Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали след каране на газ

Мнениеот tiho_madjarov » Чет 01 сеп 2011 15:46


:(

Последна промяна от tiho_madjarov на Пет 13 яну 2012 18:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Гергин
Мнения: 1355
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: София

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот Гергин » Пет 02 сеп 2011 12:36


Какъв купи и колко струваше?




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2469
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 02 сеп 2011 15:34


Колеги, и аз имам някакви съмнения в газовия клапан дето е преди изпарителя. Какви може да са причините да не затваря добре?

няколко пъти разкачам маркучите по рейката, и продъшжава да изпуска, докато не го почукна с дръжката на оттвертката, или с ръка.
И второ, има ли разлика в конструкцията на клапан за 8мм, тръбъ? или е само в накрайниците?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5769
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот muns61 » Пет 02 сеп 2011 16:43


Този със сигурност е италиански, филтърчето вътре уплътнява добре. Разлика в конструкцията на ф6 и ф8 няма.
Замислял съм се да си направя от тръба неръждаевейка филтър преди газовия клапан, с елемент от маслен филтър. Като гледам размера на елемента, ще изкара поне 100 - 150 хил. километра, та да е оправдана врътнята.

Леле, забравил съм снимката!

Изображение




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2469
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 03 сеп 2011 9:37


Моят клапан мяза да е същият. Иначе за голям филтър преди газовия клапан, има смисъл, но според мен ако се прави цялата врътка ще е по-добре с 8мм. тръба. Иначе на струг и на фреза може да се направи гнездо за сменяем филър от типа маслен, или подобен. Не знам само налягане до 16 атм. дали ще го издържи безпроблемно и надеждно....
Прикачени файлове
VWT4-izparitel4-2-2.jpg




strong
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: първомайци

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот strong » Нед 04 сеп 2011 19:05


Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта :screwy




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1512
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот mafiota » Нед 04 сеп 2011 21:59


колко спират незнам, те нали са за по-ниско налягане. Като ги потпреш с 7..8 кила на входа може и да не успяват да удържат.




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2469
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 06 сеп 2011 15:57


strong написа:Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта :screwy

Инжекторите спират газта без проблем. Изпарителя си намалява налягането и без да е включена аналната уредба. Това не му пречи да си работи, и няма как да подпреш инжекторите с 7-8атм. Въпроса е защо самия клапан не затваря понякога? Като съм изключил уредбата, и сваля маркучите на рейката да речем, продължава да пуска газ, докато не почукна клапана. Иначе когато все пак е затворил, за 1-2сек. изпуска каквото има в тръбата и край. Оставял съм го до 7-8сек, и продължава да изпуска. Май ще трябва да го отварям. :roll:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5769
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот muns61 » Вто 06 сеп 2011 16:14


Боклуците в газта задръстват клапаните. Натрупват се между буталцето и цилиндърчето, по уплътняващата повърхност. При поставяне на филтъра трябва да лепне плътно, за да си върши работата. Малко са клапаните, на които филтрите лягат добре, затова съм си замислил да си правя нов.




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2469
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 06 сеп 2011 17:09


Това ясно, въпроса е какво да го правя? Ако го разглобя, почистя, и евентуално смажа с нещо? Имам предвид цилиндъра и буталцето...

Гледам, че клапана на външен вид е същия, който ти си показал...




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5769
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот muns61 » Вто 06 сеп 2011 21:09


Смазване не помага, даже напротив. Истината е в доброто уплътняване на качествен филтър.
Клапанчетата станаха с много малки луфтове, за да се ползват по - слаби бобинки на електромагнита. Защо не се случваше това със старите клапани...




strong
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: първомайци

Re: Трудно пали след каране на газ-Решено

Мнениеот strong » Съб 10 сеп 2011 13:12


Днес си разглобих газ клапана,и за мое учудване беше чист.Почистих го с ВД-40,ново филтърче с нови уплътнения и ефект никакъв.Искат ми 30лв за нов.Газаджията вика да си почистя и калибрирам рейката и инжекторите.Засега ще почакат :banghead:




Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен

Мнениеот tiho_madjarov » Пон 12 сеп 2011 16:10


Колеги колата пак започна да не пали.Току що се връщам пак от газаджията,който ми каза че няма вече какво да направи по въпроса с газовата.Започвам да търся проблема в бензина.Според вас има ли възможност да пада нивото на бензина като стои малко повече време и затова да пали трудно,което според мен не е възможно при положение,че като се кара само на бензин,си пали без никакъв проблем,дори и да е стояла и 3 дни без да се пали.Много странно.Ще се наложи да се сменят май кабелите и дистрибуторната капачка с палеца.Свщите са сменени.Кажете ми как мога да си проверя кабелите да ли са за смяна.




Потребителски аватар
Гергин
Мнения: 1355
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: София

Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен

Мнениеот Гергин » Пон 12 сеп 2011 17:13


Кое да пада, пълен инжекцион. Като дадеш контакт и набива всичко с гориво за секунда. 3бара.




apu
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: APU 1999
Местоположение: Burgas

Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен

Мнениеот apu » Пон 12 сеп 2011 17:15


Колега аз имах подобен проблем колата е с ГИ и пали на бензин. Започна да не иска да пали от първия път, а един ден след запалване угасна. Извода е износена бензинова помпа(не изгоряла) след смяната и нямам проблем при палене.





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта