

Оказва се, че проблема с корозия е отдавна известен




и дори е имало и продължава да тече сервизна акция по подмяна на засегнати бутилки.
За всичките 6700бр VW Touran EcoFuel произведени от 2005 до 2009 и продадени в Германия е била обявена сервизна акция, но не всички автомобили са били предадени за подмяна на бутилките. Подобен е и случая в Швеция (снамката с гръмналите бутилки) - поради неизвестни причини собственика не е обърнал внимание на двете известия от VW по пощата.
Подмяна на кородирали бутилки за всички модели (Passat, Caddy ...) произведени в интервала 2009-2013 също тече към днешна дата в Германия и Швеция, като собствениците в Германия заплащат само част (от 50 до 70%) от труда по подмяната на бутилките.
Нека ако има автомобили с фабрично монтиран метан (EcoFuel) в България, то собствениците да проверят състоянието на своите бутилки. Шведския шофьор е извадил късмет с леко нараняване на крака от излетяло парче. За съжаление при друг случай в Германия, шофьора е пострадал много по-тежко.



Eксплозиитe са се случвали непосредствено след зареждане. Налягането в бутилките тогава е около/над 200 бара!