Здравейте. Карам Сеат Ибиза 1,8 16V 129к.с. и съм намислил да слагам газов инжекцион. Двигателят е общо взето kr с периферия като на abf. Разликата обаче е, че няма датчик на коляновия вал и поради тази причина дюзите са с общо включване като на 2e. Въпросът ми е това дали е проблем и възможно ли е да има някакво придърпване в ниските или нещо друго? И тъй като се търси вървеж какви трябва да са дюзите и трябва ли нещо по-различно? Спрял съм се на този вариянт "Газов инжекцион FOBOS4 – комплект за 4 цилиндъра до 140 к.с. 790 лв."
1,8 16V и газов инжекцион
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Фобос4...не съм и чувал, но като знам че най-добрия им е фобос1 определено събирай за него. Колкото голяма цифра вземеш толкова по-малко възможности на газовия инжекцион. От там разбира се по-ниско КПД на мотора. Има много голямо значение кой ще настройва колата после. Просто не е съвсем просто ако човек го прави за първи път
ПП - Иначе ГИ взема инфо от генерирания управляваш сигнал към бензиновите инжектори...следи "инжекторното време". Така че не го интересува хич имаш или нямаш датчик колянов вал. Има една подробност, ако на бензин колата работи с "фул груп" впръскване, мисля че на газ няма как да стане секвенцялно...просто няма как да знае кога е 1-ви, 3-ти, и тн.
Перфектната работа, динамика, и разход, на бензин са факторите да бъде така и на газ
ПП - Иначе ГИ взема инфо от генерирания управляваш сигнал към бензиновите инжектори...следи "инжекторното време". Така че не го интересува хич имаш или нямаш датчик колянов вал. Има една подробност, ако на бензин колата работи с "фул груп" впръскване, мисля че на газ няма как да стане секвенцялно...просто няма как да знае кога е 1-ви, 3-ти, и тн.
Перфектната работа, динамика, и разход, на бензин са факторите да бъде така и на газ
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Извинявам се за спама, но реших че тази тема е подходяща за моя въпрос. Искам да си купя KR или ABF и да му сложа газов инжекцион, но понеже KR-а е с механична инжекиция незнам дали може да му се монтира газов инжекцион или само обикновена газ? Благодаря предварително.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Няма как на мех.инжекция да сложиш газов инжекцион.Става само с обикновена уредба,но не ти го препоръчвам,понеже за отрицателно време ще се скапе работата на бензин.
АБФ-а си става перфектно и вървежа му е почти като на бензин
АБФ-а си става перфектно и вървежа му е почти като на бензин
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Има как да се монтира :) Искаш ли снимки ? Fobos1 Като автономна система :) Монтирал съм и на КР и на Мерцедес 124. Настройката е по- дълга просто.
При КР трябва и да се монтира ламбда сонда. Има ли желание има и начин :)
При КР трябва и да се монтира ламбда сонда. Има ли желание има и начин :)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
И от къде чете времената на бензиновите дюзи?
Всъщност се сещам,че Бигаз и Фобос 1 имаха такава възможност за монтаж на карбураторни и механични инжекциони.
Имаха някаква виртуална карта която си правят от хол датчика и сигнал от бобината,но им трябва ламбда сонда.За мен това си е излишен филм,а и проблема по работата на бензин след време ще си остане.С две думи,ставаш абонат при газаджията.
Всъщност се сещам,че Бигаз и Фобос 1 имаха такава възможност за монтаж на карбураторни и механични инжекциони.
Имаха някаква виртуална карта която си правят от хол датчика и сигнал от бобината,но им трябва ламбда сонда.За мен това си е излишен филм,а и проблема по работата на бензин след време ще си остане.С две думи,ставаш абонат при газаджията.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Точно така, по запалването се прави газова карта, като ЛС не е от първа необходимост, говоря за Blue tronic, който също има тези възможности. тази опция е полезна и при доста скапана бензинова система(дебитомер, лс и други :D )
За колегата с въпроса. Слагаш какъвто пожелаеш ГИ, всички съвременни ГИ имат опция за full group впръскване, и ползата от скъп газов инжекцион, за мен е никаква. дюзи, най евтиния варянт на Rail и подобно, изпарител какъвто пожелаеш с 6мм тръба, нямаш особенна нужда от голям изпарител, препоръчвам томасето, може и R-uno, който добре се представя, всравнение с по големия си брат R-due.
За колегата с въпроса. Слагаш какъвто пожелаеш ГИ, всички съвременни ГИ имат опция за full group впръскване, и ползата от скъп газов инжекцион, за мен е никаква. дюзи, най евтиния варянт на Rail и подобно, изпарител какъвто пожелаеш с 6мм тръба, нямаш особенна нужда от голям изпарител, препоръчвам томасето, може и R-uno, който добре се представя, всравнение с по големия си брат R-due.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
SpeeDLine написа:Има как да се монтира :) Искаш ли снимки ? Fobos1 Като автономна система :) Монтирал съм и на КР и на Мерцедес 124. Настройката е по- дълга просто.
При КР трябва и да се монтира ламбда сонда. Има ли желание има и начин :)
Ако не ти е проблем пусни малко повечко информация по темата, преди време питах за карбуратор дали може да се сложи ГИ, но никой не писа от собствен опит. Какви са особеностите, кои компютри газови са подходящи за целта и т.н. Нужно ли е компирът да има самоадаптивност (да нагажда времената и да си прави сам горивната карта спрямо ламбда сонда показанията в реално време по време на движение според стил на каране). Разрових малко из нета - Фобос 1 май е верният компир, но все пак подробности няма да са излишни, ако ти се пише по темата.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Виждал съм Форд Сиера карбуратор с газов инжекцион Блутроник. Не възможни неща няма. Фобос 1 е доста добре направен. Задължително е да се сложи ламбда сонда даже при настройката е хубаво и с широколентова да се настрой но и с обикновена ако имаш търпение ще се справиш. Корекцията по ламбда на Фобос1 е с доста възможности за настройка. Отвори софтуера на фобос в тестов режим и избери фобос1 и го пусни на автономна система и разгледай.
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
до Klimatronic
В който и от сервизите на Фобос да отидеш, ще ти подберат и монтират най подходящия модел ГИ според автомобила.
В който и от сервизите на Фобос да отидеш, ще ти подберат и монтират най подходящия модел ГИ според автомобила.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Сине на татко Карло, Klimatronic отдавна мина на TDI
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Трябваше и мазачка да му препоръча
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Даа вече почти 2 години си карам TDI и не съжалявам. А Сеата също почти толкова новия собственик си го кара с обикновена газова и няма забележки. Сигурно върви по-малко в момента де
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
muns61 » Пон 04 яну 2016 17:39
Сине на татко Карло, Klimatronic отдавна мина на TDI
Не те знам кой си,но си изпаднал в голямо заблуждение.Не съм човека за когото ме мислиш и баща ми не се казва така.
Кой ти дава право да ме коментираш, да ме кръщаваш и да определяш чий син съм? Сега аз ще си позволя да те коментирам,защото явно те гони някаква мания или страх от този "син на татко Карло".На това мнение ме води това че не за първи път се опитваш да ме определяш какъв и кой съм и реагираш остро срещу мненията ми. Явно имаш проблем.
За в бъдеще моля,запази за себе си душевните терзания които имаш и не ги изливай тук. Нека спазваме добрия тон и да се опитаме да бъдем полезни за всички които пишат тук,все пак форума е за това а не за глупости и обиди.
Извинявам се на всички,че си позволих такова отклонение от темата.
Сине на татко Карло, Klimatronic отдавна мина на TDI
Не те знам кой си,но си изпаднал в голямо заблуждение.Не съм човека за когото ме мислиш и баща ми не се казва така.
Кой ти дава право да ме коментираш, да ме кръщаваш и да определяш чий син съм? Сега аз ще си позволя да те коментирам,защото явно те гони някаква мания или страх от този "син на татко Карло".На това мнение ме води това че не за първи път се опитваш да ме определяш какъв и кой съм и реагираш остро срещу мненията ми. Явно имаш проблем.
За в бъдеще моля,запази за себе си душевните терзания които имаш и не ги изливай тук. Нека спазваме добрия тон и да се опитаме да бъдем полезни за всички които пишат тук,все пак форума е за това а не за глупости и обиди.
Извинявам се на всички,че си позволих такова отклонение от темата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1,8 16V и газов инжекцион
Ау, трогнат съм от вниманието към скромната ми личност, ала го давай по-спокойно. Оправяй запетайките.
Инак не е зле да се регистрираш като търговец, щом ще правиш реклама.
Кой всъщност е татко Карло?
Инак не е зле да се регистрираш като търговец, щом ще правиш реклама.
Кой всъщност е татко Карло?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта