Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Тази е да. Само да знаеш, че пиновете се купуват отделно, както и гумените уплътнения.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Последно отстранен проблем с изходящия клапан в сондата на бутилката (BRC тороидал - класическа сонда, не евро). Оказа се, че съчмата е заплескана със синьо-сива прах, и леко е притваряла изходящата тръба, като по този начин е ограничавала дебита на течната газ. А освен това тръбата, която поема газта от дъното на бутилката няма мрежичка, или цедка. Съчмата и пружинката са премахнати. Сега изпарителя се държи по-добре, и при дюзи 2,0мм. движока върви много добре. Нямам време за диагностика, за да видя какво точно се случва с налягането, и таймингите на бензин и на газ...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
На дневен ред е подкарването на диагностиката на фобос, под линукс. Някой има ли опит? Лаптопа ми има само USB портове, и с преходник към RS232 се връзва с кабела, и компа на Фобоса. Друг вариант е да потърся и кабел на USB. Някой да може нещо да подскаже? Линукса е Федора 20.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Проблем с компютъра от 3-4 месеца насам започна да прекъсва, с изваждане и забождане на куплунга 5-6 пъти се оправяше, но временно.
Последно преминава си нормално на газ. Показва, че работи на газ, копчето свети зелено, но рейката не работи. При диагностика, когато работи на бензин всички показания на газовия комп са в нормата, при прминаване на газ - оборотите показва някаква нереална стойност, и след това пада до 0. Но Копчето продължава да свети зелено, и рейката не работи, а двигателя угасва. Подсказаха ми за нагорял 19/47 пин - маса на газовите инжектори. По куплунга към инсталацията всичко лъщи свети, по куплунга на компютъра при внимателно вглеждане се оказва че ми е лееекичко нагорял 53 пин. По схемата от фобос обаче, там няма нищо. Прилагам снимка на схемата,а съседния 54 пин, е маса на комуникацията. Доколкото схващам симптомите са от лоша маса, или лош контакт. Някой да е имал подобни проблеми?
По-късно ще снимам и самата платка. Иначе 19/47 пин мога да го изведа отделно с кабел през уплътнението, и да го свържа направо към минуса на акумулатора. Един до друг са с газовия комп.
- ivan_pop
- Мнения: 808
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Проследи от буксата този 53-ти пин къде отива и какво трябва да има там.Аз подозирам,че това трябва да е маса.Ако е маса,изкарай една жица от вътре на газовия комп и я вържи на маса някъде,так че да не минава през буксата!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Да, това ще правя, директно ще го байпасирам да не минава през куплунга, а направо на минусовата клема на акумулатора. Ако не е маса ще трбва да се проследи къде отива, и какво прави там. Благодаря за подсказката.
Трябва и да си погледна версията на компа в диагностиката. Фобоса е монтиран 2007г. Снимката може да е от по-нова версия на кабелажа, и затова да не съвпада. Прегледах и други файлове от сайта на фобос, налични към момента, но при никой отях няма нищо на 53 пин. Затова рекох да питам тук, ако някой може нещо да намери.
Трябва и да си погледна версията на компа в диагностиката. Фобоса е монтиран 2007г. Снимката може да е от по-нова версия на кабелажа, и затова да не съвпада. Прегледах и други файлове от сайта на фобос, налични към момента, но при никой отях няма нищо на 53 пин. Затова рекох да питам тук, ако някой може нещо да намери.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Подкарах го на газ.
Сложих му два байпаса - един на 19/47 пин - маса на газовите инжектори. Втория на проблемния 53 пин. Там от другата страна е запоен червен кабел 1-1,5мм2, който фабрично се разклоняваше на две. Нямах време да го проследявам, та директно го зачистих 1-2см. и на селска връзка го вързах здраво с клещите. И за пайване нямах време, че в обедната почивка кое по-напред, но важното е че тръгна. Засега ще карам така, докато събера парички за нов комп, и нов кабелаж, и евентуално и МАР-а ще трябва да се смени с 5 проводния.
Някой случайно да има някаква документация от фобоса около 2007-ма, или маалко преди това?
2-3-ма газаджии ме подмятаха за смяна на всичко с ново, и се правеха на интересни, вместо да спечелят един доволен клиент, а сервизите им седят празни. Абе то така и баба знае, на хляба мьекото и на жутоя льекото. Но цивилизация потози начин не се твори.
Сложих му два байпаса - един на 19/47 пин - маса на газовите инжектори. Втория на проблемния 53 пин. Там от другата страна е запоен червен кабел 1-1,5мм2, който фабрично се разклоняваше на две. Нямах време да го проследявам, та директно го зачистих 1-2см. и на селска връзка го вързах здраво с клещите. И за пайване нямах време, че в обедната почивка кое по-напред, но важното е че тръгна. Засега ще карам така, докато събера парички за нов комп, и нов кабелаж, и евентуално и МАР-а ще трябва да се смени с 5 проводния.
Някой случайно да има някаква документация от фобоса около 2007-ма, или маалко преди това?
2-3-ма газаджии ме подмятаха за смяна на всичко с ново, и се правеха на интересни, вместо да спечелят един доволен клиент, а сервизите им седят празни. Абе то така и баба знае, на хляба мьекото и на жутоя льекото. Но цивилизация потози начин не се твори.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Друго си е заради две лоши връзки да ти сложат чисто нов ГИ :)
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 и настройка на диференциален МАР
Аз така или иначе ще трябва да се подготвя и за нов комп, кабелаж и датчик, нооо предпочитам да имам удоволствието да си ги направя сам. Останалото железо си остава същото. Иначе фобоса за 10г. е накатал около 100 000км. като за качеството им е достатъчно. Изплатил се е 100 пъти поне. И нов да сложа, кораба смятам да го карам поне още 10 годин, та и той ще се изплАти.
Иначе тези същите и рейката искаха да ми калибрират. За 10-15-20лв. не им се работи. Помогни си сам, за да ти помогне и господ.
Иначе тези същите и рейката искаха да ми калибрират. За 10-15-20лв. не им се работи. Помогни си сам, за да ти помогне и господ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта