Плочка за 1.8 ABS 90 коня
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Имаш ли стробоскоп?
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Не, но ще отида в сервиз. Нали трябва да я вкарат в авариен режим. Доколкото съм запознат, ако не е в авариен режим нищо не правим. Поне така казва Ваското1.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Не го помня на абс колко е по заводско ,но за да върви добре на газ се слага +2 горе долу,ако двигателя е по-износен може и +3 градуса.Примерно заводско ако ти е 9 го слагаш на 11-12.
Иначе отиваш в сервиз и действаш дано го настроят добре
Иначе отиваш в сервиз и действаш дано го настроят добре
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
По книга го дават 6 +-1градус предварение, но с нашите бензини 7 градуса задължително. Надявам се 10 градуса да свършат добра работа.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
agent_kowalski написа:Не го помня на абс колко е по заводско ,но за да върви добре на газ се слага +2 горе долу,ако двигателя е по-износен може и +3 градуса.Примерно заводско ако ти е 9 го слагаш на 11-12.
Иначе отиваш в сервиз и действаш дано го настроят добре
Що пък реши, че като е износен се слага по-голямо предварение? Изобщо не съм съгласен.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
ми така съм чувал от двама човека,на които смея да твърдя че се доверявам и до сега не са ме подвеждали.съдейки и по това че двигателя ми е на 420 хиляди и върви добре си мисля че така е добре.
разбира се в случея съм готов да чуя аргументирани критики
разбира се в случея съм готов да чуя аргументирани критики
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Така всеки нещо чул от някой, ала да си обясни ЗАЩО, нъцки. Същата работа и колегата с темата, за нашите бензини - по-голямо предварение. Нашите бензини често са с по-ниско октаново число, затова се НАМАЛЯВА предварението.
За всеки мотор - увеличаваш предварението, докато почне да се обажда аванс на бензин.
За всеки мотор - увеличаваш предварението, докато почне да се обажда аванс на бензин.
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
За всеки мотор - увеличаваш предварението, докато почне да се обажда аванс на бензин.
Само за по-старите
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
agent_kowalski написа:ми така съм чувал от двама човека,на които смея да твърдя че се доверявам и до сега не са ме подвеждали.съдейки и по това че двигателя ми е на 420 хиляди и върви добре си мисля че така е добре.
разбира се в случея съм готов да чуя аргументирани критики
Доколкото зная, "авансът" всъщност са хлабини в двигателя, които се "обаждат", когато има детонации вследствие на лошо изгаряне. Респ. колкото са по-големи хлабините, толкоз по-рано започва да "чука аванса".
По-голямо октаново число - по-голямо предварение и обратно.
Когато колата е с делко, което позволява да се наглася предварението, то се наглася на газ дотогава, докато започне на бензин да се чува "авансът". По този начин бензиновата смес не детонира, а на газ върви добре автомобилът.
Тия двама човека ми звучат като газаджията, дето слага газови от 15 години, който се изказа, че плочките с по-малък дифузьор се слагали само на издухани двигатели Тогава разбрах, че ако ще и 20 години стаж да имаш, като не си чел грам теория, можеш да станеш за посмешище пред хора с много по-малко от твоя опит Човекът избирал дифузерите на колите за монтаж на АГУ на принципа проба-грешка, като не станело с единия, пробвал с другия И ми даде пример с някаква Тойота 20-годишна с 1.6 мотор - има-няма 90 коня, дето с по-малък дифузьор от 40мм не искала да върви и като й сложил 40мм като хукнала тая ми ти Тойотаааа
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Тъй нареченият аванс е детонационно горене. Параметрите, които му влияят, са толкова много, че ме мързи да пиша.
Детонациите са самопроизволни запалвания на горивната смес с висока скорост на разпространение на фронта и тяхното избягване най-малко се е променило последните 50 години от развитието на ДВГ - тата.
Жокер - зони в горивната камера с висока температура.
Детонациите са самопроизволни запалвания на горивната смес с висока скорост на разпространение на фронта и тяхното избягване най-малко се е променило последните 50 години от развитието на ДВГ - тата.
Жокер - зони в горивната камера с висока температура.
- toni_tv
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Същия дигател на Вентото 8 градуса предварение и вече 3 години нямам никакви проблеми - Според майсторите в Монтана това е най-доброто а и на практика излиза така от изминатите километри с колата.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 юли 2018 0:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Здравейте, не мога да направя нова тема, не знам поради каква причина, но искам да попитам за съвет.
Става въпрос за Пасат Б3 1.8 ABS мотора.
Главния въпрос е за газта, защото четох какво се е изписало по темата и ми е интересно това, което споделяте за вървеж и за разход, защото тук нещата не стоят по този начин. Проблема е, че градско разхода е 15 и нагоре, надолу няма начин да падне, а зимата стига 18-20, газаджиите казват, че всичко е наред, така си харчел и какво съм очаквал от тази кола, а в същото време няма никой, особено ако трябва да изпреварваш, по-добре да не пробваш..
Засичах я от 0-100 за около 18 секудни, което не е добре за тази кола, а странното е, че пробвах за максимална скорост и вдигна 195 и продължаваше, но беше точно преди червено, към 5500 оборота и не съм пробвал, на бензин от време на време като вдигнеш към 3500 оборота изведнъж заглъхва и като задържиш газта, след секунда две тръгва отново, не знам на какво се дължи това...
Премерих плочката за газта, защото видях, че това се е коментирало и размера на дифузьора е 38 mm, като гледам за какви размери пишете вие, разликата е доста голяма...
Отидох при газаджия и като му казах, той започна, щом върви и държи обороти, не пипай, това било оптималното...
Та въпроса е, от къдр може да се намери такава плочка, с подобни размери и каква трябва да е точно, за да върви колата до 4-4,5к оборота, защото това е дразнещо за каране..
Сменени са:
Свещи, Филтри, Кабели на свещите, Капачка на делкото, Палец, Изпарител...
Благодаря ви за помоща предварително!
Става въпрос за Пасат Б3 1.8 ABS мотора.
Главния въпрос е за газта, защото четох какво се е изписало по темата и ми е интересно това, което споделяте за вървеж и за разход, защото тук нещата не стоят по този начин. Проблема е, че градско разхода е 15 и нагоре, надолу няма начин да падне, а зимата стига 18-20, газаджиите казват, че всичко е наред, така си харчел и какво съм очаквал от тази кола, а в същото време няма никой, особено ако трябва да изпреварваш, по-добре да не пробваш..
Засичах я от 0-100 за около 18 секудни, което не е добре за тази кола, а странното е, че пробвах за максимална скорост и вдигна 195 и продължаваше, но беше точно преди червено, към 5500 оборота и не съм пробвал, на бензин от време на време като вдигнеш към 3500 оборота изведнъж заглъхва и като задържиш газта, след секунда две тръгва отново, не знам на какво се дължи това...
Премерих плочката за газта, защото видях, че това се е коментирало и размера на дифузьора е 38 mm, като гледам за какви размери пишете вие, разликата е доста голяма...
Отидох при газаджия и като му казах, той започна, щом върви и държи обороти, не пипай, това било оптималното...
Та въпроса е, от къдр може да се намери такава плочка, с подобни размери и каква трябва да е точно, за да върви колата до 4-4,5к оборота, защото това е дразнещо за каране..
Сменени са:
Свещи, Филтри, Кабели на свещите, Капачка на делкото, Палец, Изпарител...
Благодаря ви за помоща предварително!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Почисти ли го тоя дифузьор като го мери? Щото имат навика след продължителна употреба да се затискат отворите и създава мизерии.
Другия вариант е да провериш и дали е уплътнен като хората, да не дърпа от някъде въздух покрай плочката
Другия вариант е да провериш и дали е уплътнен като хората, да не дърпа от някъде въздух покрай плочката
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 юли 2018 0:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Може би искаш да кажеш за мембраната под моното, тя е здрава, не смуче въздух от никъде допълнително, и да, почистено е!
Въпросът ми е, дали да се сменява плочката като цяло и от къде може да се намери друга, с подходящ размер?
Въпросът ми е, дали да се сменява плочката като цяло и от къде може да се намери друга, с подходящ размер?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Плочка за 1.8 ABS 90 коня
Плочката е същата, трябва ти само дифузьора вътре. Може и стругар да го направи
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта