метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
svilen099
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот svilen099 » Сря 30 мар 2011 17:10


Предстои ми купуване на пасат комби и мисля да го правя на метан.Кои е по-добрия вариант 1.8 90кс или 2.0 115кс.? Не знам 2.0 с метални колектори ли е двигателя.И още нещо колко голяма бутилка /една / ще се сабере б багажника за пробег от 150-200км




Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот dushanov » Сря 30 мар 2011 21:34


Според мен, 1.8 90к.с. е по-добрия вариант за метан. Относно бутилката виж в гаража ми. Събира 14кг метан. Не съм виждал по-голяма от моята в лек автомобил. Изминавам 240км градско и около 330 извън... Понеже си от СТЗ може и на живо да я видиш :)


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот gozzu » Чет 31 мар 2011 8:19


Пасата които карах до скоро(даже още не съм го дал на новия собственик) 1.8/90к.с. ABS мотор е с обикновена метанова уредба с две бутилки с общ обем около 48 литра, събира около 7.5 кг. метан и в София минавам между 120-130 км. а извън града съм стигал до 185км. Имам един познат с Голф 3 GTI 2.0/115к.с. също е с обикновена метанова уредба, кара го доста време, около 4-5 години и няма проблем. Мое мнение е, че за пасат е по-добре 2.0/115 к.с. защото с по-слабия мотор, лично на мен ми е малко тромав, особено за извънградско. А за бутилка, пак според мен по-добрия вариант е една бутилка, а не две или повече.
П.П. В най-скоро време ще метанизирам и Голфу :D , че с тоя бензин не се трае!


Потребителски аватар
gollf_fff.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българско

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот gollf_fff. » Съб 02 апр 2011 12:51


мисля , че една 50литра което прави 7.7кг метан ще ти свърши работа. аз скоро мисля да слагам метан на голфа 1.4 точно такава бутилка тя е 50кг тежка и може да изминеш кам 150км смесено. между 1.8 и 1.4 няма много голяма разлика в разхода ,а тази за 14кг метан тежи 100кг :)
горенето е някъде кам 3.5кг-до 5.0кг на метана.


Потребителски аватар
braveheart
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот braveheart » Съб 02 апр 2011 15:20


Здрасти карам голф4 1,6 - 8 клапанов, 101 кончета, май колекторите са му пластмасови, не знам дали уредбата ми е с газов инжекцион, защото по спомен май ми казваха че е обикновена. С две бутилки по 45л изминавам средно 270км смесено каране. Относно кой от двата мотора, технически е по добър за метан не мога да кажа.


Потребителски аватар
motofan
Мнения: 138
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
Автомобил: A4
Двигател: 1.8T
Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот motofan » Чет 07 апр 2011 18:21


в общи линии по-важно е как ще я поставят, а не на кой от 2-та мотора, щото и 2-та вървят прилично с обикновена метанова уредба, аз лично винаги искам по-големия мотор :mrgreen:
и Да, с метални колектори са моторите за които питаш :arrow:


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот milenkrastew » Пет 15 апр 2011 15:41


за пасат комби - ок
за метан - ок
1.8 - метана му е слаб , ако си с пълна кога недей да очакваш чудеса при изпреварване на тировете , дири с адванс проццесор /което е препоръчително/ динамиката не е голяма
2.0 - друга бира - повече коне , повече разходва, има динамика - замене е по-добър вариант

НО си сложи калема и си прецени колко километра ще минеш и за колко време ще се изплати метановия инжекцион на 2.0 ,
След кратка сметка излиза че е по правилен и икономически по-изгоден вариант 1.8+агу МАЙ

П.С. на кмбито хубавото му е БАГАЖНИКА - голямата метанова бутилка го обезсмисля


Потребителски аватар
gollf_fff.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българско

Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс

Мнениеот gollf_fff. » Пет 15 апр 2011 18:18


milenkrastew написа:за пасат комби - ок
за метан - ок
1.8 - метана му е слаб , ако си с пълна кога недей да очакваш чудеса при изпреварване на тировете , дири с адванс проццесор /което е препоръчително/ динамиката не е голяма
2.0 - друга бира - повече коне , повече разходва, има динамика - замене е по-добър вариант

НО си сложи калема и си прецени колко километра ще минеш и за колко време ще се изплати метановия инжекцион на 2.0 ,
След кратка сметка излиза че е по правилен и икономически по-изгоден вариант 1.8+агу МАЙ

П.С. на кмбито хубавото му е БАГАЖНИКА - голямата метанова бутилка го обезсмисля

и като сметна на моя 1.4 да му сложа агу и спестявам 5лв от 100км и нямам никав келепир от тая газ за метан незнам колко е далаверата ,защото незнам колко е цената на метана в пловдив. ако трябва да слагам газ варианта отпада то на бензин ми харчи 5-7л та спестявам едни 5лв където ми развалят и кефа от шофирането ,но не знам ако на метан е като на пропан бутан по - дбре е метан. в момента с 15лв правя 100 км на бензин студено състояние.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта