакви идей къде е проблема?
п.п. тази сутрин карах към 2-3 км за да се оправи.
Проблем при преминаване от бензин на газ
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Снощи откачих буксата на компютъра за да проверя за лоша връзка или окис, но всичко беше наред (като нова). Също една седмица преди да се появи проблема явно се прецака и термостата, защото повече от 70 градуса не качва, незнам дали от там не идва проблема, но ме съмнява.
Утре ще замеря като се случи това дали идва сигнал до самите инжектори, има ли вероятност те да се прецакват? Някакви други мнения къде и какво да замеря?
Утре ще замеря като се случи това дали идва сигнал до самите инжектори, има ли вероятност те да се прецакват? Някакви други мнения къде и какво да замеря?
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Колега аз съм с голф 4 1,6 със много сходен Ги-Пауър Джет и от няколко дни имам абсолютно същия проблем.Забелязах че една конструктивна част от Ги-то се обледенява и първото за деня превключване на газ става само на скорост и първо проработва на 3 цилиндъра и след това се оправя.През целия ден след това колкото и пъти да гася колата този проблем с превключването го няма/все едно не е било/.До ден два ще ходя да го погледнат и ще пиша от какво е било
Поздрави
Поздрави
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Това с обледеняването ме навежда на мисълта, че може причината да е незатварящия термостат и затова да замръзва при инжекторите на тези цилиндри (макар, че ми е малко странно).
п.п. Колега това с обледеняването означава че замръзва защото може би имаш по малко антифриз в системата или е много разреден или термостата не ти затваря.
п.п. Колега това с обледеняването означава че замръзва защото може би имаш по малко антифриз в системата или е много разреден или термостата не ти затваря.
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Колега антифриза е на 2 месеца и е дозиран за към -30.Иначе виж за термостата-възможно е.Аз честно казано мога само да гадая.Утре в сервиза се надявам да открият каква е причината на този проблем,което означава че и за твоя поне ще имаш някаква насока
Поздрави
Поздрави
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Проблема се оказа точно термостата - след смяната му вече няма този проблем. Благодаря на @luxus за полезната насока
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Колега радвам се че си решил проблема.При мен се оказа много лоша настройка на превключване и от там са били повечето проблеми.А обледеняването се оказа изтървала скоба
Поздрави
Поздрави
- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
Добре, а видя ли какво точно промениха при настройката, как го настроиха? температура/обороти/закъснение?
Другия въпрос ми е: коя скоба е била проблема ? за антифриза към изпарителя ли ?
Другия въпрос ми е: коя скоба е била проблема ? за антифриза към изпарителя ли ?
Re: Проблем при преминаване от бензин на газ
h_andreev написа:Добре, а видя ли какво точно промениха при настройката, как го настроиха? температура/обороти/закъснение?
Другия въпрос ми е: коя скоба е била проблема ? за антифриза към изпарителя ли ?
Привет колега
По първия въпрос-имаше много голямо закъснение между двете горива/това коригираха с настройката/
По втория въпрос-между дюзите и устроиството за превключване/газ/бензин/ беше използван маркуч с по голям диаметър и стягащата скоба при много студено време поради свиване на материала изтърва.Маркуча се подмени с нужния диаметар распективно и скоба и така..
Поздрави
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта