Здравейте колеги,
интирисуват ме мненията Ви относно надеждността и качествата на инжектори за газов инжикцион BARRAKUDA? От руски съм изчел всичко,което е в пространството ,но в България няма мнения за тях! Някой ползва ли такива,има ли дистрибутор у нас за тях?
Всяко мнение ще ми е от полза;
http://gazok.in.ua/catalog/view/?productid=392&&catalogid=84
Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13423
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
а на руснаци и украинци каквО им е мнението като потребители? Оттам трябва да вземеш инфо, след като тука нЕ са разпространени.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Тези инжектори Баракуда изглеждат добри, имат чудесни параметри, но не са известни на пазара.
От тук изложените аз бих загледал Хана ( мембранен инжектор), те са наложена марка и са доказано много добри.
От бюджетния клас, харесвам Валтек, изключително здрави, и ако цената няма значение Романо ( мембранен инжектор)
От тук изложените аз бих загледал Хана ( мембранен инжектор), те са наложена марка и са доказано много добри.
От бюджетния клас, харесвам Валтек, изключително здрави, и ако цената няма значение Романо ( мембранен инжектор)
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
BARRACUDA е на цена около 40лв/бр. а HANA-та е около 59лв/бр.Първите се произвеждан в Полша,вероятно по лиценз на KEIHIN -Japan!Вторите са поизвеждат в Южна Корея -твърдо по лиценз на KEIHIN.BARRAKUDA не са мебранни инжектори а инжектор т.н. иглен тип.За HANA-та ,незнам и затова сондирам мнениея.Иглените инжектори устройство е аналогичен като оригинален бензинов инжектор с много малка маса на стержена,който се явява като част от магнитната верига -т.н котва.Стержена е полимеризиран за удължен живот.Имат висока степен на магнитна проницаемост.Русанците пишат ,ме технологията на производството им не се знае,което малко е съмнително особенно за тях..!И двата вида инжектори са с еднакви х/ки 1,9Ом +-0,5% ,което означава че са много бързи и изглеждат идентично,поне на външен вид.
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Това е обобщена информация за най-използваните газови инжектори:
1.http://avtogas.dp.ua/news/75/
2.http://www.scribd.com/doc/151877780/%D0%9E%D0%B1%D0%B7%D0%BE%D1%80-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D1%85-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA
1.http://avtogas.dp.ua/news/75/
2.http://www.scribd.com/doc/151877780/%D0%9E%D0%B1%D0%B7%D0%BE%D1%80-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D1%85-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Pencp написа:Пишете на: georgi2069@gmail.com
Дай тел за връзка.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Така,да споделя за монтажа на инжекторите: това вече е факт и съм изминал около 500km с тях.Тава е нещото ,което търсех.Съжалявам че не ги смених по рано,а на всеки 10000km ту в този ,ту в онзи сервиз...!
Работата им е почти безшумна.Дозирането е много точно,защото спряха "тлъсъците" при всички режими на работа.Софтуера на ЕКУ ги разпознава много бързо в сравнение със старите.Пзволяват монтаж на различни видове сопла с различни диаметри на отворите,за постигане на оптимална динамика.Успях да ги накарам да работят със изходящи маркучи с дължина 3см. тъй като, са единична версия и динамиката на газ скочи в пъти.Препоръчвам BARRAKUDA горещо на всички колеги,които имат проблем със газови дюзи нисък и среден клас.
Работата им е почти безшумна.Дозирането е много точно,защото спряха "тлъсъците" при всички режими на работа.Софтуера на ЕКУ ги разпознава много бързо в сравнение със старите.Пзволяват монтаж на различни видове сопла с различни диаметри на отворите,за постигане на оптимална динамика.Успях да ги накарам да работят със изходящи маркучи с дължина 3см. тъй като, са единична версия и динамиката на газ скочи в пъти.Препоръчвам BARRAKUDA горещо на всички колеги,които имат проблем със газови дюзи нисък и среден клас.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Само едно трябва да знаете за инжекторите с горно пълнене. Много са капризни към качеството на газта, за това сменяйте филтрите на време и по възможност с по-качествени, защото да няма после залепна ми инжектора на 30к км. Както знаеме нашата газ не е много чиста, затова и Кейхин не дават гаранция за техните инжектори монтирани в България.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Вярно е.Затова използвам един полиестерен филтър /финен/ на LOVATO преди МАР-а и един оригинален на BARRAKUDA, който също е съставен /много финен/,преди рейката;
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
два последователни филтъра така ли? може ли да снимаш как точно си я вързал системата след изпарителя?
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Разбира се.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Здравейте.
Това е общото разпределение на елементите от АГУ в моторното отделение.
Черният филтър след изпарителя е LOVATTO,както писах,с елемент от полиестер.Филтърът е качествен и е снабден с чашка посредством която,обслужването на елемента му е много лесно.Уплътненията също са на ниво.Кутийка след него е MAP-диф. датчик на налягане и температура на изпарената газ -MOTOROLLA.
Филтърът след МАР-а, е оригиналният на BARRAKUDA /30.лв!/ и също е съставен.Елемента му е много финна омрежена хартия запресована в полиестерни челни съединения /тапи/.По този начин,системата има двойна филтрация на изпарената газ!
Последната снимка съм сложил,за да се види как успях да захраня изпарителя по нетрадиционен за газаджиите начин.Тапата която се намира на тройника на охл. течност се маха и на нейно място се слага щуцер направен от материала NBR на струг с ЦПУ.Щуцера се изработва по размерите на самата оригинална тапа.От автоморга си взех оригинални маркучи за 2лв. заедно със скобите.Маркучите подбрах така, че да отговорят на формата и взаимното разположение на щуцера и изпарителя.Изходящия маркуч-също оригинален, е свързан по същия начин и се включва с един тройник във тръбата, която идва от казанчето.Скобите също не се харесват много на газаджиите, защото е малко неудобно да се позиционират точно на мястото с клещи тип "чирак".Повярвайте ми,няма по добри скоби от тези! Всякакви размери са и са без пари по моргите.Всички винтови -червячни скоби ги изхвърлих и по този начин се реших един път за винаги, проблема с течовете на антифриз.
Вижда се и една от газовите дюзи,разположена непосредствено върху всмукателния колектор.Изходящите маркучи са със дължина 3см.Там се използват по три пружинни скоби Ф9mm на всяка дюза за да се реши проблема по-интелигентно..
Надявам се да съм бил полезен на всички колеги във форума;
Това е общото разпределение на елементите от АГУ в моторното отделение.
Черният филтър след изпарителя е LOVATTO,както писах,с елемент от полиестер.Филтърът е качествен и е снабден с чашка посредством която,обслужването на елемента му е много лесно.Уплътненията също са на ниво.Кутийка след него е MAP-диф. датчик на налягане и температура на изпарената газ -MOTOROLLA.
Филтърът след МАР-а, е оригиналният на BARRAKUDA /30.лв!/ и също е съставен.Елемента му е много финна омрежена хартия запресована в полиестерни челни съединения /тапи/.По този начин,системата има двойна филтрация на изпарената газ!
Последната снимка съм сложил,за да се види как успях да захраня изпарителя по нетрадиционен за газаджиите начин.Тапата която се намира на тройника на охл. течност се маха и на нейно място се слага щуцер направен от материала NBR на струг с ЦПУ.Щуцера се изработва по размерите на самата оригинална тапа.От автоморга си взех оригинални маркучи за 2лв. заедно със скобите.Маркучите подбрах така, че да отговорят на формата и взаимното разположение на щуцера и изпарителя.Изходящия маркуч-също оригинален, е свързан по същия начин и се включва с един тройник във тръбата, която идва от казанчето.Скобите също не се харесват много на газаджиите, защото е малко неудобно да се позиционират точно на мястото с клещи тип "чирак".Повярвайте ми,няма по добри скоби от тези! Всякакви размери са и са без пари по моргите.Всички винтови -червячни скоби ги изхвърлих и по този начин се реших един път за винаги, проблема с течовете на антифриз.
Вижда се и една от газовите дюзи,разположена непосредствено върху всмукателния колектор.Изходящите маркучи са със дължина 3см.Там се използват по три пружинни скоби Ф9mm на всяка дюза за да се реши проблема по-интелигентно..
Надявам се да съм бил полезен на всички колеги във форума;
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA
Много добре се е получило колега, но сигурен ли си, че материала е NBR, защото NBR-а си е гума. Доста мек материал е, даже прекалено мек, за да се обработва с ЦПУ струг. За направата на щуцер не ми се вижда подходящ материал.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта