метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
Предстои ми купуване на пасат комби и мисля да го правя на метан.Кои е по-добрия вариант 1.8 90кс или 2.0 115кс.? Не знам 2.0 с метални колектори ли е двигателя.И още нещо колко голяма бутилка /една / ще се сабере б багажника за пробег от 150-200км
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
Според мен, 1.8 90к.с. е по-добрия вариант за метан. Относно бутилката виж в гаража ми. Събира 14кг метан. Не съм виждал по-голяма от моята в лек автомобил. Изминавам 240км градско и около 330 извън... Понеже си от СТЗ може и на живо да я видиш
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
Пасата които карах до скоро(даже още не съм го дал на новия собственик) 1.8/90к.с. ABS мотор е с обикновена метанова уредба с две бутилки с общ обем около 48 литра, събира около 7.5 кг. метан и в София минавам между 120-130 км. а извън града съм стигал до 185км. Имам един познат с Голф 3 GTI 2.0/115к.с. също е с обикновена метанова уредба, кара го доста време, около 4-5 години и няма проблем. Мое мнение е, че за пасат е по-добре 2.0/115 к.с. защото с по-слабия мотор, лично на мен ми е малко тромав, особено за извънградско. А за бутилка, пак според мен по-добрия вариант е една бутилка, а не две или повече.
П.П. В най-скоро време ще метанизирам и Голфу , че с тоя бензин не се трае!
П.П. В най-скоро време ще метанизирам и Голфу , че с тоя бензин не се трае!
- gollf_fff.
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българско
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
мисля , че една 50литра което прави 7.7кг метан ще ти свърши работа. аз скоро мисля да слагам метан на голфа 1.4 точно такава бутилка тя е 50кг тежка и може да изминеш кам 150км смесено. между 1.8 и 1.4 няма много голяма разлика в разхода ,а тази за 14кг метан тежи 100кг
горенето е някъде кам 3.5кг-до 5.0кг на метана.
горенето е някъде кам 3.5кг-до 5.0кг на метана.
- braveheart
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
Здрасти карам голф4 1,6 - 8 клапанов, 101 кончета, май колекторите са му пластмасови, не знам дали уредбата ми е с газов инжекцион, защото по спомен май ми казваха че е обикновена. С две бутилки по 45л изминавам средно 270км смесено каране. Относно кой от двата мотора, технически е по добър за метан не мога да кажа.
- motofan
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
- Автомобил: A4
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
в общи линии по-важно е как ще я поставят, а не на кой от 2-та мотора, щото и 2-та вървят прилично с обикновена метанова уредба, аз лично винаги искам по-големия мотор
и Да, с метални колектори са моторите за които питаш
и Да, с метални колектори са моторите за които питаш
- milenkrastew
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
за пасат комби - ок
за метан - ок
1.8 - метана му е слаб , ако си с пълна кога недей да очакваш чудеса при изпреварване на тировете , дири с адванс проццесор /което е препоръчително/ динамиката не е голяма
2.0 - друга бира - повече коне , повече разходва, има динамика - замене е по-добър вариант
НО си сложи калема и си прецени колко километра ще минеш и за колко време ще се изплати метановия инжекцион на 2.0 ,
След кратка сметка излиза че е по правилен и икономически по-изгоден вариант 1.8+агу МАЙ
П.С. на кмбито хубавото му е БАГАЖНИКА - голямата метанова бутилка го обезсмисля
за метан - ок
1.8 - метана му е слаб , ако си с пълна кога недей да очакваш чудеса при изпреварване на тировете , дири с адванс проццесор /което е препоръчително/ динамиката не е голяма
2.0 - друга бира - повече коне , повече разходва, има динамика - замене е по-добър вариант
НО си сложи калема и си прецени колко километра ще минеш и за колко време ще се изплати метановия инжекцион на 2.0 ,
След кратка сметка излиза че е по правилен и икономически по-изгоден вариант 1.8+агу МАЙ
П.С. на кмбито хубавото му е БАГАЖНИКА - голямата метанова бутилка го обезсмисля
- gollf_fff.
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българско
Re: метан на 1.8 90кс или 2.0 115кс
milenkrastew написа:за пасат комби - ок
за метан - ок
1.8 - метана му е слаб , ако си с пълна кога недей да очакваш чудеса при изпреварване на тировете , дири с адванс проццесор /което е препоръчително/ динамиката не е голяма
2.0 - друга бира - повече коне , повече разходва, има динамика - замене е по-добър вариант
НО си сложи калема и си прецени колко километра ще минеш и за колко време ще се изплати метановия инжекцион на 2.0 ,
След кратка сметка излиза че е по правилен и икономически по-изгоден вариант 1.8+агу МАЙ
П.С. на кмбито хубавото му е БАГАЖНИКА - голямата метанова бутилка го обезсмисля
и като сметна на моя 1.4 да му сложа агу и спестявам 5лв от 100км и нямам никав келепир от тая газ за метан незнам колко е далаверата ,защото незнам колко е цената на метана в пловдив. ако трябва да слагам газ варианта отпада то на бензин ми харчи 5-7л та спестявам едни 5лв където ми развалят и кефа от шофирането ,но не знам ако на метан е като на пропан бутан по - дбре е метан. в момента с 15лв правя 100 км на бензин студено състояние.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта