Наближава :arrow КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

Предварение на ABS двигател

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Предварение на ABS двигател

Мнениеот lubecku » Сря 02 апр 2014 16:40


Да точно така е и при мен,
като откача акомулатора за
една нощ и после докато загрее
държи 1900 2000 оборота.
После се оправят оборотите
но въпреки това си седят малко над 1000
като всичко е ОК степ мотор,
цялата запалителна сис-ма и всички
датчици освен сондата може би, а може и
от сменения вал да е проблема.




Потребителски аватар
silent
Мнения: 1804
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Предварение на ABS двигател

Мнениеот silent » Сря 02 апр 2014 20:50


Колега това въобще да не те притеснява. На нашия ABS мотора специално този който се монтира на пасат.правя уточнението на пасат не на голф нормалните обороти на празен ход за завишени в интервала 950-1050. Това малко хора го знаят защото е малко извън тъй наречения стандат 800-900 об. Немеца нещо не е докарал стиковката и накрая предполгагм по този начин е премахнал вибрациите като вдига оборотите на мотора. Преди много години когато го купих и на мен ми изглеждаше притеснително че държи 1000оборота на фона на твърденията на майсторите че са му височки но после се разтършувах и намерих това инфо в един от руските сайтове. След това съм го срещал на още доста места, но е факт че наистина малко хора го знаят.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14295
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Предварение на ABS двигател

Мнениеот stefan4o » Сря 02 апр 2014 21:20


Между другото в Аутодата ги дават 825 до 1025 :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5853
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Предварение на ABS двигател

Мнениеот Iezekil » Нед 13 апр 2014 6:49


silent написа:давам по малко предварение докато почне да тропа аванса и връщам малко...ако на някое изкачване се появят детонации спирам и с връшам малко ощемалко аванса докато изчезнат аванса....така я настройвам ....
...но моя компютър след всяко откачане на акумулатора докато загрее държи едни 1800-2000оборота...докато си събере инфото..затова за мен ресет релето на компа за чистене на грешки не е оферта....

Така си правя центровката и аз,спирам и тръгвам с гуми по баири в гори и много газ,с отворен джам за да чуя от ехото обажда ли се аванса..И търся оня звук при натисната газ,като бучене на гладна и лакома за още кола...
Само дето моята кола държи 830-850 оборота.На супер студ при палене не надхвърля 1100.Отделно съм и с ресет реле и те уверявям,че не това е причината за такива обороти.
Има зависимост на оборотите и от центровката,но не съм я изследвал в детайли.Само знам,че когато се бута аванса се променят и те.Може би при прекаляване се получават чак такива аномалии..
И другата връзка е ТПС.Предлагам ви да го проверите по метода описан във форума.Ако е разбутан и лъже компа,че дросела е отворен-бензина се лее повечко и оборотите са високи.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 174
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Предварение на ABS двигател

Мнениеот ludmil » Пет 26 яну 2018 12:05


Здравейте. Наскоро сменях двигател на Пасата (Б3, 90 коня, 1.8 газ/бензин) и майстора е нагласил дистрибутора на новия на око. Имам стробоскоп и искам да го центровам прецизно.

Доколкото си спомням, правил съм го на първия двигател,Изображение засечката е отзад на колелото на разпределителния вал. Там има точка и когато тя се изравни с ламаринката, първи цилиндър е в най-горна точка и би трябвало тогава да се подаде искра. Но в момента, като го осветя със стробоскопа (той е свързан на кабела на свещта на 1-ви цилиндър) точката се вижда 6-7 зъба по-нагоре по часовниковата стрелка. Като завъртя дистрибутора и докарам точката където е червената стрелка, оборотите падат и не върви по-добре.
Казаха, че трябвало да вкарам компютъра в диагностичен режим, вярно ли е?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта