В момента е Нед 18 ное 2018 23:27
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 82 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ Публикувано: Чет 01 сеп 2011 15:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Мнения: 214
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
:(


Последна промяна от tiho_madjarov на Пет 13 яну 2012 18:25, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Пет 02 сеп 2011 12:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Мнения: 1357
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: София
Какъв купи и колко струваше?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Пет 02 сеп 2011 15:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Мнения: 2472
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Колеги, и аз имам някакви съмнения в газовия клапан дето е преди изпарителя. Какви може да са причините да не затваря добре?

няколко пъти разкачам маркучите по рейката, и продъшжава да изпуска, докато не го почукна с дръжката на оттвертката, или с ръка.
И второ, има ли разлика в конструкцията на клапан за 8мм, тръбъ? или е само в накрайниците?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Пет 02 сеп 2011 16:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6364
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Този със сигурност е италиански, филтърчето вътре уплътнява добре. Разлика в конструкцията на ф6 и ф8 няма.
Замислял съм се да си направя от тръба неръждаевейка филтър преди газовия клапан, с елемент от маслен филтър. Като гледам размера на елемента, ще изкара поне 100 - 150 хил. километра, та да е оправдана врътнята.

Леле, забравил съм снимката!

Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Съб 03 сеп 2011 9:37 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Мнения: 2472
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Моят клапан мяза да е същият. Иначе за голям филтър преди газовия клапан, има смисъл, но според мен ако се прави цялата врътка ще е по-добре с 8мм. тръба. Иначе на струг и на фреза може да се направи гнездо за сменяем филър от типа маслен, или подобен. Не знам само налягане до 16 атм. дали ще го издържи безпроблемно и надеждно....


Прикачени файлове:
VWT4-izparitel4-2-2.jpg
VWT4-izparitel4-2-2.jpg [ 32.9 KиБ | Видяна 683 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Нед 04 сеп 2011 19:05 
Извън линия

Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Мнения: 89
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци
Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта :screwy


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Нед 04 сеп 2011 21:59 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Мнения: 1513
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй
колко спират незнам, те нали са за по-ниско налягане. Като ги потпреш с 7..8 кила на входа може и да не успяват да удържат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Вто 06 сеп 2011 15:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Мнения: 2472
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
strong написа:
Този клапан постоянно ли пропуска газ,или временно.Инжекторите на рейката не спират ли газта :screwy

Инжекторите спират газта без проблем. Изпарителя си намалява налягането и без да е включена аналната уредба. Това не му пречи да си работи, и няма как да подпреш инжекторите с 7-8атм. Въпроса е защо самия клапан не затваря понякога? Като съм изключил уредбата, и сваля маркучите на рейката да речем, продължава да пуска газ, докато не почукна клапана. Иначе когато все пак е затворил, за 1-2сек. изпуска каквото има в тръбата и край. Оставял съм го до 7-8сек, и продължава да изпуска. Май ще трябва да го отварям. :roll:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Вто 06 сеп 2011 16:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6364
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Боклуците в газта задръстват клапаните. Натрупват се между буталцето и цилиндърчето, по уплътняващата повърхност. При поставяне на филтъра трябва да лепне плътно, за да си върши работата. Малко са клапаните, на които филтрите лягат добре, затова съм си замислил да си правя нов.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Вто 06 сеп 2011 17:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Мнения: 2472
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Това ясно, въпроса е какво да го правя? Ако го разглобя, почистя, и евентуално смажа с нещо? Имам предвид цилиндъра и буталцето...

Гледам, че клапана на външен вид е същия, който ти си показал...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Вто 06 сеп 2011 21:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6364
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Смазване не помага, даже напротив. Истината е в доброто уплътняване на качествен филтър.
Клапанчетата станаха с много малки луфтове, за да се ползват по - слаби бобинки на електромагнита. Защо не се случваше това със старите клапани...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Решено Публикувано: Съб 10 сеп 2011 13:12 
Извън линия

Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Мнения: 89
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци
Днес си разглобих газ клапана,и за мое учудване беше чист.Почистих го с ВД-40,ново филтърче с нови уплътнения и ефект никакъв.Искат ми 30лв за нов.Газаджията вика да си почистя и калибрирам рейката и инжекторите.Засега ще почакат :banghead:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен Публикувано: Пон 12 сеп 2011 16:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Мнения: 214
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Колеги колата пак започна да не пали.Току що се връщам пак от газаджията,който ми каза че няма вече какво да направи по въпроса с газовата.Започвам да търся проблема в бензина.Според вас има ли възможност да пада нивото на бензина като стои малко повече време и затова да пали трудно,което според мен не е възможно при положение,че като се кара само на бензин,си пали без никакъв проблем,дори и да е стояла и 3 дни без да се пали.Много странно.Ще се наложи да се сменят май кабелите и дистрибуторната капачка с палеца.Свщите са сменени.Кажете ми как мога да си проверя кабелите да ли са за смяна.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен Публикувано: Пон 12 сеп 2011 17:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Мнения: 1357
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: София
Кое да пада, пълен инжекцион. Като дадеш контакт и набива всичко с гориво за секунда. 3бара.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен Публикувано: Пон 12 сеп 2011 17:15 
Извън линия

Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
Мнения: 32
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: APU 1999
Местоположение: Burgas
Колега аз имах подобен проблем колата е с ГИ и пали на бензин. Започна да не иска да пали от първия път, а един ден след запалване угасна. Извода е износена бензинова помпа(не изгоряла) след смяната и нямам проблем при палене.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 82 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design