Настроиване на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
justice
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Настроиване на газ

Мнениеот justice » Пет 06 май 2011 15:48


Как да си настроя газовото че е пълна баркотия винта за въздуха е базикан испарителя и тройника на празен ход добре се форсира но в движение забива моцуната пробвах по този начин
1.заварташ до краи кранчето на маркучите
2.после го отвиваш поне 3 оборота
3 по сащия начин и на изпаритела
4.палиш колата на газ
5.регулираш оборотите от изпаритела гледаш оборотомера
6.като с а настроени оборотите ,форсираш и ако заглахне колата отвиваш още вратката на маркучите,докато не усетиш че с е форсира добре колата

ако има проблем с оборотите пак вартиш на изпаритела
почти няма ефект а и не е обяснено нищо за въздуха моляви обяснете ми как да задам всичките настроики както трябва да са колата е голф 2 1.3i газовото е LANDI EC04.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Настроиване на газ

Мнениеот stefan4o » Съб 07 май 2011 8:51


Колега, на бензин нали е ОК?
Щом има празен ход и се форсира добре на място, а в движение - не, значи пробвай да развиеш 1/4 или 1/2 оборот от тройника. Явно не й стига газчица, като скопена е. Развий малко, пробвай на извънградско как се ускорява, после развий още 1/4 и пак пробвай. Тя методиката е малко на ухо и на усет за съжаление mhihi няма точно определени неща. В момента, в който усетиш, че си развил, а разлика в ускорението няма или е пренебрежимо малка с предишното ниво на болта е редно да върнеш наполовина от хода, който си развил и да я оставиш така. Съответно това ще промени малко и празния ход, така че след като направиш тези проби с извънградското просто си го дорегулирай на загряла кола до обороти, в които моторът работи стабилно без да тресе (т.е. търси най-ниските обороти на ПХ, където моторът работи добре, не се прави на циганка за 50-100 об/мин да ти подскача мотора в коша и после да сменяш тампони). Общо взето методиката, която си цитирал важи. Имай впредвид, че колата ти е 55к.с., а не 155, така че не търси кой знае каква динамика :Mr Green Fun


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Настроиване на газ

Мнениеот balamata » Съб 07 май 2011 9:20


Едно нещо трябва да се знае.А то е,че няма точно определена норма,колко оборота да се отвие тройника.Това са измислици на знайни и незнайни псевдогазаджии!Отвиването зависи от вътрешен размер на плочката/смесителя/,марката изпарител,дори и от кубатурата на ДВГ-то и т.н.Ще ти напиша едно просто,но желязно правило за настройка на изпарител и вървеж.Само да вметна,че съм го правил на Ловато и неговите турски производни-Платинка,Волтран и т.н.Но предполагам,че при Ландито принципа е същия.На загрял двигател,се търсят максималните обороти от винта за празния ход на изпарителя.След това,трябва някой да ти задържи на 3000 оборота и тогава започваш да завиваш винта от тройника до момента в който осезаемо се усети падане на оборотите.От тук нататък започваш да отвиваш по четвърт оборот да речем,и се мяташ на една права да видиш как ускорява.Още на втора,трета предавка най-много,ще си наясно с динамиката,която искаш.Така докато ти хареса.Направило ми е впечатление,че не е нужно повече от три-четвърти оборот развиване,от момента в който ми паднат оборотите,за да имам нужната ми динамика.Това е мое мнение,естествено,с което не искам да ангажирам никого!Аз имах тройник с два винта и на двата си голфа,но го направих само с един бронзов болт,който позволява по-финна настройка на газта.Просто запуших единия вход на плочката и храня колата само през единия маркуч.Този метод съм го взаимствал от тема на един колега тук в раздел "Газови уредби".За което,му благодаря!Дано съм ти бил полезен!


justice
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Настроиване на газ

Мнениеот justice » Съб 07 май 2011 11:27


ами въпросното болтче над дистрибуторните клапи за въздуха не важи ли защото и там се нагласят също оборотите?


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Настроиване на газ

Мнениеот balamata » Съб 07 май 2011 21:56


Ако на бензин нещата са добре,то тогава прави настройката на газта.Иначе ще развалиш съвсем нещата.Както ти работи на едното гориво,така трябва да работи и на другото.Всичко останало са компромиси.


justice
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Настроиване на газ

Мнениеот justice » Нед 08 май 2011 0:37


balamata написа:Ако на бензин нещата са добре,то тогава прави настройката на газта.Иначе ще развалиш съвсем нещата.Както ти работи на едното гориво,така трябва да работи и на другото.Всичко останало са компромиси.
точно това че преди 2 години сложихме газовото на колата заради това как вървеше на бензин - прекъсва забива моцуната или са ниски оборотите че да гасне или са прекалено високи и понеже колата ходи на какви ли не майстори е още по разбазикана ... значи сега трябва да разбера първо как да я направя да върви долу горе нормално на бензин без да прекъсва и забива моцуната че чак тогава на газ ? Държа да отбележа че когато я купихме преди 10тина години за конете разхода и варвежа нямаше равна :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Настроиване на газ

Мнениеот stefan4o » Нед 08 май 2011 8:25


След като ти прави мизерии на бензин защо изобщо искаш да я нагодиш на газ? Дори и да успееш някак, то ще е буквално "закрепяне" нищо повече. Човек вместо да си реши проблема, той си прави втори проблем :lol: Проблем с бензинов автомобил не се решава като му се сложи АГУ :Mr Green Fun


justice
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Настроиване на газ

Мнениеот justice » Сря 11 май 2011 13:41


Проблема е решен.Оказасе че филтърчето на газта е за смяна,цялото беше черно затлачено и пулно с някакъв сив прахоляк после пуснаха малко газта от уредбата и изчистига трабичката и тя беше затлачена там където влиза в филтъра.Направиха и настроийка на газовото.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта