Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот tiho_madjarov » Чет 26 яну 2012 8:48


Виновника за трудното палене се оказа реле 30.На пръв поглед дреболия,но... :banghead: :banghead: :banghead:




Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот niki1_j » Пет 10 фев 2012 6:45


Нагорял контак на самото реле или дефетирало като цяло? Как го оправихте ... ново реле или почистване на контактните повърхности и нанасяне на "свеж" слой пропой?

Просто ми стана интересно :)

И айде честито колега, от доста време се бориш с този проблем. Понякога зайчето се крие в ъгъла и дори и не подозираш, че е там. Кофтито е че този проблем с релто го знаят само най-опитните майстори във ВАГ групата :)


ivan tsvetkov

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот ivan tsvetkov » Пон 13 фев 2012 19:45


Къде се намира това реле?


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот tiho_madjarov » Чет 16 фев 2012 8:07


Колега разгледай тази тема: viewtopic.php?f=5&t=161762&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5+30




jank
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 28 окт 2017 20:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот jank » Съб 28 окт 2017 21:06


Регистрирах се тук специално заради тази тема и за да благодаря на колегите, които ме насочиха къде да търся проблема.

При мен ситуацията беше следната:

- газов инжекцион;
- работи без проблеми на бензин;
- работи без проблеми на газ, но с висок градски разход;
- след каране на газ пали трудно на бензин, когато двигателят вече е студен;
- при каране на бензин, няма проблеми с палене или каране, независимо дали двигателят е студен или топъл.

След дълго търсене на проблема в бензиновата система, го открих - но в газовата :-) Което е логично като се имаше предвид, че при работа на бензин, нямаше никакви проблеми. Но кой да се сети... :-)

Да вметна, че за да нямам проблеми с паленето на студен двигател, дълго време няколко минути преди да угася колата за последно през деня, превключвах от газ на бензин и тогава палеше нормално.

В крайна сметка, проблемът се оказа изпарителят на газовата уредба. След смяната му с нов, проблемът изчезна моментално.

В заключение, съветът ми към други колеги с подобен проблем е първо да преценят дали проблема е от бензиновата или газовата система. Така може да си спестите малко пари за ненужна смяна на консумативи като ламбда сонда, свещи и т.н.


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот golf avenue » Вто 19 юни 2018 22:20


Проблема е елементарен, само да го хванеш преди да почнеш да сменяш кабели,свещи, помпи и др. Има една гумичка в изпарителя която задържа налягането след кото изгасиш колата, ако не държи газта влиза в колектора, колата е задавена защото няма въздух а газ и не пали от раз. Гумичката струва 0,20ст. разглобяването е повече


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот billy_bg » Вто 23 авг 2022 19:14


А когато същия проблем се оправя с откачане на едната клема на акумулатора за 10 минути,без да сменяме гумичка или изпарител,къде да търсим проблема?Благодаря.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11895
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 24 авг 2022 7:06


В богата или бедна горивна смес


blue_21
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 31 юли 2017 1:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот blue_21 » Чет 12 яну 2023 21:01


Здравейте хора аз имам голф2 1.3 пълна инжекция
Колата си беше добре но цените на бензина ме убиват
И затова набих 1250лв за италиански ГИ
И така може ли някой да ми помогне
ГИ е чисто нов
След три дни каране на газ и се почна
Няма палене на бензин
Симптома е същия когато запали върви и на газ и бензин но не палиииии
Установих че като махна бушона на ГИ нямам проблеми
Върнах се при майсторът и след настройки тръгна
Уви пак за няколко дни
И след третото връщане при газаджията няма ефект
Не ми се ходи пак при него ще го гътна
Та за това отидох при друг
Момчето констатира 4е в високите пуска и газ и бензин
Та игра си настрои я на градско извънградско спря подаването на безин в високите и вс.беше ок но отново за няколко дни
Днес му звънах и в сряда пак ще отида НООООО
ЗАЩО СТАВА ТАКА идва ми да я продам но не ми се иска
Забравих да кажа вс като кабели свещи капачкадросел дебитомер са ок
Какво става????
До сега на бензин нямаше ядове
И като я карам на бензин си е ок ...ако запали
И пак казвам както не пали при махане на бушона на ГИ тоест го с о ирам докато му покажа ключа палиии
Помооооощщщщ


nikmar
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот nikmar » Пет 13 яну 2023 10:30


Погледни стартер, бобина и датчик на Хол...


blue_21
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 31 юли 2017 1:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот blue_21 » Пет 13 яну 2023 16:26


Извинявай колега но ще ми обясниш или аз бъркам
Бобината не е ли или работи или не и ако не е така защо когато запали няма ядове на газ
Обръщам на бензин и се почва едно тресене и гаснене на газ мърка???
Датчикът на хол е от тия горе на вала в самото делко като гледам май не се вади
Но пак немога да си обесня ако е така защо на газ работи добре
Стартер????кой стартер
Има нещо на което викате така различно от стартера дет завърта маховика защото там пък кое е общото
Извинявай ако съм те засегнал⁶
Просто съм невежа
Ако може да ми обясн и ш по подробно


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот Tsankovski » Съб 14 яну 2023 8:13


Спри газта от бутилката и покрай на бензин, ако паленето се оправи, значи изпарителя е проблемен


nikmar
Мнения: 343
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот nikmar » Вто 17 яну 2023 7:44


Blue... това "различно от стартера дет завърта маховика" се нарича бендикс,който също може да е дефектирал, заял, замърсен. Целият стартер се сваля и се дава на майстор да му направи профилактика. Бобината е тази, която дава ток на свещите - тя може да не работи добре и да прави номера... Датчикът на Хол е най-капризен и трудно се диагностицира, той може да се смени с нов, но си е голяма играчка, защото обикновено го продават без клеми и трябва да се запоява... А щом на газ работи добре, трябва да се провери бензинова помпа, регулатор на налягане... и ще трябва да смениш майстора, колкото и да не е финансово изгодно...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

Мнениеот stefan4o » Вто 17 яну 2023 8:42


Колега, ще го вкараш в излишни разходи. Недей така.
Датчик на ХОЛ ако не работи - няма да запали нито на газ, нито на бензин. Ако е бобината - на газ ще се разбере най-напред, понеже е по-капризна, откъм запалителна система. Отделно - при Мк2 бобините са ВЕЧНИ, нарочно го пиша с големи букви. За стартер пък - абсурд, по описанието на страдащия. Явно е, че нещо има оплескано или покрай монтажа или покрай настройката на газовото. Но този, който я е слагал - само той знае къде и какво е пипал.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта