Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Пон 15 юли 2013 14:12


Здравейте колеги,
интирисуват ме мненията Ви относно надеждността и качествата на инжектори за газов инжикцион BARRAKUDA? От руски съм изчел всичко,което е в пространството ,но в България няма мнения за тях! Някой ползва ли такива,има ли дистрибутор у нас за тях?
Всяко мнение ще ми е от полза;
http://gazok.in.ua/catalog/view/?productid=392&&catalogid=84




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13418
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот kris11 » Вто 16 юли 2013 11:04


а на руснаци и украинци каквО им е мнението като потребители? Оттам трябва да вземеш инфо, след като тука нЕ са разпространени.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот eurogas » Сря 17 юли 2013 8:35


Тези инжектори Баракуда изглеждат добри, имат чудесни параметри, но не са известни на пазара.

От тук изложените аз бих загледал Хана ( мембранен инжектор), те са наложена марка и са доказано много добри.

От бюджетния клас, харесвам Валтек, изключително здрави, и ако цената няма значение Романо ( мембранен инжектор)


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Сря 17 юли 2013 9:40


BARRACUDA е на цена около 40лв/бр. а HANA-та е около 59лв/бр.Първите се произвеждан в Полша,вероятно по лиценз на KEIHIN -Japan!Вторите са поизвеждат в Южна Корея -твърдо по лиценз на KEIHIN.BARRAKUDA не са мебранни инжектори а инжектор т.н. иглен тип.За HANA-та ,незнам и затова сондирам мнениея.Иглените инжектори устройство е аналогичен като оригинален бензинов инжектор с много малка маса на стержена,който се явява като част от магнитната верига -т.н котва.Стержена е полимеризиран за удължен живот.Имат висока степен на магнитна проницаемост.Русанците пишат ,ме технологията на производството им не се знае,което малко е съмнително особенно за тях..!И двата вида инжектори са с еднакви х/ки 1,9Ом +-0,5% ,което означава че са много бързи и изглеждат идентично,поне на външен вид.
Поздрави!


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Чет 18 юли 2013 22:12




DRN
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 2:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот DRN » Вто 06 авг 2013 15:53


A къде се продават за около 40лв на брой?


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Сря 07 авг 2013 15:13


Пишете на: georgi2069@gmail.com


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот ninja_1 » Сря 13 ное 2013 21:26


Pencp написа:Пишете на: georgi2069@gmail.com

Дай тел за връзка.


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Пет 15 ное 2013 9:25


Така,да споделя за монтажа на инжекторите: това вече е факт и съм изминал около 500km с тях.Тава е нещото ,което търсех.Съжалявам че не ги смених по рано,а на всеки 10000km ту в този ,ту в онзи сервиз...!
Работата им е почти безшумна.Дозирането е много точно,защото спряха "тлъсъците" при всички режими на работа.Софтуера на ЕКУ ги разпознава много бързо в сравнение със старите.Пзволяват монтаж на различни видове сопла с различни диаметри на отворите,за постигане на оптимална динамика.Успях да ги накарам да работят със изходящи маркучи с дължина 3см. тъй като, са единична версия и динамиката на газ скочи в пъти.Препоръчвам BARRAKUDA горещо на всички колеги,които имат проблем със газови дюзи нисък и среден клас.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот jijane » Пет 15 ное 2013 11:39


Само едно трябва да знаете за инжекторите с горно пълнене. Много са капризни към качеството на газта, за това сменяйте филтрите на време и по възможност с по-качествени, защото да няма после залепна ми инжектора на 30к км. Както знаеме нашата газ не е много чиста, затова и Кейхин не дават гаранция за техните инжектори монтирани в България.


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Пет 15 ное 2013 14:51


Вярно е.Затова използвам един полиестерен филтър /финен/ на LOVATO преди МАР-а и един оригинален на BARRAKUDA, който също е съставен /много финен/,преди рейката;


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 15 ное 2013 15:38


два последователни филтъра така ли? може ли да снимаш как точно си я вързал системата след изпарителя?


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Пет 15 ное 2013 19:16


Разбира се.


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Съб 16 ное 2013 19:17


Здравейте.
Това е общото разпределение на елементите от АГУ в моторното отделение.
DSCN3150.JPG

Черният филтър след изпарителя е LOVATTO,както писах,с елемент от полиестер.Филтърът е качествен и е снабден с чашка посредством която,обслужването на елемента му е много лесно.Уплътненията също са на ниво.Кутийка след него е MAP-диф. датчик на налягане и температура на изпарената газ -MOTOROLLA.
Филтърът след МАР-а, е оригиналният на BARRAKUDA /30.лв!/ и също е съставен.Елемента му е много финна омрежена хартия запресована в полиестерни челни съединения /тапи/.По този начин,системата има двойна филтрация на изпарената газ!
DSCN3151.JPG

Последната снимка съм сложил,за да се види как успях да захраня изпарителя по нетрадиционен за газаджиите начин.Тапата която се намира на тройника на охл. течност се маха и на нейно място се слага щуцер направен от материала NBR на струг с ЦПУ.Щуцера се изработва по размерите на самата оригинална тапа.От автоморга си взех оригинални маркучи за 2лв. заедно със скобите.Маркучите подбрах така, че да отговорят на формата и взаимното разположение на щуцера и изпарителя.Изходящия маркуч-също оригинален, е свързан по същия начин и се включва с един тройник във тръбата, която идва от казанчето.Скобите също не се харесват много на газаджиите, защото е малко неудобно да се позиционират точно на мястото с клещи тип "чирак".Повярвайте ми,няма по добри скоби от тези! :icon_lolВсякакви размери са и са без пари по моргите.Всички винтови -червячни скоби ги изхвърлих и по този начин се реших един път за винаги, проблема с течовете на антифриз.
DSCN3152.JPG

Вижда се и една от газовите дюзи,разположена непосредствено върху всмукателния колектор.Изходящите маркучи са със дължина 3см.Там се използват по три пружинни скоби Ф9mm на всяка дюза за да се реши проблема по-интелигентно..
Надявам се да съм бил полезен на всички колеги във форума;


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот jijane » Съб 16 ное 2013 21:37


Много добре се е получило колега, но сигурен ли си, че материала е NBR, защото NBR-а си е гума. Доста мек материал е, даже прекалено мек, за да се обработва с ЦПУ струг. За направата на щуцер не ми се вижда подходящ материал.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта