Преди години не исках и да чуя за газ, но вече стана безсмислено скъпо да се кара само на бензин, пък и газовите инжекциони станаха по-евтини и достъпни и реших да премина на алтернативно гориво.
Преди време закупих бутилка на мястото на резервната гума втора употреба, а днес се сдобих и с нов комплект ГИ на BSM:
Компютър: CAR GAS (BSM)
Изпарител GAMA 01 с настройка на налягането (Пише и Bardolini на него)
Инжектори: VALTEK
Остава да си купя евросонда с нивомер за бутилката, зареждачка до капачката за бензин и тръба от бутилката до изпарителя.
Имам няколко въпроса относно монтажа, който смятам да извърша сам, с помощ за електрическата част:
1. Подходящи ли са компонентите за този двигател?
2. На колко мм e препоръчително да се разпробият дюзите? Дали са ми на 1.6 мм.
3. Колко мм ширина на тръбата ми трябва от бутилката до изпарителя? Още не съм я купил. 6 мм ще стигат ли, или да търся 8? Все пак 5 клапана на цилиндър?
4. Има ли значение каква е сондата (Бутилката ми е 2ра употреба на мястото на резервната гума - изхвърлих старата сонда и искам да купя нова) - има ли марки, които са препоръчителни и такива, които не са препоръчителни?
5.Ясно ми е, че дължината на маркучите от инжекторите (рейката) до мястото на впръскване (щутцерите) трябва да е максимално късо. Също и че щутцерите трябва да се монтират максимално близо до бензиновите инжектори. Самите щутцери в колекторите трябва ли да се монтират под определен ъгъл?
6. Къде е по-добре да се монтира изпарителя - зад двигателя (между двигателя и купето) или както колегата от тази тема (под калника)?
Също така приемам и препоръки относно монтажа и "тънкости", ако има такива

