Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т - РЕШЕНО

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т - РЕШЕНО

Мнениеот buller » Съб 31 мар 2012 13:52


Здравейте, колеги.
Изчетох каквото имаше теми за монтиране на газов инжекцион (ГИ) на 1.8Т мотор, основно в Ауди форума. Всеки хвали своето, до момента в който нещо се развали...

Осъзнавам, че най-важното е грамотният монтаж и правилни настройки, затова пускам темата - с цел да дадете препоръки за качествен сервиз/майстор при който сте монтирали наскоро ГИ.

Бях чул много добри отзиви за BRC и по-точно сервизът в Дружба, но напоследък явно са подменили част от майсторите и последните отзиви са недотам положителни.
Landi Renzo са друг вариант за уредба, но не намирам добри отзиви за конкретен сервиз в София...
Последната опция е Fobos, но след кратък разговор с двама познати, монтирали в Eurogas стана ясно, че не обръщат достатъчно внимание на всеки детаил, защото са зарити от работа...

Та, ще ви помоля за съдействие КЪДЕ да монтирам ГИ на 1.8Т Голф 4.

Поздрави :beer

Последна промяна от buller на Нед 29 апр 2012 8:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kambone
Мнения: 453
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
Автомобил: Passat b5.5 2001
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот kambone » Съб 31 мар 2012 14:20


Имам впечатление за Landi Renzo сервиза на Ботевградско - там монтирах ГИ на моя Г4 но беше 1.6 16в. Изключително чист и добър монтаж, но имаше проблем с индикатора за гориво в купето, на 2рото ходене подмениха сондата в бутилката и заспа. Системата работеше отлично, разхода беше почти 1 към 1 с бензина. Но не знам за 1.8Т. Знам какво да не сложиш - купих зимата Пасат 1.8Т с монтирано Ловато и не съм очарован.


scbroodwar
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот scbroodwar » Съб 31 мар 2012 14:45


Откажи се от БРЦ Дружба. На мен ми дупчиха всмукателя без да го свалят. Цялата глава е в стружки, колата счупи турбина от това... Перките на топлата част заминаха.


malinakis
Мнения: 296
Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
Автомобил: VW GOLF 3 GT
Двигател: 1.6 AEK
Местоположение: Пловдив

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот malinakis » Сря 04 апр 2012 20:14


колега отивай при аргус сервиз
пичовете там са много точни и си разбират от работата
на мен ми правиха настройка на ГИ-то и останах много доволен


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот buller » Сря 04 апр 2012 23:32


malinakis написа:колега отивай при аргус сервиз
пичовете там са много точни и си разбират от работата
на мен ми правиха настройка на ГИ-то и останах много доволен

Колега, благодаря за споделеното мнение, но този сервиз отпада...
Въпреки че са ми много близо - не намирам много позитивни мнения за монтажите им...


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот landir » Сря 04 апр 2012 23:40


Марката на която си се спрял ако е Ландиренцо бих ти гарантирал за качествен монтаж на Ботевградско шосе.Лека вечер и успех в избора! :beer


malinakis
Мнения: 296
Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
Автомобил: VW GOLF 3 GT
Двигател: 1.6 AEK
Местоположение: Пловдив

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот malinakis » Сря 04 апр 2012 23:58


На мен само настройка ми правиха, за монтажи не знам
Успех :wink:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот popeye » Чет 05 апр 2012 12:20




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот buller » Чет 05 апр 2012 12:42


Колега popeye, много благодаря за мнението - ще звънна да попитам.

Апропо, днес бях до сервизът на Ланди в комплекс "Маргел" на Ботевградско и... обявиха едни цени, които са 1/3 от колата - 1800 лв. :shock (ако ще слагам чип).
BRC казаха 1400 лв. и BiGas 900 лв., като последното не зная дали взеха предвид, че колата е 150 к.с. и вероятно ще става повече в бъдеще...


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот landir » Чет 05 апр 2012 16:39


Тук има някаква грешка!Такава цена на нямаме.Цената на на специалния турбо кит тоест кит само за турбо на модела Ево на Ландиренцо с цилиндрична бутилка е 1350лв.Ланди модел Блу е 1200лв и модел Еко J e 1100лв.Нещо момичето в офиса е объркало.Лек ден.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот buller » Чет 05 апр 2012 20:02


landir написа:Тук има някаква грешка!Такава цена на нямаме.Цената на на специалния турбо кит тоест кит само за турбо на модела Ево на Ландиренцо с цилиндрична бутилка е 1350лв.Ланди модел Блу е 1200лв и модел Еко J e 1100лв.Нещо момичето в офиса е объркало.Лек ден.


Изображение

Като вторият вариант е с по-слаби компоненти и при високи обороти колаща щяла да обръща на бензин...


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот landir » Чет 05 апр 2012 21:08


Говорих с колежката объркала е,по точно не е знаела за Ево модела който от наличен от седмица.Цената на китовете с двустепенен изпарител е висока.Специалния кит Ево за турбо мотори е с едностепенен нов модел редуктор LI-10 върши отлична работа.Цената е такава каквато посочих по горе 1350лв с цилиндрична бутилка.Лека вечер и ме извини за недоразумението.Част от вината е и моя.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот buller » Чет 05 апр 2012 22:00


landir написа:Говорих с колежката объркала е,по точно не е знаела за Ево модела който от наличен от седмица.Цената на китовете с двустепенен изпарител е висока.Специалния кит Ево за турбо мотори е с едностепенен нов модел редуктор LI-10 върши отлична работа.Цената е такава каквато посочих по горе 1350лв с цилиндрична бутилка.Лека вечер и ме извини за недоразумението.Част от вината е и моя.


Утре ще звънна да потвърдя с нея :)
Благодаря за отделеното време.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот eurogas » Съб 07 апр 2012 5:45


Smeagol написа:Последната опция е Fobos, но след кратък разговор с двама познати, монтирали в Eurogas стана ясно, че не обръщат достатъчно внимание на всеки детаил, защото са зарити от работа...


Това е много несериозно, тези твои познати сериозно са се объркали, при нас натоварването е целогодишно, и така сме натоварени вече 15 години а не от вчера, така че отдавна сме свикнали натоварването да не пречи на работата и на качеството на монтажите, и клиентите които образуват това зариване от работа, всъшност идват само заради качеството на монтажа и настройките, а не заради минералната вода в Горна Баня, това е като кръчмите по морето, само пълните са добри.


При всеки един монтаж клиента ни получава много повече от това което очаква и вижда, понеже клиента не присъства на самия монтаж няма как да оцени и да разбере какво точно се прави за него, например всяка една рейка се калибрира допълнително преди монтаж, всички тръби се продухват със сгъстен въздух преди да се монтират, колекторите се свалят или се дупчат на място но само под налягане, при настройка се минават задължително 8-10 километра с колата, понякога се минават и 30 километра докато се постигне нужния резултат, задължително на всяка кола се прави високоскоростен тест в магистрален режим от 120 км.в час, колко сервизи в БГ правят това за клиентите си ?


Колкото до детайлите на самия монтаж, всеки детайл по монтаж се обсъжда предварително със собственика когато предава колата за монтажа, лично той избира кое къде и как точно да се постави, дали пълначката да е при бензина или на бронята решава лично клиента, така че няма начин впоследствие да има изненадани и недоволни от избора, това е наш принцип повече от 15 години.


Основна конфликтна точка при А4 турбо е капака над двигателя, добрия монтаж изисква леко подстригване на капака за да се намали разстоянието между рейката и всмукателния колектор на около 20 см., така се гарантира добрата работа в режим на празен ход, възможно е да се монтира без подстригване на капака, но маркучите стават по-дълги и практически естетиката убива правилното впръскване на горивото.

При нас сме избрали да подстригваме капака, така даваме предимство на технически правилния монтаж пред естетиката, на някой може да му се стори че не сме обърнали внимание на детайла, но това всъшност е съвсем осъзнат избор, разбира се на всеки клиент преди монтажа тези неща се обясняват и се взема неговото съгласие, никого не сме изненадали.

Някой елементи от ГИ имат определено монтажно положение, на пръв поглед МАП датчика понякога може да изглежда в неестествено положение, но той неможе да заеме друго по-естетическо положение защото няма да функционира правилно, разбира се пътя на маркучите може да бъде променен по желание на клиента, правили сме подобни корекции по молба на клиент, променяли сме и мястото на копчето, дори мястото на бутилката.

Така че според мен става дума за дребни естетически забележки вероятно по разположението на частите около мотора, които нямат нищо общо с техническата част и правилната работа на системата, твоите приятели обаче не са споделили нищо подобно с мен, ще се радвам ако ми покажат какво точно имат впредвид, иначе наистина няма как знам какво не харесват и няма как да помогна, все пак имат двугодишна гаранция и всеки детайл лесно може да бъде оптимизиран така че да го харесат, няма нищо невъзможно. :да:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Качествен сервиз / майстор за монтаж на ГИ на 1.8Т

Мнениеот buller » Нед 29 апр 2012 8:51


Да довърша темата...

Преди няколко дни монтирах Landi Renzo Omegas Evo. Крайната цена с бутилка на мястото на резервната гума е 1400 лв.
Монтажът бе извършен в официалния сервиз на Ботевградско - комплекс Маргел.
Много чист монтаж, без стърчащи кабели и маркучи.
Майсторите изглеждат достатъчно компетентни и търпеливи, и вдъхват увереност, че знаят за какво са там :lupe

След няколко месеца вече ще мога да напиша и отзиви за разход / вървеж / монтаж.

Ето линк към сайта на фирмата: http://landi.bg/

Искам да изкажа специалните си благодарности към колегата landir за компетентните и навременни намеси и съвети :да:
С подобно отношение се печелят клиенти, въпреки малките недоразумения.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта