Здравейте, колеги.
Изчетох каквото имаше теми за монтиране на газов инжекцион (ГИ) на 1.8Т мотор, основно в Ауди форума. Всеки хвали своето, до момента в който нещо се развали...
Осъзнавам, че най-важното е грамотният монтаж и правилни настройки, затова пускам темата - с цел да дадете препоръки за качествен сервиз/майстор при който сте монтирали наскоро ГИ.
Бях чул много добри отзиви за BRC и по-точно сервизът в Дружба, но напоследък явно са подменили част от майсторите и последните отзиви са недотам положителни.
Landi Renzo са друг вариант за уредба, но не намирам добри отзиви за конкретен сервиз в София...
Последната опция е Fobos, но след кратък разговор с двама познати, монтирали в Eurogas стана ясно, че не обръщат достатъчно внимание на всеки детаил, защото са зарити от работа...
Та, ще ви помоля за съдействие КЪДЕ да монтирам ГИ на 1.8Т Голф 4.
Поздрави
Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т - РЕШЕНО
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т - РЕШЕНО
Последна промяна от buller на Нед 29 апр 2012 8:51, променено общо 1 път.
- kambone
- Мнения: 453
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
- Автомобил: Passat b5.5 2001
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Имам впечатление за Landi Renzo сервиза на Ботевградско - там монтирах ГИ на моя Г4 но беше 1.6 16в. Изключително чист и добър монтаж, но имаше проблем с индикатора за гориво в купето, на 2рото ходене подмениха сондата в бутилката и заспа. Системата работеше отлично, разхода беше почти 1 към 1 с бензина. Но не знам за 1.8Т. Знам какво да не сложиш - купих зимата Пасат 1.8Т с монтирано Ловато и не съм очарован.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Откажи се от БРЦ Дружба. На мен ми дупчиха всмукателя без да го свалят. Цялата глава е в стружки, колата счупи турбина от това... Перките на топлата част заминаха.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
колега отивай при аргус сервиз
пичовете там са много точни и си разбират от работата
на мен ми правиха настройка на ГИ-то и останах много доволен
пичовете там са много точни и си разбират от работата
на мен ми правиха настройка на ГИ-то и останах много доволен
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
malinakis написа:колега отивай при аргус сервиз
пичовете там са много точни и си разбират от работата
на мен ми правиха настройка на ГИ-то и останах много доволен
Колега, благодаря за споделеното мнение, но този сервиз отпада...
Въпреки че са ми много близо - не намирам много позитивни мнения за монтажите им...
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Марката на която си се спрял ако е Ландиренцо бих ти гарантирал за качествен монтаж на Ботевградско шосе.Лека вечер и успех в избора!
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
На мен само настройка ми правиха, за монтажи не знам
Успех
Успех
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
разгледай тези теми, за един и същи човек става на въпрос
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=16302&hilit=VESKONI+RACING
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=9525&hilit=veskoni
http://veskony.com/
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=16302&hilit=VESKONI+RACING
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=9525&hilit=veskoni
http://veskony.com/
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Колега popeye, много благодаря за мнението - ще звънна да попитам.
Апропо, днес бях до сервизът на Ланди в комплекс "Маргел" на Ботевградско и... обявиха едни цени, които са 1/3 от колата - 1800 лв. (ако ще слагам чип).
BRC казаха 1400 лв. и BiGas 900 лв., като последното не зная дали взеха предвид, че колата е 150 к.с. и вероятно ще става повече в бъдеще...
Апропо, днес бях до сервизът на Ланди в комплекс "Маргел" на Ботевградско и... обявиха едни цени, които са 1/3 от колата - 1800 лв. (ако ще слагам чип).
BRC казаха 1400 лв. и BiGas 900 лв., като последното не зная дали взеха предвид, че колата е 150 к.с. и вероятно ще става повече в бъдеще...
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Тук има някаква грешка!Такава цена на нямаме.Цената на на специалния турбо кит тоест кит само за турбо на модела Ево на Ландиренцо с цилиндрична бутилка е 1350лв.Ланди модел Блу е 1200лв и модел Еко J e 1100лв.Нещо момичето в офиса е объркало.Лек ден.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
landir написа:Тук има някаква грешка!Такава цена на нямаме.Цената на на специалния турбо кит тоест кит само за турбо на модела Ево на Ландиренцо с цилиндрична бутилка е 1350лв.Ланди модел Блу е 1200лв и модел Еко J e 1100лв.Нещо момичето в офиса е объркало.Лек ден.
Като вторият вариант е с по-слаби компоненти и при високи обороти колаща щяла да обръща на бензин...
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Говорих с колежката объркала е,по точно не е знаела за Ево модела който от наличен от седмица.Цената на китовете с двустепенен изпарител е висока.Специалния кит Ево за турбо мотори е с едностепенен нов модел редуктор LI-10 върши отлична работа.Цената е такава каквато посочих по горе 1350лв с цилиндрична бутилка.Лека вечер и ме извини за недоразумението.Част от вината е и моя.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
landir написа:Говорих с колежката объркала е,по точно не е знаела за Ево модела който от наличен от седмица.Цената на китовете с двустепенен изпарител е висока.Специалния кит Ево за турбо мотори е с едностепенен нов модел редуктор LI-10 върши отлична работа.Цената е такава каквато посочих по горе 1350лв с цилиндрична бутилка.Лека вечер и ме извини за недоразумението.Част от вината е и моя.
Утре ще звънна да потвърдя с нея
Благодаря за отделеното време.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Smeagol написа:Последната опция е Fobos, но след кратък разговор с двама познати, монтирали в Eurogas стана ясно, че не обръщат достатъчно внимание на всеки детаил, защото са зарити от работа...
Това е много несериозно, тези твои познати сериозно са се объркали, при нас натоварването е целогодишно, и така сме натоварени вече 15 години а не от вчера, така че отдавна сме свикнали натоварването да не пречи на работата и на качеството на монтажите, и клиентите които образуват това зариване от работа, всъшност идват само заради качеството на монтажа и настройките, а не заради минералната вода в Горна Баня, това е като кръчмите по морето, само пълните са добри.
При всеки един монтаж клиента ни получава много повече от това което очаква и вижда, понеже клиента не присъства на самия монтаж няма как да оцени и да разбере какво точно се прави за него, например всяка една рейка се калибрира допълнително преди монтаж, всички тръби се продухват със сгъстен въздух преди да се монтират, колекторите се свалят или се дупчат на място но само под налягане, при настройка се минават задължително 8-10 километра с колата, понякога се минават и 30 километра докато се постигне нужния резултат, задължително на всяка кола се прави високоскоростен тест в магистрален режим от 120 км.в час, колко сервизи в БГ правят това за клиентите си ?
Колкото до детайлите на самия монтаж, всеки детайл по монтаж се обсъжда предварително със собственика когато предава колата за монтажа, лично той избира кое къде и как точно да се постави, дали пълначката да е при бензина или на бронята решава лично клиента, така че няма начин впоследствие да има изненадани и недоволни от избора, това е наш принцип повече от 15 години.
Основна конфликтна точка при А4 турбо е капака над двигателя, добрия монтаж изисква леко подстригване на капака за да се намали разстоянието между рейката и всмукателния колектор на около 20 см., така се гарантира добрата работа в режим на празен ход, възможно е да се монтира без подстригване на капака, но маркучите стават по-дълги и практически естетиката убива правилното впръскване на горивото.
При нас сме избрали да подстригваме капака, така даваме предимство на технически правилния монтаж пред естетиката, на някой може да му се стори че не сме обърнали внимание на детайла, но това всъшност е съвсем осъзнат избор, разбира се на всеки клиент преди монтажа тези неща се обясняват и се взема неговото съгласие, никого не сме изненадали.
Някой елементи от ГИ имат определено монтажно положение, на пръв поглед МАП датчика понякога може да изглежда в неестествено положение, но той неможе да заеме друго по-естетическо положение защото няма да функционира правилно, разбира се пътя на маркучите може да бъде променен по желание на клиента, правили сме подобни корекции по молба на клиент, променяли сме и мястото на копчето, дори мястото на бутилката.
Така че според мен става дума за дребни естетически забележки вероятно по разположението на частите около мотора, които нямат нищо общо с техническата част и правилната работа на системата, твоите приятели обаче не са споделили нищо подобно с мен, ще се радвам ако ми покажат какво точно имат впредвид, иначе наистина няма как знам какво не харесват и няма как да помогна, все пак имат двугодишна гаранция и всеки детайл лесно може да бъде оптимизиран така че да го харесат, няма нищо невъзможно.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т
Да довърша темата...
Преди няколко дни монтирах Landi Renzo Omegas Evo. Крайната цена с бутилка на мястото на резервната гума е 1400 лв.
Монтажът бе извършен в официалния сервиз на Ботевградско - комплекс Маргел.
Много чист монтаж, без стърчащи кабели и маркучи.
Майсторите изглеждат достатъчно компетентни и търпеливи, и вдъхват увереност, че знаят за какво са там
След няколко месеца вече ще мога да напиша и отзиви за разход / вървеж / монтаж.
Ето линк към сайта на фирмата: http://landi.bg/
Искам да изкажа специалните си благодарности към колегата landir за компетентните и навременни намеси и съвети
С подобно отношение се печелят клиенти, въпреки малките недоразумения.
Преди няколко дни монтирах Landi Renzo Omegas Evo. Крайната цена с бутилка на мястото на резервната гума е 1400 лв.
Монтажът бе извършен в официалния сервиз на Ботевградско - комплекс Маргел.
Много чист монтаж, без стърчащи кабели и маркучи.
Майсторите изглеждат достатъчно компетентни и търпеливи, и вдъхват увереност, че знаят за какво са там
След няколко месеца вече ще мога да напиша и отзиви за разход / вървеж / монтаж.
Ето линк към сайта на фирмата: http://landi.bg/
Искам да изкажа специалните си благодарности към колегата landir за компетентните и навременни намеси и съвети
С подобно отношение се печелят клиенти, въпреки малките недоразумения.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта