Преди време ми изгоря автоматичния ключ и го смених с този
[url]http://www.gasmagazin.com/ключове/автоматичен-превключвател-газ-бензин-new-line.html[/url]
Програмирах ключа да превключва на газ на 2000 хил. об.,обаче не става точно така.
В повечето от случаите ,когато дам на контакт вместо да запали на бензин и да прехварли после на газ,още преди да съм запалил превключва на газ.Ключето е в режим автоматичен ,а не ръчен да пали директно на газ.
Мига няколко пъти червеното диодче все едно чака да вдигна 2000 об. и ....цък превключва на газ.
Някой има ли идея какъв може да е проблема.
Колата е голф 3 с АЕЕ двигател.
Предварително благодаря.
Ключ газ-бензин-проблема е решен!!!
Ключ газ-бензин-проблема е решен!!!
Последна промяна от batzoro на Пон 13 юни 2011 21:02, променено общо 2 пъти.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Ключ газ-бензин
Ти на АЕЕ-то с обикновена газова ли си
Иначе има ли врътка за настройване на чувствителноста при колко обороти да прехвърля?
Ако има врътни я с малка отверчица докато ти хареса на колко оборота да прехвърля.
Иначе има ли врътка за настройване на чувствителноста при колко обороти да прехвърля?
Ако има врътни я с малка отверчица докато ти хареса на колко оборота да прехвърля.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Ключ газ-бензин
За аварийно палене на газ ли
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ключ газ-бензин
Аз съм със същия ключ и същия проблем.
Смених ключа - да не е от него - ефект нямаше
Няколко препрограмирания на ключа от майстори - ефект 0
За себе си мисля в следната посока - недобро свързване на кабелите на ключа или неправилен брой/начин намотки на кабела за свещите. От този кабел предполагам че трябва да мери ток/съпротивление и да преценява кога то е равно на зададеното.
Това са само предположение, който не ми е останало време да ходя при майстор ( на когото му се занимава) и да ги тестваме.
Сега обаче всички майстори са много заети с поставяне на ГИ и евросонди и не им се занимава за 10лв.
Смених ключа - да не е от него - ефект нямаше
Няколко препрограмирания на ключа от майстори - ефект 0
За себе си мисля в следната посока - недобро свързване на кабелите на ключа или неправилен брой/начин намотки на кабела за свещите. От този кабел предполагам че трябва да мери ток/съпротивление и да преценява кога то е равно на зададеното.
Това са само предположение, който не ми е останало време да ходя при майстор ( на когото му се занимава) и да ги тестваме.
Сега обаче всички майстори са много заети с поставяне на ГИ и евросонди и не им се занимава за 10лв.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Ключ газ-бензин
Монтирал съм вече няколко броя от тези ключове и нямам оплаквания от работата им!Как точно си свързал ключа?Сигнал за оборотите можеш да вземеш от левия пин на Бобината(под малкото пластмасово капаче,под Комутатора)!
Re: Ключ газ-бензин
Сигналният кабел взима сигнал от централния кабел към делкото точно до бобината.Местих намотките от стръната до делкото,но същата работа Не искам да го връзвам на самата бобина,защото миналия месещ я смених с нова Beru.Дали да не го вържа на кабела на някоя от свещите?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Ключ газ-бензин
Повтори процедурата по програмиране,защото си мисля,че нещо бъркаш!Програмирай оборотите да са 2500 об!
Re: Ключ газ-бензин-проблема е решен!!!
Проблема е решен
Както си мислех,когато сигналния кабел е навит точно до бобината индукцията е прекалено голяма и затова веднага прехвърля на газ.Сложих го на един от кабелите за свещите и всичко си дойде на мястото.Сега няма как да прехвърля на газ , когато колата е само на контакт(без да работи двигателя) по простата причина ,че делкото не се върти и не подава ток към кабелите за свещите.
Както си мислех,когато сигналния кабел е навит точно до бобината индукцията е прекалено голяма и затова веднага прехвърля на газ.Сложих го на един от кабелите за свещите и всичко си дойде на мястото.Сега няма как да прехвърля на газ , когато колата е само на контакт(без да работи двигателя) по простата причина ,че делкото не се върти и не подава ток към кабелите за свещите.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ключ газ-бензин-проблема е решен!!!
batzoro написа:Проблема е решен
Както си мислех,когато сигналния кабел е навит точно до бобината индукцията е прекалено голяма и затова веднага прехвърля на газ.Сложих го на един от кабелите за свещите и всичко си дойде на мястото.Сега няма как да прехвърля на газ , когато колата е само на контакт(без да работи двигателя) по простата причина ,че делкото не се върти и не подава ток към кабелите за свещите.
Важното е че си разрешил проблема.
А иначе датчика на Хол който е в делкото той подава управляващи импулси до бобината и след като не се върти-няма искра от бобината към делкото и от там-до свещите.
Re: Ключ газ-бензин-проблема е решен!!!
Някой може ли да ми каже откъде да взема индукция, за да ми работи ключето за газта на Лупо 1.4 16V (обикновена газова с плочка ) . Пробвах и на четирите кабела на бубините както и на общия сноп на кабелите , ключът свети само червено, на бензин без показания . Като дам 12 Волта на късо на газ-клапана отварят и двата клапана (и този на сондата), като ключа ми светва и зелено и червено , съответно работи и на газ и на бензин . Всичко е вързано по схема без грешка . Ключето не хваща никаква индукция явно . Над 4те бубини има пластмасов капак на който са хванати всички заедно над свещите . Не съм го свалял да пробвам (сега се сещам) дали на самата свещ може да получа някаква индукция ? Има ли как да се върже този ключ, без колата да има обща бобина с разпределител . Как ? Какви са другите свързвания ако нямам една бобина ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта