Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
georgi_1986
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 18:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот georgi_1986 » Чет 05 мар 2015 17:35


Може и да е както казваш, но не знам 2.2мм Rail и 2.2мм Barracuda дали имат един и същ дебит при едно и също налягане, според мен ще има разлика.

Последна промяна от georgi_1986 на Пет 27 май 2016 17:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот mupk0 » Чет 05 мар 2015 18:12


При еднакво налягане баракудата трява да е с 1 идея по-малък размер. Пробвай с 2мм. Реално мотора е слаб спрямо кс/цил


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2472
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 08 мар 2015 13:02


Да, понеже съм с 5цил. мотор, а много малко данни има за такива из нета, изрових таблици, където диаметъра на дюзите, се изчисляват спрямо к.с./цил. и налягането в рейката. Баркудата имат различни цветове на инжекторите, според кц./цил. Втория линк има таблица за баракудата, и 4 цил. рейка. Подобно ще е и за 5 или 6 цил. По-правилно е да тръгнеш от по-малък диаметър , от първия път може и да не стане идеално, но така ще спестиш излишни експерименти, ако започнеш с по-голям диаметър...

http://www.lpgtrade.com/wp-content/uploads/2013/09/Valtek-LPG-Autogas-Injectors-Nozzle-Size-Chart.png

http://www.lpgshop.co.uk/barracuda-br124p-4cyl-injectors-rail/


jijane
Мнения: 379
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот jijane » Нед 08 мар 2015 17:37


Баракудата се дупчи като всеки рейл. Хана-та са като Кейхин-а, на размери означени с цветна точка.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот ninja_1 » Пон 04 май 2015 20:18


kokobul написа:да събудиме темата :biggrin
вече няколко пъти споменавате че баракудата била иглен тип !
не мисля че е така ползвайки това инфо http://www.gcautogaz.pl/ham_gal/91ub1gz4r8.jpg
http://www.gcautogaz.pl/i-1-NOWE-WTRYSKIWACZE-BARACUDA

-Да питам за ''lpg tech dragon'' какво мислите? по спецификация от производител за по бързи от баракудата но дали наистина е така и дали са по качествени ?
http://www.lpgtech.eu/?page_id=711
въпрос само за запознати с продукта
Би ли показал снимка на разрез на "иглена дюза"?


Потребителски аватар
kokobul
Мнения: 470
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот kokobul » Пет 08 май 2015 20:43


ако целиш спор или нещо друго не си уцелил момента !
показал съм разрез на която ''буталото'' в никакъв случай не мога да нарека игла


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот ninja_1 » Нед 10 май 2015 16:41


Ми дай разрез,където Е игла.
Не се заяждам и не търся спор.


Потребителски аватар
kokobul
Мнения: 470
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот kokobul » Нед 10 май 2015 21:58


потърси ''сам'' в гугъл


kalpazanski
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот kalpazanski » Пет 07 авг 2015 0:08


Колеги,
Понеже и аз мисля да сложа такива дюзи, интересува ме дали могат да се монтират директно на колектора (т.е. с възможно най-къси маркучи около 2-3 см) както примерно романо дюзите. До колкотоо разбрах няма различни размери, ами се разпробиват спрямо това колко ти е необходимп за автомобила ? Romano компютър узправлява ли ги адекватно, дали има някой с тази комбинация?


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот Pencp » Пет 07 авг 2015 21:56


Да, може.Моите са със 3см изходящи маркучи.Като си купиш пружинни скоби Ф8.,реално дължината на изходящия маркуч се определя от минималното разстояние,което ти позволява да монтираш скобите една от друга върху щуцерите от двете страни.Единия щуцер е на колектора, другия е на самата дюза.
Могат да се монтират дори и деректно в/у колектора, с малко повече заигравка разбира се.Не знам , как ще им се отрази вибрацията на самия ДВГ при такъв вид "твърд" монтаж.С 3см маркучи са си много добре.Каквото и да стане,едната дюза струва не повече от 40лв!


kalpazanski
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот kalpazanski » Съб 08 авг 2015 23:34


Благодаря за отговора,
Вероятно така ще ги монтира маистора. Другият ми въпрос е, кой според вас дюзи са по-добри - Hana или barracuda. Майсторите казват, че били еднакви, въпреки че по параметри barracuda излиза по-добра - има по-малко време на отваряне:
barracuda
DC resistance - 1.9 Ω
Opening Time - 1.9 ms
Closing Time - 1.2 ms

Hana
DC resistance - 1.9 Ω
Opening Time - 2.2 ms
Closing Time - 1.2 ms

Имате ли опит и кои някой има ли наблюдение/оплаквания от някои от тези дюзи?


bobi_barzia27
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
Автомобил: VW T5 1.9 TDI
Двигател: 2005 AXB
Местоположение: Krefeld Germania

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот bobi_barzia27 » Вто 20 юни 2017 23:54


georgi_1986 написа:Здравейте, ако до сега съм с обикновена италианска рейка "Rail" разпробита на 2.2мм и искам да премина към баракуда то нея колко трябва да я разпробия, че да се доближи до 2.2мм на рейл-а. След това разбира се че ще е нужна настройка и не искам да свалям и качвам дюзите на принципа проба-грешка за разпробиване. Поздрави

Малко ново инфо. по темата.
1. При баракуда инжекторите се сваля само от пред дюзата, тя е на резба
2. Оптимално настроения инжекцион с баракуда инжекторите е когато времената в мили секундите на бензиновия и газовия инжектор е 0,8 до1,2 мили секунди, 1 мили сек. е перфектното. Това се постига когато графиката на бензиновата карта и графиката на газовата карта са паралелни(успуредни) + правилния отвор на дюзата. Ако ако сте настроили първо графиките да са успоредни тоест паралелни(първо това) и времената са изван посочените параметри 0,8-1,2 м.с. сте с неправилен размер на дюзата. Времена под 0,8 м.с. означава голям отвор, времена над 1,2 м.с. означава малак отвор и трябва да разпробиете с по голям.ПАК КАЗВАМ САМО КОГАТО ГРАФИКИТЕ НА БЕНЗИНОВАТА И ГАЗОВАТА КАРТИТА СА УСПОРЕДНИ .
ПРИМЕР:
Форд Галакси 2,3 146 коня с баракуда инжекторите работи при налегане на испарителя 1,19 бара и отвор на дузите 3 мм. и времената заспаха на 1 м.с. разлика. Разхода на газ 9 литра смесен цикъл по малак от на бензин. С две думи баракуда инжекторите са за мен наи - добрите. Поведението на колата е супер пъргаво и колата работи по добре на газ от колкото на бензин. Ако някои го интересува за размера на дузите му нека да ми пише на личен, имам калкулатор за баракуда инжекторите. При баракуда инжекторите размер на дюзата няма отношение с другите модели дюзи.


ahriman
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 08 юни 2018 9:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за газови инжектори BARRAKUDA

Мнениеот ahriman » Пет 08 юни 2018 9:35


Относно впечатленията ми от инжекторите баракуда - 55000км без проблеми, сега смених едната като може би вината е моя тъй като последния път не смених филтрите навреме принципно ги сменям на 10к км.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта